Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (147)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лідер<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Даниленко, В.
    Проблеми лідера, національної зради та готовності народу до боротьби за свою свободу в казках Івана Липи [Електронний ресурс] / В. Даниленко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 125-130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
колоніалізм -- постколоніальна критика -- метрополія -- колонія -- колоніальна залежність -- міф -- алегорія -- казка -- інтерпретація -- національна зрада -- лідер -- периферійне явище літератури
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена інтересом до творчості Івана Липи, який пробудила бурхлива динаміка націотворчих процесів українського суспільства, коли активно відбувається переосмислення украї нської історії та культури. Попри активізацію досліджень доробку письменника казкова творчість лишилася на маргінесі уваги, проте вона становить дослідницький інтерес у контексті проблеми ідеології в казкових текстах, яка в статті розглядається крізь призму постколоніальних студій . Предметом цього дослідження є антиколоніальні елементи поетики «Казок про волю» Івана Липи. Методологія аналізу ґрунтується на теоретичних засадах постколоніальної критики, зокрема на ідеях Е. Саї да, Ґ. Ч. Співак, Е. М. Томпсон, С. Павличко, М. Рябчука, Т. Гундорової , Я. Поліщука, О. Юрчук, які допомагають розглянути «Казки про волю» Івана Липи як банк постколоніальних технологіи для окупованої Украї ни. Метою цього дослідження є деконструкція імперських наративів у філософських казках І. Липи і виявлення технологіи і практик для звільнення України від колоніальної залежності. У результаті проведеного аналізу зроблено висновок, що, дистанціюючись від конкретних історичних епох, письменник переносить проблеми украї нського суспільства в казковии простір. Це допомагає йому подивитися на украї нські перспективи поза часом, із позиціи вічності. У казковому просторі автор вирішує давні історичні проблеми Украї ни, пов’язані з утратою незалежності: відсутність сильних лідерів, національна зрада, неготовність народу до боротьби, деморалізація суспільства, зневіра у власних силах, виховання на фальшивіи історії , нав’язаніи метрополією. Розгляд казок під кутом зору постколоніалізму дає можливість знаи ти у творчості автора завуальовані алегорії і приховані інтенції , у яких письменник показує, яким чином Украї на має звільнитися від колоніальної залежності. Важливим чинником цього, на думку Івана Липи, є повернення історичної пам’яті. Перспективою дослідження є постколоніальнии аналіз творчості Івана Липи як ідейно-художньої цілісності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Морзе, Наталія Вікторівна.
    Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти / Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 149-165, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1013. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- DigCompEdu -- вчителі закладів середньої освіти -- цифрові технології -- цифрова компетентність учнів -- опитування -- рівень цифрової компетентності
Анотація: В статті розглянуто та узагальнено деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти. Представлено та проаналізувано теоретичні джерела з проблеми дослідження, проаналізувано поняття цифрової компетентності в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розглянуто сучасні тренди та проблеми розвитку цифрової компетентності педагогів в Україні, продемонстрована можливість використання рамки цифрової компетентності DigCompEdu як основної для використання в українській освіті, визначено такі рівні цифрової компетентності вчителів: Новачок (А1), Дослідник (А2), Інтегратор (В1), Експерт (В2), Лідер (С1), описано основні особливості кожного із зазначених рівнів з точки зору знань, вмінь вчителів щодо застосування цифрових технологій в освітньому процесі. Підготовлено на основі аналізу DigCompEdu опитувальник для визначення рівня цифрової компетентності вчителів закладів середної освіти (ЗСО) та проведено опитування для вчителів двох ЗСО м. Кривий ріг. Визначено рівень цифрової компетентності респондентів, представлено результати комплексного опитування вчителів та підготовлено рекомендації щодо організації системи розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні ЗСО. Зроблено припущення, що більшість вчителів України та закладів середньої освіти мають приблизно однаковий стан з рівнем цифрової компетентності вчителів, яка визначається на основі рамки цифрової рамки компетентностей DigCompEdu, що означає, що підготовлені рекомендації будуть корисними для керівників ЗСО для розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні закладу освіти. Описано опрацьовані методичні рекомендації для керівництва школи, щодо управління підвищенням рівня цифрової компетентності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Василенко, М. В.
Смирнова-Трибульска, Є. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Линьов, Костянтин.
    Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 50-56, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5056. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Управління освітою

Кл.слова (ненормовані):
заклад середньої освіти -- лідер -- лідерство
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.5056,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Сенчук, О. В.
    Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі [Електронний ресурс] / О. В. Сенчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 78-89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
моральний клімат -- шкільний лідер -- виховання особистості -- шкільна спільнота -- атмосфера шкільного життя -- моральні цінності
Анотація: У статті йдеться про важливість формування морального клімату шкільної спільноти, у якій закладається основа життєвих цінностей особистості, її готовності жити та реалізувати себе у суспільстві й провідну роль шкільного лідера у такому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Калашнікова, С. А.
    Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів [Електронний ресурс] / С. А. Калашнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 143-167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- керівник навчального закладу -- управлінець-лідер -- концептуальні засади -- лідерство
Анотація: У статті презентовано досвід модернізації програм професійної підготовки керівників навчальних закладів, здійсненої у Київському університеті імені Бориса Грінченка на основі запровадження концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Козир, М. В.
    Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту [Електронний ресурс] / М. В. Козир. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 165-171, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.16571. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційна компетентність -- керівник -- лідер -- менеджер -- управлінські рішення
Анотація: У статті зроблено спробу дослідити оптимальні шляхи вирішення проблеми формування інформаційної компетентності сучасного менеджера в галузі освіти; теоретично висвітлено особливості процесу формування інформаційної компетентності як пріоритету успішного менеджменту у сучасному інформаційному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)