Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (6)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кордоцентризм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Регрут П.
Назва : Новаторські ідеї Михайла Коцюбинського на шляху від класичного реалізму до імпресіонізму на початковому етапі творчості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2017/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імпресіонізм--класичний реалізм--дидактизм--кордоцентризм--пейзаж--звуконаслідування
Анотація: Рання творчість Коцюбинського прикметна як непростий, але свідомий та послідовний пошук власного творчого обличчя. М. Коцюбинський шукав найвиразніші, найекономніші, найбільш відповідні власним естетичним настановам засоби вираження думки. Задля цього він оволодівав новітніми надбаннями літературної техніки: барвистим живописом, акварельною легкістю малюнка, прийомом змалювання образу через сприйняття інших персонажів. Мета статті – проаналізувати ранні твори М. Коцюбинського, висвітлити кроки зростання його як талановитого письменника-класика від наслідування до пошуку власного стилю на основі аналізу ранніх оповідань
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологія -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір/ М. Гальченко (стр.8-14)
Кравець В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи/ В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга (стр.15-21)
Кобзєва І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз/ І. Кобзєва (стр.22-28)
Ракітянська Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива/ Л. Ракітянська (стр.29-37) Кл.слова: кордоцентризм,людиноцентризм,дитиноцентризм
Сидоренко В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань/ В. Сидоренко (стр.38-43) Кл.слова: андрагогічний цикл,педагогічний акмепрофесіогенез,нова українська школа
Сліпчук В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій/ В. Сліпчук (стр.44-58) Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст/ С. Сисоєва (стр.49-58) Кл.слова: порівняльне дослідження,міждисциплінарний підхід,монографічне дослідження
Самохвал О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи/ О. Самохвал (стр.59-64) Кл.слова: туристична галузь,розвиток освіти,майбутні фахівці
Харченко Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик/ Т. Харченко, М. Зверева (стр.65-71) Кл.слова: Сагайдачний П.,українсько-російські відносини
Minczanowska А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ/ А. Minczanowska ; О. Мінчановська (стр.72-76) Кл.слова: домашня освіта,освіта Польші
Когут С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції/ С. Когут (стр.77-83) Кл.слова: працевлаштування,ринок праці,педагогіка праці
Троцко А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині/ А. Троцко, А. Боярська-Хоменко (стр.84-89) Кл.слова: інформальна освіта дорослих,неформальна освіта дорослих,формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA , M.Chmielewska (стр.90-96) Кл.слова: синдром Аспергера,сенсорна чутливість,соціальна поведінка
Klimas I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko Кл.слова: підтримка,складні ситуації,школа
Педорич А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти/ А. Педорич (стр.101-107) Кл.слова: інклюзивна освіта,психологічна готовність,ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA/ J. Harasymowicz (стр.108-115) Кл.слова: фізична агресія,співрозмірна самооборона,цілісна модель освіти
Złociak M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH/ M. Złociak (стр.116-124) Кл.слова: стереотипи,міжособистісні стосунки,неформальні групи
Konieczny K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI/ K. Konieczny (стр.125-130) Кл.слова: громадська організа,педагогічна діагностика,мобільна школа
Цехмістер Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.131-137) Кл.слова: кодифікація медичного законодавства,медичне право,правова культура лікарів
Онищук Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти/ Л. Онищук (стр.138-144) Кл.слова: прогнозування,загальна середня освіта
Батечко Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект/ Н. Батечко, М. Лут (стр.145-151) Кл.слова: система менеджменті якості,синергетичний підхід,загальне управління якістю
Грищук Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща/ Ю. Грищук (стр.152-156) Кл.слова: якість освіти,забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ А. Хрузд-Матущик (стр.149-155) Кл.слова: професійне вдосконалення,навчання педагогів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ракітянська Л.
Назва : Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2018. - № 7. - С. 29-37. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.2937 (Шифр О168872740/2018/7). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.2937. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.2937
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кордоцентризм--людиноцентризм--дитиноцентризм
Анотація: У статті аналізується еволюція ідеї співвідношення людського розуму і почуттів в історії української філософської думки від дохристиянських часів до сучасності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)