Пошуковий запит: (<.>K=критерії<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Черепєхіна О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості/О. Черепєхіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.22-28
|
>2.
| Воротникова І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти/І. Воротникова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.21-27
|
>3.
| Соколова І. Оцінювання у вищій освіті: критерії та показники ефективності/І. Соколова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.121-130
|
>4.
| Khomych O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine/O. Khomych // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.76-81
|
>5.
| Скрипник Т. Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід/Т. Скрипник // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.7-15
|
>6.
| Нетреба М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення/М. Нетреба // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.49-54
|
>7.
| Падалка Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку/Г. М. Падалка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.16-21
|
>8.
| Замотаєва Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови/Н. Замотаєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.50-56
|
>9.
| Киричок І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти/І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.38-45
|
>10.
| Бонь О. Протоколи допитів з архівно-слідчих справ українських гуманітаріїв 1920–1930-х рр.: аналіз та інтерпретація/О. Бонь // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 2.-С.124-129
|
|
|