Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (57)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=культура мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: В505452853/2020/8
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 8
Зміст:
Chaikovska, O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: подкасти, цифрова грамотність, особливості
Девін, В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: будівельна механіка, опір матеріалів, механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк, М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологія, засоби комп’ютерної візуалізації, візуально інформаційна культура
Koryakin, O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art / O. Koryakin. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедіа, музичне мистецтво, звукорежисура
Кулімова, Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології
Лугова, Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова. - С.42-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетенції, прийняття управлінських рішень, наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв, М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, вищий навчальний заклад, інтеграція
Морзе, Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська. - С.72-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти, цифровізація, самооцінювання
Морзе, Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко. - С.88-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистема STEAM-навчання, STEAM-освіта, STEAM-заняття
Nalyvaiko, O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin. - С.107-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вивчення іноземних мов, мобільний додаток Drops, освітня програма
Cоломаха, А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха. - С.121-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна граматична компетентність, раннє навчання іноземних мов, педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька, Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька. - С.136-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс, дистанційне навчання, освітній процес
Тітаренко, С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко. - С.147-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, рухова активність, фізичне виховання
Волошина, Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування, платформи для формування практичних навичок з програмування, критерії добору
Воробець, О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук. - С.165-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, культура мовлення, мобільні технології
Тимофєєва, Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко. - С.174-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікаційна активність, рейтинг публікаційної активності, цитованість
Морзе, Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.191-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: SMART-університет, компоненти е-простору сучасного університету, цифрові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Воробець, О. Д.
    Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 165-173, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- культура мовлення -- мобільні технології
Анотація: У статті репрезентовано засоби мобільних технологій як основні та визначальні складники формування культури мовлення майбутніх учителів початкових класів, акцентовано увагу на практично зорієнтованих онлайн-ресурсах (Український правопис, Правила української мови, Український тлумачний словник, Тлумачний словник української мови, Перевірка орфографії, Словник синонімів, Дропворд, Слова зі слова, Mova, Viber, QR-код та ін.). Висвітлено, що мобільні технології можуть забезпечити, та забезпечують, комфортне безперервне навчання, та навчання упродовж усього життя, що не менш важливо для підтримки власних знань на сучасному рівні. Для того, щоб слідкувати за останніми новинками і досягненнями у тому чи іншому середовищі діяльності людини, необхідно завжди працювати над удосконаленням власних знань та навичок. Також важливими є соціальні медіа, які дозволяють підтримувати відносини з однолітками, друзями, викладачами, які створюють ідеальне середовище віртуальної присутності. Водночас, використання технології мобільного навчання відокремлено від інших технологій є недоречним. Необхідно не просто штучно комбінувати мобільне навчання поряд із традиційними методами навчання, а розвивати нові способи транспортування сучасної інформації із використанням мобільних пристроїв та здійснити інтеграцію мобільного навчання із іншими компетентнісно орієнтованими технологіями, які в сумі дадуть максимальний ефект. Виокремлено, що похідною галуззю від мобільного навчання є мобільні застосунки, що виступають як дієвий, прогресивний інструмент у соціокультурних комунікаціях, оскільки сучасно освіта потребує формування педагогів прогресивного покоління – освічених, комунікабельних, що дотримуються культури професійного мовлення, наділених творчим потенціалом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ілійчук, Л. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Хома, Т. В.
    Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу [Електронний ресурс] / Т. В. Хома. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 217-225, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.21725. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- писемне мовлення -- усне мовлення -- навчальний диктант
Анотація: У статті розглядається актуальне питання щодо розвитку мовлення студентів. Зазначається взаємозв’язок усної та писемної його форм. Дібрано вправи і завдання з формування культури писемного мовлення. Автором пропонуються окремі види традиційних та нестандартних навчальних диктантів і з'ясовується методика їх проведення. Тексти добираються з класичної художньої літератури, історії, мистецтва соціокультурного змісту, професійного спрямування і розглядаються на кількох рівнях: фонетико-фонематичному, лексико-семантичному, орфоепічному, морфологічному та синтаксичному. Акцентовано увагу на взаємозалежності рівня мовленнєвої компетентності особистості й опанування уміннями орієнтуватися в ситуаціях спілкування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)