Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (443)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=критерії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Черепєхіна О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості/О. Черепєхіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.22-28
2.

Воротникова І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти/І. Воротникова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.21-27
3.

Соколова І. Оцінювання у вищій освіті: критерії та показники ефективності/І. Соколова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.121-130
4.

Khomych O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine/O. Khomych // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.76-81
5.

Скрипник Т. Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід/Т. Скрипник // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.7-15
6.

Нетреба М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення/М. Нетреба // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.49-54
7.

Падалка Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку/Г. М. Падалка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.16-21
8.

Замотаєва Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови/Н. Замотаєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.50-56
9.

Киричок І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти/І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.38-45
10.

Бонь О. Протоколи допитів з архівно-слідчих справ українських гуманітаріїв 1920–1930-х рр.: аналіз та інтерпретація/О. Бонь // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 2.-С.124-129
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)