Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (207)Каталог авторефератів та дисертацій (11)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетенція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Diachok, Nadiia
Назва : Professional lexical competence development in blended learning [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 65-76. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.84 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.84. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.84
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іншомовна компетенція--лексична компетенція--змішане навчання--мовні навички-- вища освіта
Анотація: Інтеграція України у світове співтовариство вимагає від майбутніх фахівців досконалого володіння іноземними мовами. Кількість годин, відведених на вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти, є недостатньою для формування всіх видів іншомовної компетенції, зокрема іншомовної лексичної компетенції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Alvarez I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums/ I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero Кл.слова: навчання,веб-тексти
Buinytska O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment/ O. Buinytska, B. Hrytseliak Кл.слова: інтеграція,інформаційно-освітні,електронне середовище
Drlik M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions/ M. Drlik [и др.] Кл.слова: навчально-аналітична,вищі навчальні заклади
Dumych I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space/ I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva Кл.слова: системний підхід,інформаційні системи,веб-простір
Gladun M. Tools for inquiry-based learning in primary school/ M. Gladun, D. Buchynska Кл.слова: опитування,початкова школа
Ilich L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives/ L. Ilich, О. Akilina Кл.слова: ІКТ,ринок праці
Kasatkin D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment/ D. Kasatkin, O. Kasatkina Кл.слова: дидактичні принципи,комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect/ О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina Кл.слова: мислення,сприймання
Liakh T. Students standing before the distance learning in institution of higher education/ T. Liakh, T. Spirina, A. Popova Кл.слова: дистанційне навчання,студенти,навчальний заклад
Morze N. Formation students’ ict competence: case study/ N. Morze [и др.] Кл.слова: студентська компетенція,тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources/ E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska Кл.слова: електронне навчання,навички вчителів
Ramskyi А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks/ А. Ramskyi, S. Khazina Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,рейтинг банків
Shelomovska O. The ICT potential for teaching sociological courses/ O. Shelomovska [и др.] Кл.слова: ІКТ потенціал,викладання,соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects/ E. Smyrnova-Trybulska Кл.слова: мережа,міжнародні дослідження,ефективність
Stoikova V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations/ V. Stoikova Кл.слова: кластеризація,підвищення кваліфікації,мережеві освітні організації
Strutynska O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey/ O. Strutynska, M. Umryk Кл.слова: ІКТ інструменти,тенденції,опитування
Varchenko-Trotsenko L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova Кл.слова: е-портфоліо,оцінювання студента
Vasylenko S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school/ S. Vasylenko Кл.слова: мультимедійні плати,інтерактивні вправи,початкова школа
Сабліна М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів/ М. А. Сабліна Кл.слова: середовище learningapps,фахова підготовка студентів
Воротникова І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів/ І. П. Воротникова Кл.слова: інструмени lmsmoodle ,післядипломна освіта
Мокрієв М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання/ М. В. Мокрієв Кл.слова: електронненавчання,дистанційна освіта,заочне навчання
Степура І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів/ І. С. Степура Кл.слова: навчальні експерименти,лабораторія Goldi
Гладкова В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти/ В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко Кл.слова: сервіси google,середня освіта
Линьов К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти/ К. О. Линьов, В. К. Линьов Кл.слова: ІКТ-компетентність,керівник закладу,управління
Орлова Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління/ Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова Кл.слова: інформаційні технології,корпоративне управління,впрвадження
Поспєлова Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні/ Т. В. Поспєлова Кл.слова: ІКТ,управління
Скакаліна О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем/ О. В. Скакаліна Кл.слова: мульти-етапна оптимізація,територіально-розподільні системи
Сосновська О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора/ О. О. Сосновська, Н. П. Мазур Кл.слова: фінансова стійкість,страховик,табличний процесор
Dos Reis A. Digital storytelling and technologies/ Reis A. Dos Кл.слова: цифрові розповіді,технології
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] Кл.слова: електронне середовище,сучасний університет,іноземні експерти
Rafael M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling/ M. E. Rafael [и др.] Кл.слова: цифрові розповіді,спосіб вимірювання
Буров О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності/ О. Ю. Буров Кл.слова: людиноцентричні системи,навчальна діяльність,трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко Кл.слова: наукове декларування,е-середовище,університет
Глазунова О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ/ О. Г. Глазунова [и др.] Кл.слова: хмарні сервіси,проектна робота,microsoft та google
Житєньова Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця/ Н. В. Житєньова Кл.слова: електронне портфоліо,самопрезентація,фахівець
Захар О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики/ О. Г. Захар, Т. В. Тихонова Кл.слова: інформаційне-освітнє,підвищення кваліфікації,вчителі інформатики
Золочевська М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська Кл.слова: МВОК,навчальні курси,платформа
Кухаренко В. М. Особливості електронного університету/ В. М. Кухаренко Кл.слова: електронний університет
Кушнір Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти/ Н. О. Кушнір [и др.] Кл.слова: stem-освіта,відкриті освітні ресурси
Марухленко О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах/ О. В. Марухленко Кл.слова: стратегічне планування,вищі освітні заклади
Машкіна І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика"/ І. В. Машкіна, Т. І. Носенко Кл.слова: соціальна інформатика,проектно-орієнтоване
Морзе Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу/ Н. В. Морзе, С. М. Співак Кл.слова: ІКТ-компетентність,хмароорієнтоване,освітнє середовище
Муращенко Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти/ Т. В. Муращенко Кл.слова: дистанційне навчання,якісна освіта
Білоус В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи/ В. В. Білоус Кл.слова: мобільні додатки,підвищення мотивації,молодша школа
Osmolyk K. Inftuence of e-learning on the development of the country/ K. Osmolyk Кл.слова: електронне навчання,розвиток країни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Reis A. How does our brain change during the learning process/ A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk (стр.1-7) Кл.слова: електронне навчання,мультимедіа,біхевіоризм
Генсерук Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів/ Г. Генсерук (стр.8-16) Кл.слова: компетентність,компетенція,цифрова компетентність
Гребеник І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів/ І. Гребеник (стр.17-25) Кл.слова: цифрова компетентність,Інтернет технології,ІКТ компетентність
Кушнірук А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти/ А. Кушнірук (стр.26-34) Кл.слова: інформаційний простір,заклади загальної середньої освіти,засоби організації електронного навчання
Лісаковська О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання/ О. Лісаковська (стр.35-43) Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності,електронне навчання,e-learning
Морзе Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес/ Н. Морзе, В. Вембер (стр.44-54) Кл.слова: оцінювання,формувальне оцінювання,пірінгове оцінювання
Покришень Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики/ Д. Покришень, С. Олексієнко (стр.55-62) Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,інформатика,підвищення кваліфікації
Продан М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя/ М. Продан (стр.63-69) Кл.слова: педагогіка,школа,компетентність
Рябко А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.70-80) Кл.слова: автоматизація,лабораторна робота,обладнання
Varchenko-Trotsenko L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space"/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk (стр.81-89) Кл.слова: Вікі-портал,wiki-технологія,проектна діяльність
Веремей Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі/ Є. Веремей (стр.90-100) Кл.слова: Електронне навчання,електронний навчальний курс,контроль навчальної діяльності
Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті/ І. Воротникова (стр.101-118) Кл.слова: цифрова компетентність вчителя,післядипломна освіта,неформальна післядипломна освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 8
Цікаві статті :
Chaikovska O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills/ O. Chaikovska (стр.1-7) Кл.слова: подкасти,цифрова грамотність,особливості
Девін В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій/ В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега (стр.8-16) Кл.слова: будівельна механіка,опір матеріалів,механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики/ М. Г. Друшляк (стр.17-25) Кл.слова: технологія,засоби комп’ютерної візуалізації,візуально інформаційна культура
Koryakin O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art/ O. Koryakin (стр.26-33) Кл.слова: мультимедіа,музичне мистецтво,звукорежисура
Кулімова Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ Ю. Г. Кулімова (стр.34-41) Кл.слова: вчитель початкової школи,професійно-педагогічна підготовка,інформаційно-комунікаційні технології
Лугова Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки/ Т. А. Лугова (стр.42-59) Кл.слова: професійні компетенції,прийняття управлінських рішень,наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище/ М. В. Мокрієв (стр.60-71) Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище,вищий навчальний заклад,інтеграція
Морзе Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти/ Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська (стр.72-87) Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти,цифровізація,самооцінювання
Морзе Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі/ Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко (стр.88-106) Кл.слова: екосистема STEAM-навчання,STEAM-освіта,STEAM-заняття
Nalyvaiko O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages/ O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin (стр.107-120) Кл.слова: вивчення іноземних мов,мобільний додаток Drops,освітня програма
Cоломаха А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)/ А. В. Cоломаха (стр.121-135) Кл.слова: іншомовна граматична компетентність,раннє навчання іноземних мов,педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/ Т. С. Терлецька (стр.136-146) Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс,дистанційне навчання,освітній процес
Тітаренко С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку/ С. А. Тітаренко (стр.147-153) Кл.слова: мультимедійні технології,рухова активність,фізичне виховання
Волошина Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання/ Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій (стр.154-164) Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування,платформи для формування практичних навичок з програмування,критерії добору
Воробець О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів/ О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук (стр.165-173) Кл.слова: компетенція,культура мовлення,мобільні технології
Тимофєєва Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року/ Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко (стр.174-190) Кл.слова: публікаційна активність,рейтинг публікаційної активності,цитованість
Морзе Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)/ Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска (стр.191-205) Кл.слова: SMART-університет,компоненти е-простору сучасного університету,цифрові компетентності
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cоломаха А. В.
Назва : Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 121-135. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.11 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.11
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іншомовна граматична компетентність--раннє навчання іноземних мов--педагог з раннього навчання іноземних мов
Анотація: Методика навчання іноземних мов постійно шукає шляхи ефективного опанування іноземних мов учнями початкової школи. В статті розглянуто можливість застосування цифрових та мультимедійних технологій у процесі формування іншомовної граматичної компетенції молодших школярів на прикладі німецької мови. Аналіз зарубіжного досвіду довів актуальність впровадження таких технологій в освітній процес закладів освіти всіх ступенів, проте зазначено недостатність вивчення методики використання цифрових та мультимедійних засобів в процесі формування іншомовної компетентності учнів початкової школи, зокрема при навчанні граматики німецької мови. Зазначено, що в сучасних умовах розвитку освіти вагомими є врахування особливостей сучасних школярів, які є digital native – цифровими аборигенами, а тому застосування цифрових та мультимедійних технологій на уроках німецької мови є природним та зрозумілим для них інструментом. Майбутнім та практикуючим педагогам з раннього навчання іноземних мов необхідно подолати психологічні перешкоди та сумніви щодо ефективності застосування нових засобів, щоб цифрові та мультимедійні технології стали щоденною практикою. В статті запропоновано цифрові та мультимедійні ресурси і програми, які можна використати у процесі формування іношомовної граматичної компетенція на різних етапах опрацювання граматики, при цьому повністю враховані вимоги програми “Іноземні мови для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів 1-4 класи” України. Порівняльний аналіз онлайн-ресурсів, призначених для вивчення іноземних мов, серед яких і німецька, з чинної програмою іноземних мов для Нової української школи (2018), з урахуванням рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності на час закінчення 4 класу, дозволив систематизувати існуючі в мережі Інтернет цифрові та мультимедійні ресурси відповідно до лексико-граматичних тем та видів мовленнєвої діяльності, що допоможе ефективно їх застосовувати на уроках німецької мови, підвищити мотивацію молодших школярів, спонукає до самостійного вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воробець О. Д., Ілійчук Л. В.
Назва : Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 165-173. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.15 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.15
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетенція--культура мовлення--мобільні технології
Анотація: У статті репрезентовано засоби мобільних технологій як основні та визначальні складники формування культури мовлення майбутніх учителів початкових класів, акцентовано увагу на практично зорієнтованих онлайн-ресурсах (Український правопис, Правила української мови, Український тлумачний словник, Тлумачний словник української мови, Перевірка орфографії, Словник синонімів, Дропворд, Слова зі слова, Mova, Viber, QR-код та ін.). Висвітлено, що мобільні технології можуть забезпечити, та забезпечують, комфортне безперервне навчання, та навчання упродовж усього життя, що не менш важливо для підтримки власних знань на сучасному рівні. Для того, щоб слідкувати за останніми новинками і досягненнями у тому чи іншому середовищі діяльності людини, необхідно завжди працювати над удосконаленням власних знань та навичок. Також важливими є соціальні медіа, які дозволяють підтримувати відносини з однолітками, друзями, викладачами, які створюють ідеальне середовище віртуальної присутності. Водночас, використання технології мобільного навчання відокремлено від інших технологій є недоречним. Необхідно не просто штучно комбінувати мобільне навчання поряд із традиційними методами навчання, а розвивати нові способи транспортування сучасної інформації із використанням мобільних пристроїв та здійснити інтеграцію мобільного навчання із іншими компетентнісно орієнтованими технологіями, які в сумі дадуть максимальний ефект. Виокремлено, що похідною галуззю від мобільного навчання є мобільні застосунки, що виступають як дієвий, прогресивний інструмент у соціокультурних комунікаціях, оскільки сучасно освіта потребує формування педагогів прогресивного покоління – освічених, комунікабельних, що дотримуються культури професійного мовлення, наділених творчим потенціалом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Генсерук Г.
Назва : Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 8-16. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.816 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.816
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетенція--цифрова компетентність
Анотація: У статті розглянуто одну із основних складових професійної компетентності майбутніх учителів – цифрову компетентність. Вивчено різні підходи щодо визначення цифрової компетентності майбутніх фахівців, термінологію, що використовується у сучасній науковій літературі для визначення поняття цифрової компетентності. Проведено аналіз останніх робіт науковців із запропонованої проблеми. Уточнено поняття: «компетентність», «інформатична компетентність». Для інтеграції з міжнародним освітнім простором поширюється визначення «цифрова компетентність». Автором обґрунтовано сутність поняття «цифрова компетентність» та визначено складові «цифрової компетентності» майбутніх учителів, окреслено напрями її розвитку. Проаналізовано європейські стандарти щодо визначення цифрової компетентності, які є важливим інструментом для підвищення рівня цифрової компетентності фахівців у галузі освіти. Одним із завдань дослідження був аналіз проекту Європейської комісії «Рамка цифрової компетентності для громадян» (DigComp), який є важливим інструментом для підвищення рівня цифрової компетентності фахівців у галузі освіти, підготовки та підвищення кваліфікації. У статті подано визначення цифрової компетентності Європейською комісією, за яким ця компетентність визначається як одна із ключових компетентностей для навчання впродовж життя і трактується як впевнене, критичне і відповідальне використання та взаємодія з цифровими технологіями для навчання, професійної діяльності (роботи) та участі у житті суспільства. У статті виокремлено стандарти цифрової компетентності за європейською мережею EUROPASS, які включають управління інформацією, співробітництво, комунікацію, контент та знання, етику та відповідальність, оцінювання та вирішення проблем, технічні операції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олефіренко, Надія Василівна, Добрунов, Олексій Сергійович
Назва : Досвід застосування рольових ігор для розвитку соціальної компетентності школярів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 120-133. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.169 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.169
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): командна робота--м'які навички--навчання інформатики--рольова гра--соціальна компетенція--лідерство--мотивація
Анотація: Дослідження спрямоване на вивчення впливу рольових ігор на підвищення пізнавального інтересу учнів на уроках інформатики, розвиток їх соціальних компетенцій та м’яких навичок, підвищення навичок командної роботи та лідерських якостей, та підвищення практичної майстерності, яку учні здобули під час навчання протягом року.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Суходольська, Йолянта
Назва : Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 52-58. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалогічна комунікація--реформа системи освіти--соціальна компетенція
Анотація: Сучасна система освіти повинна бути спрямованою на підготовку молодих людей до мінливих реалій. Потрібно не тільки заохочувати та стимулювати зміни, а й прогнозувати і випереджати їх. Принцип такого виховання має відношення до припущень критично-творчої освіти, які полягають у визнанні бажання людини прийняти демократичні стандарти та принципи соціального діалогу і сприяти їх утвердженню в галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Бабійчук С. М. Геоінформаційна компетенція старшокласників як складова інформаційної компетенції/ С. М. Бабійчук (стр.1-12)
Бігунова Ю. В. Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України: результати експериментального дослідження/ Ю. В. Бігунова (стр.13-23)
Волярська О. С. Формування професійної компетентності працівників центрів зайнятості: технологічний підхід/ О. С. Волярська (стр.24-35)
Гвоздій С. П. Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів/ С. П. Гвоздій (стр.36-48)
Грабовий А. К. Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії/ А. К. Грабовий (стр.49-60)
Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польщі: теоретичний аспект/ Ю. В. Грищук (стр.61-74)
Демешкант Н. А. Роль і функції науково-педагогічних працівників у реалізації завдань екологічної освіти/ Н. А. Демешкант (стр.75-83)
Джуринський П. Б. Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання/ П. Б. Джуринський (стр.84-94)
Дишко О. Л. Педагогічні умови формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг/ О. Л. Дишко (стр.95-103)
Дружененко Р. С. Функціональна основа навчання синтаксису простого речення майбутніх учителів української мови і літератури: лінгвістичний коментар/ Р. С. Дружененко (стр.104-115)
Житинська М. О. Забезпечення якості життя людей похилого віку як соціальна проблема/ М. О. Житинська (стр.116-124)
Кокнова Т. А. Засоби оптимізації самостійної роботи студентів-філологів/ Т. А. Кокнова (стр.125-134)
Коростелін М. О. Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності/ М. О. Коростелін (стр.135-149)
Ляшенко І. В. Розвиток мотивації студентів до дистанційного навчання у вищій школі/ І. В. Ляшенко (стр.150-157)
Неведомська Є. О. Як визначити педагогу психологічний портрет студента?/ Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська (стр.158-166)
Острянко Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект/ Т. С. Острянко (стр.167-178)
Пляченко Т. М. Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці/ Т. М. Пляченко (стр.179-191)
Прошкін В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті/ В. В. Прошкін (стр.192-203)
Савельчук І. Б. Соціально-педагогічне середовище навчально-професійних студій як чинник формування інноваційного потенціалу майбутніх соціальних працівників/ І. Б. Савельчук (стр.204-214)
Сльоза Н. В. Спрямованість змісту нових підручників курсу "Загальна географія" на формування умінь самостійної роботи учнів/ Н. В. Сльоза (стр.215-228)
Уруський А. В. Реалізація індивідуального підходу у процесі практичної роботи старшокласників на уроках технологічного профілю/ А. В. Уруський (стр.229-238)
Шаповалова Р. Г. Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти/ Р. Г. Шаповалова (стр.239-249)
Юрій Р. Ф. Навчання теорії ймовірностей студентів фармацевтичних факультетів медичних університетів: застосування інформаційно-комунікаційних технологій/ Р. Ф. Юрій (стр.250-260)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)