Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (129)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=канон<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Анісімова Л. Транзакційна теорія Луїзи М. Розенблатт: між текстом і читачем/ Л. Анісімова
Борисюк І. Структуралізм і деконструкція: до проблеми методологічних стратегій/ І. Борисюк
Віннікова Н. Стилізація і пародія: літературні "транскрипції" чужого стилю/ Н. Віннікова
Вышницкая Ю. Мифологические сценарии в современном мире: особенности "адаптации"/ Ю. Вышницкая
Лендьєл Н. Тенденції розвитку сучасної китайської прози/ Н. Лендьєл
Сінченко О. Рецептивні означення літературних теорій ХХ століття/ О. Сінченко
Волошук Л. Поліфонія художнього світу прози Марії Матіос/ Л. Волошук
Дынниченко Т. Французский литературный канон XVIII века в творчестве Андре Жида/ Т. Дынниченко
Кузьменко В. Урбаністичні мотиви у творчості Михася Ткача/ В. Кузьменко
Литвинюк Л. Романтично-лірична домінанта рецепції образу Івана Мазепи в інтерпретації Івана Перепеляка/ Л. Литвинюк
Луцюк М. Феномен старозавітної премудрості у контексті давньосхідних літератур/ М. Луцюк
Олійник С. Інтертекстуальні виміри роману Володимира Єшкілєва "Тінь попередника"/ С. Олійник
Питюр О. Семіотичні рівні літературної комунікації у бароковому тексті/ О. Питюр
Пухонська О. Сучасна поезія як об’єкт інтертекстуальності/ О. Пухонська
Погребняк І. Образ України в епістолярії Бориса Грінченка/ І. Погребняк
Васьків М. Огляд і оцінка західної преси на сторінках "Універсального журналу" (1928-1929 рр.)/ М. Васьків
Одаренко О. Естетизація патології: ушкоджені віртуальні тіла медіа-арту versus досконалі "нові" тіла трансгуманізму/ О. Одаренко
Опришко Т. Історіографія та джерела дослідження журналу "Молодняк"./ Т. Опришко
Мурдза І. Вербалізація концепту "Сад" у староукраїнській мові/ І. Мурдза
Юрченко І. Індивідуально-авторське слово в системі художнього ідіостилю Катерини Калитко (на матеріалі повісті "М.істерія")/ І. Юрченко
Tsapro H. Hedge Well in Television Interviews: Gender Aspect/ H. Tsapro
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Бойко В. Етно-національні первні культури й художньої літератури/ В. Бойко
Омельчук О. Михайло Рудницький: критика – канон – контекст/ О. Омельчук
Сінченко О. Неопотебнянство Бориса Навроцького/ О. Сінченко
Удовиченко Л. Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця ХІХ ст/ Л. Удовиченко
Борисенко К. Стилістичні особливості українських богословсько-полемічних трактатів, спрямованих проти "старого обряду"/ К. Борисенко
Гарачковська О. Віршована сатира і гумор на шпальтах часопису "Літературний Чернігів"/ О. Гарачковська
Малахова О. Літературно-естетичні аспекти пісенної лірики Лілії Золотоноші/ О. Малахова
Олійник С. Пастиш як прийом жанрової трансформації роману "Адепт" В. Єшкілєва та О. Гуцуляка/ С. Олійник
Taraszkiewicz J. Początki działalności zakonu pijarów w Lubieszowie czyli Nowym Dolsku na Ukrainie/ J. Taraszkiewicz
Санакоєва Н. Структурні елементи PR-процесу у сфері освітніх послуг/ Н. Санакоєва, В. Кушнір
Подшивайлова А. К проблеме разграничения терминов Воздействие и Влияние/ А. Подшивайлова
Поліщук Я. Александер Ф’ют. Посмертні пригоди Бруно Шульца/ Я. Поліщук
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дынниченко Т.
Назва : Французский литературный канон XVIII века в творчестве Андре Жида [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературний канон--соціокод--філософська повість роман-автобіографія--нарис--фарсовий персонаж--моралістична і сатирична лінії
Анотація: У статті запропоновано аналіз творчості Андре Жіда с позицій французького літературного канону XVIII століття, дослідження специфіки змістовного плану та жанрового спектру художніх текстів письменника в контексті характерних особливостей французької літератури доби Просвітництва.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Омельчук О.
Назва : Михайло Рудницький: критика – канон – контекст [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2015/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізм--критика--канон--анти-канон
Анотація: У статті порівняно літературознавчі погляди Михайла Рудницького із критиками «Молодої музи» та представниками «традиційної» критики періоду раннього українського модернізму. Авторка аналізує принципи канонізації та анти-канонізації письменника, які корелюють із такими його концептами, як європеїзм, «висока белетристика», «буденщина», «недосказ», а також доводить, що в цілому погляди Рудницького визначалися методологічним скепсисом, критикою націоцентризму, відстоюванням компаративної критики та індивідуальної мистецької свободи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гайдаш А.
Назва : Різновиди архетипу мудрої старої у жіночій драматургії США [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча драматургія сша--не/канон--архетип мудрої старої
Анотація: Актуальність даної розвідки зумовлена висвітленням сучасного тлумачення поняття не/канонічної літератури на матеріалі п’єс М. Норман «Пральня» (1978) та М. Едсон «W;t» (1995). Мета статті полягає в ідентифікації проблемно-семантичних аспектів вікової динаміки старіння в американській жіночій драматургії з точки зору канонічного розмаїття. В п’єсі М. Норман виявлені: деструктивна стратегія старіння літнього персонажа, приналежність до інтровертованого типу похилого віку, уособлення модифікованого архетипу мудрої старої. У драмі М. Едсон визначені: конструктивна стратегія старіння персонажа похилого віку, приналежність до екстравертованого типу літнього віку, уособлення класичного архетипу мудрої старої. Спільним знаменником обох творів є наявність таких геронтологічних маркерів, як спогади, характерні для концепції «перегляду життя» та міжгенераційні стосунки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вірченко Т., Козлов Р.
Назва : Засади оцінки та канонізації драматургічних творів українськими публіцистами кінця XIX початку XX ст. [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Том 25, № 3. - С. 113-119. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2019/25/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська драматургія--літературний канон--межа століть--публіцистика--літературна критика--театральна критика
Анотація: Предметом дослідження є драматургічний канон, проблема якого є нагальною для кожної нації. Як доволі мінливе явище театр різко реагує на соціальний запит. Тому важливо усвідомлювати ті критерії та засади, за якими можуть бути оцінені драматургічні твори, придатні для входження в національний канон. Метою розвідки є виокремлення на матеріалі публіцистики кінця XIX – початку XX століття критеріїв канону драматургічних творів, критеріїв, перевірених не тільки часом, а й інтелектом. Досвід українських публіцистів кінця ХІХ – початку ХХ ст. у цій галузі є надзвичайно важливим. Розділені в державному і в етнічному сенсі, українці виробляли систему спільних кодів, зокрема й культурних. Причому переважно брали за взірець досвід сформованих історичних націй зі сталою театральною історією. В результаті дослідження з’ясовано, що розробка таких засадничих кодів велася одночасно в кількох напрямах. Це і вироблення принципів оцінки поетичної мови, і встановлення вимог до особистості автора, і відбір оригінальних творів національної літератури як взірцевих, і формування жанрового репертуару театрів. Через специфіку тогочасного розуміння просвітницької ролі драматичної літератури та вистав варто говорити і про ідеологічну частину вимог до якісного художнього твору. Актуальний ідейний зміст розглядався (Іван Франко, Микола Євшан, Леся Українка) як обов’язковий чинник успіху твору. Однак він повинен не зумовлювати дидактизм, а служити радше ілюстративним матеріалом. Сергій Єфремов, говорячи про українську драматургію зазначеного періоду вже з позицій історика літератури, головну увагу зосереджував на сценічності та змісто-формальній цілісності п’єси. Виявлені критерії формування канону становлять новизну дослідження та його практичне значення, ставши мірилом оцінки тих творів, що ними можна розширити український драматургічний канон. Загалом формування канону є позитивно-дискутивним явищем, адже приводить до пошуку точок дотику і відновлення цілісності роз’єднаної національної літератури та культури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко Н. О.
Назва : Кониський в рецепції І. Франка: процеси зближення, відштовхування і меморіалізації [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 4. - С. 231-237. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пам’ять--національна ідентичність--нація--місця пам’яті
Анотація: У статті проаналізовано рецепцію О. Кониського в літературно-критичній і публіцистичній спадщині І. Франка. Важливим пунктом дослідження про взаємозв’язок національної ідентичності з місцями пам’яті служить спостереження П. Нора про те, що спільні символи стають основою спільної ідентичності індивідів, тоді носії колективної пам’яті вже не потребують особливих знань для досягнення ними спільної ідентичності. В аспекті запропонованої теми проінтерпретовано такі поняття, як «знакова постать перехідної доби», «Галичина — украї нськии П’ємонт», і значення конкретного місця-символу — Наукового товариства Шевченка, на які свого часу звернув увагу Франко, глорифікуючи постать Кониського, і які досі мають притягальні властивості, зумовлюючи процеси національної ідентифікації , культуртрегером яких і був Кониськии . Предмет дослідження — в аспекті вчень про культурну пам’ять і місця пам’яті простежити вписування постаті О. Кониського в культурно-історичнии канон Украї ни. Об’єкт аналізу — літературно-критичнии і публіцистичнии доробок Франка. З опорою на сучасну концепцію культурної пам’яті та дослідження про місця пам’яті простежити формування locus memoria покоління украї нофілів на прикладі вписування постаті О. Кониського в культурно-історичнии канон Украї ни — у цьому и полягає мета розвідки. Зазначена мета передбачає вирішення таких завдань: докладно проаналізувати постать Кониського в літературно-критичному дискурсі Франка; виявити вплив ментального і генерацій ного чинника на ї хні стосунки; з’ясувати шляхи меморіалізації постаті Кониського в рецепції Франка. У результаті проведеного аналізу шляхом залучення підходів біографічного, істориколітературного, емпіричного методів дослідження вдалося з’ясувати, що попри певні суперечності особистого и світоглядного характеру Франко високо оцінював роль Кониського в розбудові украї нського наукового и культурного простору
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вірченко Т.
Назва : Література у вимірах мета (на матеріалі есеїстики Григорія Штоня) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 3. - С. 119-124. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): література--есе--письменник--літературний канон--самосвідомість--читач
Анотація: У статті досліджено проблему письменницької авторефлексії на прикладі саморецензування і самоосмислення Григорія Штоня. Тексти и ого рецензіи , інтерв’ю, есеї в потребують дослідницької уваги, щоб обрати доцільну оптику для наукового осмислення художнього спадку. Актуальність наукової студії двовекторна: в історичніи площині задля належної оцінки літературного процесу двотисячних років, у теоретичніи — задля поглиблення и увиразнення кореляціи них зв’язків між висловлюваннями письменників про літературу і художністю ї хніх творів. Саме тому увагу буде сфокусовано на двох збірках есеї в Г. Штоня, що становитиме об’єкт, а феномен металітератури — предмет дослідження. Синкретичність як стильову прикметну ознаку творчості Г. Штоня вже помітили літературознавці, проте пошук відповіді на проблемне питання «Як розуміння літератури позначилось на творчості автора?» ще не завершении . Для цього слід досягти дещо вужчої мети — осягнути розуміння письменником літератури, ї ї специфіки, художніх завдань тощо методами рецептивної естетики і герменевтики. У ході дослідження з’ясовано, що першорядним для митця було самопізнання, у якому письменник убачав можливість до осмислення контексту, без чого немислимо розглядати твір художньої літератури. У широкому контексті мислив Г. Штонь і місію літератури. На першии погляд, художня література є моделлю життя, але саме життя Г. Штонь мислив масштабно — земне / небесне, поосібне / усекосмічне. У всіх свої х міркуваннях автор прагнув спонукати читача розширити межі мислення, тому и працював над власним самовдосконаленням як митця, на поради щодо якого натрапляємо в текстах. Новизна студії полягає в тому, що вперше критично проаналізована есеї стика Г. Штоня у вимірах металітератури. Есеї письменника виконують функцію медіатора між світоглядними засадами автора і и ого творчістю. Г. Штонь обрав жанр сповідального есе, тож засадничими принципами стають рефлексіи ність, самосвідомість, самоусвідомлення. У перспективі доречно дослідити літературні портрети, завдяки оцінці яких увиразняться критерії формування літературного канону за Г. Штонем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)