Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (732)Мережеві ресурси (49)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=конференції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Морзе Н. В. Вступне слово/ Н. В. Морзе (стр.7-11) Кл.слова: відкрита освіта,дистанційне навчання,прозорість освітньої системи
Болілий В. О. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету/ В. О. Болілий, В. В. Колотій (стр.12-29) Кл.слова: відкрита освіта,освітнє е-середовище університету,вікі-технології
Бучинська Д. Л. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення/ Д. Л. Бучинська (стр.30-39) Кл.слова: навчальний процес,нтернет-покоління,покоління Z
Воротникова І. П. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті/ І. П. Воротникова (стр.40-47) Кл.слова: е-навчання,післядипломна педагогічна освіта,дистанційне навчання
Захар О. Г. . ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування/ О. Г. Захар (стр.48-65) Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність,цифрова компетентність,професійний розвиток
Іванов С. А. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму/ С. А. Іванов (стр.66-76) Кл.слова: конструктивізм,інформація,медіа
Касаткін Д. Ю. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна (стр.77-87) Кл.слова: інформація,мультимедіа,медіа
Кушнір Н. О. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько (стр.88-100) Кл.слова: тенденції освіти,хмарні технології,покоління міленіум
Морзе Н. В. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету/ Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко (стр.101-116) Кл.слова: навчальне середовище,wiki-технологія,вікі-портал
Петрович С. Д. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі/ С. Д. Петрович (стр.117-127) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інтернет речей,QR-квест
Седов В. Є. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача/ В. Є. Седов (стр.128-141) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,електронне навчання,педагогічні технології
Сороко Н. В. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)/ Н. В. Сороко (стр.142-153) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інформаційно-комунікаційна компетентність,оцінювання
Степура І. С. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua/ І. С. Степура (стр.154-163) Кл.слова: наукові конференції,наукові е-журнали,відкриті системи
Тихонова Т. В. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"/ Т. В. Тихонова (стр.164-179) Кл.слова: інформатична компетентність,інформаційна культура,інформативний продукт
Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/ А. В. Тютюнник (стр.180-195) Кл.слова: IKT,Soft skills,хмарні технології
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Степура, Іван Сергійович
Назва : Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 126-133. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.126133 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.126133
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукові конференції--наукові е-журнали--відкриті системи
Анотація: Системи організації наукових конференцій спрощують і роблять ефективнішим функціонування організаційних комітетів, проте вони досі не набули значного поширення в Україні. Причинами цього є недостатня обізнаність організаторів конференцій щодо даних систем, не усвідомлення доцільності їх використання, відсутність україномовних локалізацій таких систем. Цим зумовлюється проблема дослідження – вивчення особливостей застосування даних систем для забезпечення максимальної автоматизації та ефективного використання ресурсів у процесі організації наукових конференцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демешкант Н. А., Пабат В. В.
Назва : Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 54-64. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.5464 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.5464
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна освіта--міжнародні природоохоронні організації--освіта для сталого розвитку--стратегічні напрями розвитку
Анотація: Стаття присвячена аналізу змісту основних програмних документів міжнародних природоохоронних форумів, починаючи з першої міжнародної конференції, присвяченої питанням екологічної освіти (1977р., м. Тбілісі) і до восьмого Світового Конгресу Екологічної освіти (2015р., м. Гетеборг). В статті окреслено стратегічні напрями розвитку екологічної освіти з точки зору міжнародного співтовариства. Розкрито зміни завдань від екологічної освіти до освіти для сталого розвитку. Сформульовані сучасні напрями екологічної освіти, зокрема, подолання бідності, сприяння зеленій економіці, формування освітньої політики держав світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тригуб І. І.
Назва : Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 119-131. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.1931 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.1931
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експерт у галузі освіти--країни східної європи--якість освіти
Анотація: У статті проаналізовано тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у Балканських країнах: Болгарії, Румунії та Угорщині. Визначено спільні тенденції у професійній підготовці експертів у галузі освіти у балканських країнах: спрямованість на забезпечення якості освіти; підготовка / навчання у рамках післядипломної освіти; основні форми підготовки – семінари та конференції; обрання кандидатів у експерти у галузі освіти з числа досвідчених освітян зі стажем та досвідом роботи; врегулювання професійної діяльності експертів у галузі освіти Кодексом етики; міжнародне співробітництво із забезпечення якості освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khomik О., Kovalchuk О.
Назва : Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Практичне заняття-конференція з використанням youtube як інтерактивна форма навчання фахівців у вищих закладах освіти
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 312-324. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.5123 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.5123
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладачі--інтерактивні методи--практичне заняття-конференція--фахівці
Анотація: У статті розглянуто систему поглядів на проблему використання інтерактивних методів навчання у вищих закладах освіти. Розкрито зміст поняття «інтерактивні методи навчання», під якими розуміється взаємопов’язана спільна діяльність студентів і викладача, за якої всі учасники освітнього процесу взаємодіють один з одним, обмінюються інформацією, спільно вирішують проблеми, моделюють ситуації, занурюються в атмосферу співпраці зі спільного вирішення проблем. Доведено, що використання інтерактивних методів під час викладання навчальних дисциплін у вищій школі позитивно впливає на процес навчання та підвищує у студентів мотивацію до роботи. Охарактеризовано значення практичних занять як форми організації навчального взаємодії між викладачем та студентами. Визначено роль викладача та студентів під час проведення практичних занять-конференцій. Описано процедуру проведення інтерактивного практичного заняття-конференції з використанням YouTube, яка розширює можливості традиційного навчання, удосконалює методику викладання дисциплін в нових умовах. Доведено, що проведення практичних занять у формі конференції з використанням YouTube забезпечує розкриття змісту теми на конкретних професійних прикладах, які сприяють формуванню у студентів творчого підходу, залучають їх до колективної пізнавальної діяльності, дискусій тощо. Наведені приклади відеоматеріалів, зібраних з YouTube для проведення практичного заняття-конференції на тему «Мовний етикет» з навчальної дисципліни «Менеджмент». Представлені результати анкетування викладачів вищих навчальних закладів щодо проведення ними інтерактивних практичних занять-конференцій з використанням YouTube, які засвідчили про те, що практичні заняття у наведеній формі є малопоширеними у вищих закладах освіти, але є цікавими для викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)