Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (443)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=критерії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Черепєхіна, О.
    Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості [Електронний ресурс] / О. Черепєхіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 22-28, DOI 10.28925/1609-8595.2019.32228. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентість -- викладач -- особистісний компонент -- самореалізація
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність дослідження педагогічної компетентності викладача психології та її структури. Відображено сутність педагогічної компетентності викладача психології у межах компетентнісного підходу. Визначено компоненти педагогічної компетентності викладача психології, а саме: ціннісно-мотиваційний, особистісний, професійно-фаховий, науково-дослідницький, методичний, інформаційно-технологічний, творчий.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Воротникова, І.
    Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / І. Воротникова. - Електронні текстові дані и Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 21-27, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.2127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- реформа -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті представлено класифікація моделей професійного розвитку вчителів у післядипломній освіті. Висвітлено різні підходи до підвищення кваліфікації вчителів та запропоновано моделі професійного розвитку педагогів в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти. Представлено методи дослідження, серед яких аналіз, систематизація та порівняння наукових положень з метою визначення теоретичних підходів до розв’язання проблеми професійного розвитку вчителів, моделювання для створення різноманітних траєкторій професійного розвитку вчителів; емпіричні: спостереження, бесіди, анкетування. Визначено критерії для побудови моделей професійного розвитку вчителя та схарактеризовано кожен з них показниками і прикладами запровадження в післядипломній освіті. Визначено основні підходи до реалізації моделей професійного розвитку: компетентнісної, пролонгованої, диференційованої, особистісно-орієнтованої, раціональної, наставництва і коучингу та інших.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Соколова, І.
    Оцінювання у вищій освіті: критерії та показники ефективності [Електронний ресурс] / І. Соколова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 121-130, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)121130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитаційна експертиза -- ліцензування -- оцінювання -- критерії -- освітня програма
Анотація: Статтю присвячено проблемі номінації та інтерпретації процедур, інструментів і способів оцінювання якості вищої освіти, яка на початку XXI століття є предметом теоретикоприкладних досліджень. Автором проаналізовано різні підходи до визначення понять, які місять ознаки інструментів для вимірювання та оцінювання у сфері вищої освіти – показник, критерій, індикатор. За результатами дискурсу англомовних видань доведено відмінності між сферами вжитку та особливостями перекладу дефініцій понять, що номінують критерії і показники у сфері вищої освіти. У процесі аналізу інституційних практик оцінювання якості вищої освіти на прикладі однієї з країн, яка є кандидатом до вступу у ЄС, порушено проблему узгодження національних критеріїв з оновленими ESG для ліцензування, проведення акредитаційних експертиз закладів вищої освіти та освітніх програм. З’ясовано особливості використання панелі показників (ОЕСР, Світового банку, Європейського союзу) для вимірювання якості на рівні системи освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Khomych, O.
    Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine [Електронний ресурс] / O. Khomych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P76-81, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- освітні технології -- читацькі вміння -- мотивація -- критерії
Анотація: В условиях развития Новой украинской школы приобретает новое измерение межкультурное взаимодействие в мировом образовательном пространстве. Актуальность приобретает внедрение качественных мировых практик в учебный процесс, в частности начальной школы. В статье освещены особенности становления и развития технологии «Book Talk» для развития читательских умений и навыков, а также мотивации учащихся начальной школы к чтению. Обосновываются возможности внедрения эффективной образовательной технологии в общеобразовательных учебных заведениях Украины. Освещен генезис этой технологии и внедрение ее в учебных и в общественных культурных учреждениях (библиотеках, читательских центрах, книжных клубах) в историко-педагогическом развитии второй половины ХХ века – по нынешнее время. Данная проблема является актуальной в работе учителя начальной школы Украины для привлечения учащихся к чтению художественной литературы, анализа художественных произведений, проведения обсуждений и развития заинтересованности детей разного возраста в чтении книги. Значимым является развитие речевой компетентности в процессе групповых и коллективных обсуждений книги. Технология «Book Talk» является перспективной в контексте критического мышления учащихся начальной школы, может составлять предмет дальнейшего изучения.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Скрипник, Т.
    Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід [Електронний ресурс] / Т. Скрипник. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ерготерапевтичний підхід -- інклюзивне навчання -- міждисциплінарний супровід
Анотація: У статті йдеться про зміст роботи фахівців закладів освіти з інклюзивною формою навчання. Визначено, що ерготерапевтичний підхід враховує систему важливих чинників, які уможливлюють принципове покращення методичних засад та практичних орієнтирів діяльності фахівців в інклюзивному середовищі. Мета статті полягає у представленні шляхів удосконалення діяльності команд супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в інклюзивному освітньому середовищі з опорою на критерії ерготерапевтичного підходу. Серед використаних методів дослідження – порівняльно-педагогічний аналіз для диференціації змісту діяльності ерготерапевтів та сенсорних терапевтів у контексті інклюзивного навчання; системний аналіз, завдяки якому узагальнено чинники ефективної діяльності команди супроводу дітей з ООП з опорою на ерготерапевтичний підхід; метод прогнозування для розроблення особливої педагогічної реальності, що уможливлює впровадження стратегічних напрямів діяльності учасників команд супроводу з орієнтиром на визначені критерії успішності, етапи й відповідні їм методи та засоби. Представлено порівняльний аналіз сфер відповідальності та особливості змісту, обсягу та алгоритму діяльності ерготерапевта та сенсорного терапевта як фахівця, який частково дублює функції ерготерапевта, що дає змогу визначити умови по-справжньому відповідального підходу, закладеного у практиці роботи фахівців ерготерапевтичного напряму, та сформулювати настанови щодо ефективності організації підтримки дітей з ООП у закладі освіти. Подано розроблені нами чинники успішної діяльності команди супроводу дітей з ООП з опорою на системність, ресурсність, колегіальність, технологічність та науково доведену ефективність як головні критерії ерготерапевтичного підходу. Орієнтир саме на ці критерії, на наш розсуд, дає змогу фахівцям здійснювати осмислену, відповідальну й послідовну діяльність щодо розбудови стимулюючого й розвивального середовища для усіх учасників освітнього процесу, у тому числі для дітей з ООП.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Нетреба, М.
    Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення [Електронний ресурс] / М. Нетреба. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 49-54, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
стартап-проєкт -- дипломна робота -- професійна підготовка -- зв'язки з громадськістю
Анотація: У статті розглядається новий для української вищої освіти принцип захисту дипломів у вигляді стартапів на прикладі робіт магістрів освітньо-професійної програми «Реклама і зв'язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка. Такий підхід відкриває широкі можливості з формування інноваційного середовища, а випускник підтверджує високу кваліфікацію, набуту за роки навчання в університеті. Також оцінюються можливі результати такого кроку для розвитку підприємництва та підвищення показників якості освіти. На підставі контент-аналізу проаналізовано тематику кваліфікаційних магістерських робіт як результат готовності майбутніх фахівців з реклами та PR до розв'язання складних завдань та проблем у професійній діяльності, вміння застосовувати отримані ними знання в прикладних наукових дослідженнях, практичних комунікаційних проєктах, у громадській, підприємницькій, творчій та іншій суспільно корисній діяльності. Детально описано структурні компоненти магістерського стартап-проєкту, а також зазначено критерії оцінювання та діапазон можливих балів за їх виконання. Сформульовано висновки щодо динаміки розвитку таких магістерських стартапів у вигляді більш складного, комплексного міждисциплінарного проєкту, в якому окремі частини може виконувати магістрант іншого структурного підрозділу Університету Грінченка або навіть іншого закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Падалка, Г. М.
    Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку [Електронний ресурс] / Г. М. Падалка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 16-21, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.2 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
художньо-методична культура, -- заклад вищої освіти -- принципи саморозвитку
Анотація: У статті наведено авторське тлумачення поняття «художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін», обґрунтовано її сутність, зміст, структуру і критерії сформованості. Визначено принципові засади саморозвитку. Розкривається значення художньо-методичної культури викладачів вищої школи в удосконаленні й модернізації професійної мистецької освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Замотаєва, Н.
    Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови [Електронний ресурс] / Н. Замотаєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 50-56, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)5056. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладачі -- гуманітарні дисципліни -- військові навчальні заклади -- культуротворча компетентність -- культуротворчий підхід -- професійна компетентність
Анотація: У статті здійснено ґрунтовний аналіз теоретичних основ дослідження актуальної проблеми розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищого військового навчального закладу у системі післядипломної педагогічної освіти, доведено визначальну роль культуротворчості для формування компетентних військових педагогів-гуманітаріїв. Обґрунтовано сутність культуротворчої компетентності викладача гуманітарних дисциплін вищого військового навчального закладу, визначено її структуру та критерії розвитку. Встановлено, що серед психолого-педагогічних умов формування культуротворчої компетентності розглядають такі: створення сприятливого мікроклімату у навчальному середовищі, спрямованого на задоволення освітніх потреб особистості; налагодження діалогічної взаємодії усіх суб’єктів навчально-виховного процесу; використання активних технологій навчання. Їх реалізація забезпечить активізацію творчих можливостей, розвиток уяви, образного мислення, здатності до творчості викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Киричок, І.
    Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти [Електронний ресурс] / І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 38-45, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)3845. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- професійна відповідальність -- рівні сформованості -- вчитель початкової школи
Анотація: У статті визначено педагогічні аспекти формування професійної відповідальності майбутніх вчителів початкових класів. Розкрито сутність понять «відповідальність», «професійна відповідальність», «професійна відповідальність вчителя початкової школи». Розглянуто різні підходи щодо розуміння сутності відповідальності особистості, виділено особливості професійної відповідальності вчителя. Авторами розроблено критерії, показники та рівні сформованості відповідального ставлення вчителя початкової школи до професійної діяльності, представлено результати дослідження щодо сформованості професійної відповідальності у студентів – майбутніх вчителів початкових класів загальноосвітньої школи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Новгородська, Ю.
Шевчук, М.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Бонь, О.
    Протоколи допитів з архівно-слідчих справ українських гуманітаріїв 1920–1930-х рр.: аналіз та інтерпретація / О. Бонь // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 124-129, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.124-9 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарна інтелігенція -- протоколи допитів -- архівно-слідчі справи
Анотація: У статті аналізуються важливі документальні свідчення про репресії проти гуманітарної інтелігенції радянської України 1920–1930-х рр. Досліджуються складні історичні джерела — архівно-слідчі справи репресованих. За слідчими та реабілітаційними частинами справ Євгенії Спаської, Федора Козубовського, Михайла Козоріса показано, яке значення мали у фабрикуванні справ протоколи допитів українських гуманітаріїв. Також розглянуто критерії і визначення достовірності інформації, яка міститься у цих протоколах
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)