Пошуковий запит: (<.>K=компетенція<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Цапро Г. Ю. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою)/Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2(42-43).-С.64-67
|
>2.
| Цапро Г. Ю. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою)/Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба // Неперервна професійна освіта : теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.64-67
|
>3.
| Федів В. Формування особистості в рамках компетентнісного підходу: історичні аспекти становлення/В. Федів, Т. Бірюкова, О. Олар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.1-13
|
>4.
| Суходольська Й. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування/Й. Суходольська // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.52-58
|
>5.
| Соломаха А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії/А. Соломаха // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.299-308
|
>6.
| Сисоєва С. О. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" /С. О. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2(42-43).-С.7-14
|
>7.
| Сисоєва С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку/С. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.39-44
|
>8.
| Сисоєва С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу/С. О. Сисоєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.261-269
|
>9.
| Сірик Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів/Т. В. Сірик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.218-229
|
>10.
| Руденко Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання/Ю. А. Руденко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.181-194
|
|
|