Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (258)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лідерство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.


    Братко, М.
    Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 6-12, DOI 10.28925/2311-2409.2023.401 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний успіх -- вища освіта -- інновації -- лідерство -- університет -- успіх
Анотація: У статті презентовано результати дослідження феномену академічного успіху здобувачів освіти – майбутніх педагогів. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. На основі контент-аналізу наукових праць, власного практичного досвіду, відповідей залучених до фокус-груп здобувачів освіти, зроблено висновок про сутність феномену академічний успіх здобувачів освіти. На думку автора статті, академічний успіх майбутніх педагогів – це процес та кінцева мета здобуття освіти у закладі вищої освіти, яка виявляється в освітній і професійній кваліфікації, яка зазначена в документі про освіту; це рівень професійної компетентності, який базується на опанованих фахових компетентностей (hard skills) та навичок, які необхідні для успішної кар’єри (soft skills). Також зроблена спроба обґрунтувати доцільність реалізації інновацій, лідерства у професійній підготовці педагогів як чинників академічного успіху здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

2.


    Музика, Олена.
    Ціннісний простір університету і розвиток професійної самоефективності студентів [Електронний ресурс] / О. Музика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 185-200, DOI 10.28925/2312-5829.2023.28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- мотиви професійної діяльності -- особистісні професійні цінності -- професійна самоефективність -- розвиток здібностей -- ціннісний досвід
Анотація: У статті крізь призму наукової спадщини й управлінської діяльності Віктора Огнев’юка аналізується ціннісний простір Університету Грінченка і механізми його відображення в особистісних цінностях студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Линьов, Костянтин.
    Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 50-56, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5056. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Управління освітою

Кл.слова (ненормовані):
заклад середньої освіти -- лідер -- лідерство
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.5056,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Слюсаревський, Н. М.
    Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету [Електронний ресурс] / Н. М. Слюсаревський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 177-187, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.17787. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- корпоративні цінності -- життєві цінності -- лідерство служіння -- регресійний аналіз
Анотація: Ґрунтуючись на результатах дослідження «Особливості сприйняття принципів корпоративної культури викладачами та студентами Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ)» у статті показано необхідність враховувати в педагогічній комунікації життєві цінності (Ш. Шварц) студентської спільноти, що можуть як сприяти, так і перешкоджати успішному засвоєнню цінностей корпоративної культури. В результаті дослідження встановлено, що на засвоєння студентами цінностей корпоративної культури КУБГ життєві цінності доброзичливості, універсалізму та стимуляції впливають позитивно, а гедонізм негативно
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Мачинська, Н.
    Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки / Н. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 32-38, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)3238. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
взаєморозуміння -- довіра -- лідер -- лідерство -- студентське самоврядування -- фацилітація
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні аспекти лідерства як соціокультурного явища, визначено особливості формування лідерських якостей у студентів в умовах академічного середовища вищого навчального закладу. Автор, спираючись на закономірності та ознаки менеджменту освіти, методологічні засади державно-громадського управління освітньою інституцією, пропонує змістову характеристику понять «лідер» та «лідерство»,визначає особливості педагога-лідера та лідера студентського середовища, описує пріоритети діяльності сучасного освітнього лідера. Автором виокремлено деякі феномени педагогічної взаємодії, які мають визначальний вплив на формування лідерських якостей у студентів та їх чіткої позиції лідера – феномен довіри, фацилітація, віддзеркалення суб’єктивності, взаєморозуміння.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Регейло, І.
    Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди) [Електронний ресурс] / І. Регейло, М. Саюк. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 99-112, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
освітнє лідерство -- магістерська підготовка -- повоєнне відновлення -- вища освіта -- управління
Анотація: Проблема розвитку управлінського лідерського потенціалу для вищої освіти, що виступає безпосереднім каталізатором для організації якісних освітніх послуг в Україні та підвищення конкурентоспроможності національних закладів вищої освіти, залишається пріоритетною на етапі інтеграції України до Європейського Союзу, в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення. У статті вперше розглянуто питання професійної підготовки освітніх лідерів та управлінців у сфері вищої освіти на прикладі Утрехтського університету (Нідерланди). На підставі порівняльного аналізу здійснених в національному просторі досліджень та сучасних континентальних європейських джерел схарактеризовано нідерландську систему вищої освіти. Розглянуто спеціалізовані законодавчі та інституційні акти у сфері вищої освіти, узагальнено підходи до магістерської підготовки в Нідерландах, ключовим серед яких є міждисциплінарний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Саюк, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: П225817115/2023/40
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2023р. № 40 (2) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Братко, М. Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство / М. Братко. - С.6-12
Желанова, В. Трансформація діяльності університетських аналітичних центрів у контексті викликів сьогодення / В. Желанова, В. Крижановська. - С.13-18
Леонтьєва, І. До проблеми розбудови екосистеми вищої педагогічної освіти / І. Леонтьєва. - С.19-25
Фаббі, К. Підхід Реджо-Емілії у взаємодії з дітьми раннього віку / К. Фаббі, В. В'юнник. - С.26-31
Рего, Г. Досвід інклюзивної освіти в Угорщині / Г. Рего, Ю. Тордік. - С.32-38
Дика, Н. Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування / Н. Дика. - С.39-48
Кузнецова, Г. Становлення української фонетики та методики її навчання в освітніх закладах / Г. Кузнецова. - С.41-51
Гаращенко, Л. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - С.52-58
Голота, Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку / Н. Голота, А. Карнаухова. - С.59-64
Козир, М. Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України / М. Козир, А. Сад. - С.65-69
Шкляєва, Г. Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у контексті формування соціокультурного світу дитини дошкільного віку / Г. Шкляєва, О. Бровата, О. Ільченко. - С.70-78
Цюман, Т. Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції / Т. Цюман, О. Рева. - С.79-84
Повіренна, І. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів з порушенням мовлення в умовах спеціального закладу освіти / І. Повіренна, Р. Павлюк. - С.85-92
Бойченко, В. Індивідуальна траєкторія професійного вдосконалення педагога: результати наукової розвідки / В. Бойченко. - С.93-100
Сіроштан, К. Особливості просвітницької роботи в територіальній громаді щодо надання логопедичних послуг / К. Сіроштан, Р. Павлюк. - С.101-109
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Линьов, К. О.
    Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти [Електронний ресурс] / К. О. Линьов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 153-164, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.15364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- особистісно-орієнтоване лідерство -- керівник закладу освіти
Анотація: У статті розглядається еволюція підходів до визначення сутності лідерства: лідерство як позиція в організації, роль; лідерство як набір індивідуальних якостей; лідерство як набір навичок; лідерство як поведінка, стиль. Акцентується увага на тому, що на зміну авторитарним стилям управління та головній ролі керівника, в тому числі й в освіті, приходить орієнтація на демократичні норми, цінності та активну участь співробітників в управлінні закладами освіти. Теорії лідерства з їх орієнтацією виключно на особі, персональних якостях та навичках керівника не відображають всієї багатоманітності процесів, які відбуваються у закладі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: О283150799/2022/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.) / І. Срібняк. - С.6-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуревич, Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи / Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко. - С.22-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратець, І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку / І. Кондратець, М. Науменко. - С.47-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Нуралієва, Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач / Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко. - С.57-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти / С. Паламар, М. Науменко. - С.76-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Lu, Baowen. The concept of student ethnocultural competence / Baowen Lu. - С.93-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування / Л. Теряєва. - С.107-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Мачинська, Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики / Н. Мачинська. - С.117-128
Головатенко, Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.129-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадча, К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання / К. Осадча. - С.147-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: О283150799/2016/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: Н057263/2019/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Christensen, M. K. Preparing students for leadership:The role of universities / M. K. Christensen. - С.5-10
Кл.слова: лідерство, студенти, університети
Zamotaieva, N. Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva. - С.11-16
Кл.слова: гендерний, освітній процес, військова школа
Sobol, N. Lifelong learning: music adult education / N. Sobol. - С.17-22
Кл.слова: навчання, музична освіта, освіта дорослих
Ракітянська, Л. Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей / Л. Ракітянська. - С.23-29
Корнят, В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят [и др.]. - С.30-35
Інші автори: Островська К., Островський І., Слободян С.
Ковальова, О. Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту / О. Ковальова. - С.36-41
Kolomiiets, E. Productive learning technology as means of education quality provision / E. Kolomiiets. - С.42-45
Кл.слова: продуктивне навчання, якість освіти
Крашеніннік, І. Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів / І. Крашеніннік. - С.46-52
Бульвінська, О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів / О. Бульвінська. - С.53-59
Лопіна, Н. Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.60-67
Zaskaleta, S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries / S. Zaskaleta. - С.68-72
Кл.слова: міжпредметні зв’язки, країни ЄС, професійна підготовка
Pavliuk, R. Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk. - С.73-78
Кл.слова: фахівці, соціальна сфера, дослідницькі
Паламарчук, О. Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції / О. Паламарчук. - С.80-87
Тригуб, І. Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи / І. Тригуб. - С.88-92
Knysh, O. Quality assurance in Israely higher education system / O. Knysh. - С.93-98
Кл.слова: якість освіти, вища освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Калашнікова, С. А.
    Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів [Електронний ресурс] / С. А. Калашнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 143-167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- керівник навчального закладу -- управлінець-лідер -- концептуальні засади -- лідерство
Анотація: У статті презентовано досвід модернізації програм професійної підготовки керівників навчальних закладів, здійсненої у Київському університеті імені Бориса Грінченка на основі запровадження концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Волкова, Наталія.
    Лідерська компетентність як детермінанта професійного розвитку майбутніх маркетологів [Електронний ресурс] / Н. Волкова, О. Лебідь. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 1. - С. 74-90, DOI 10.28925/2312-5829.2022.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- професійний розвиток -- майбутні маркетологи -- професійна підготовка
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблеми лідерської компетентності як детермінанти професійного розвитку майбутніх маркетологів. Встановлено, що дефініція «лідерство» допускає різноманітні інтерпретації, це пояснюється різними поглядами на природу особистості, механізми та умови її розвитку і становлення в різних наукових школах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лебідь, Ольга


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Мачинська, Н.
    Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики [Електронний ресурс] / Н. Мачинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 117-128, DOI 10.28925/2312-5829.2022.348 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
лідерство в освіті -- людський фактор -- освітня політика -- управління
Анотація: Стаття присвячена аналізу теоретико-практичних аспектів освітнього лідерства. Зазначено, що лідерство: це модель управління освітньою організацією, що стимулює інноваційну поведінку педагогів, забезпечує використання новацій на всіх рівнях організації; повинно створити практику корпоративного управління з метою підтримки інноваційної поведінки педагогів в освітніх закладах різного типу. Автором показано, що одним із провідних напрямів державної освітньої політики виступає лідерство в освіті як спосіб ефективного управління персоналом в системі менеджменту освіти. Запропоновано різні підходи до визначення освітньої політики, де спільними показниками виступають: організована й цілеспрямована діяльність держави; комплексна система заходів державних інституцій; ключовий суб’єкт освітньої політики в суспільстві – держава; система освіти – провідний інститут демократичного суспільства. У статті виокремлено пріоритетні напрями освітньої політики: забезпечення державних гарантій доступу якісної освіти; створення умов для підвищення якості загальної та професійної освіти; формування ефективних економічних відносин в системі освіти; забезпечення системи освіти висококваліфікованими фахівцями, їх підтримка державою та суспільством; управління розвитком освіти на основі розподілу відповідальності між суб’єктами освітньої політики. Акцентовано увагу на техніці управління структурним підрозділом у закладі освіти (сукупність операцій, процесів і процедур управлінської діяльності, які виконуються формалізовано, на основі правил, інструкцій). Доведено, що навчання керівників основним аспектам кадрової політики в галузі освіти, залучення в програми їх підготовки й підвищення кваліфікації з питань організації управління персоналом сприяють формуванню в них науково обгрунтованої роботи з науковопедагогічними працівниками, що забезпечує ефективну організацію освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Калашнікова, C. А.
    Еволюційні рівні та професіоналізація управління [Електронний ресурс] / C. А. Калашнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 50-70. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізація управління -- професійний розвиток управлінців -- адміністрування -- менеджмент -- лідерство
Анотація: Стаття присвячена аналізу становлення теорії управління та його впливу на контекст процесу професіоналізації управління, який реалізується через професійний розвиток управлінців, формування управлінської інфраструктури та формування світогляду у формі філософії управління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Олефіренко, Надія Василівна.
    Досвід застосування рольових ігор для розвитку соціальної компетентності школярів [Електронний ресурс] / Н. В. Олефіренко, О. С. Добрунов. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 120-133, DOI 10.28925/2414-0325.2024.169. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
командна робота -- м'які навички -- навчання інформатики -- рольова гра -- соціальна компетенція -- лідерство -- мотивація
Анотація: Дослідження спрямоване на вивчення впливу рольових ігор на підвищення пізнавального інтересу учнів на уроках інформатики, розвиток їх соціальних компетенцій та м’яких навичок, підвищення навичок командної роботи та лідерських якостей, та підвищення практичної майстерності, яку учні здобули під час навчання протягом року.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Добрунов, Олексій Сергійович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Саврасова-В’юн, Т.
    Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів [Електронний ресурс] / Т. Саврасова-В’юн. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 84-90, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3612. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
стрес -- стресостійкість -- лідерство -- готовність до лідерства -- критерій -- показник
Анотація: У статті висвітлено актуальну проблему впливу готовності до лідерства на стресостійкість студентів. Мета дослідження полягає у вивченні залежності стресостійкості студентів від їх готовності до лідерства. Науковий розгляд проблеми проводився на базі Київського університету імені Бориса Грінченка, в якому брало участь 234 студента. У процесі реалізації дослідження визначено зміст, структуру стресостійкості, готовності до лідерства студентів, підібрано психодіагностичний інструментарій вивчення показників зазначених феноменів, проведено констатуючий етап експерименту, кореляційний, регресійний аналіз залежності рівня стресостійкості студентів від рівня готовності до лідерства. У результаті експерименту з’ясовано, що між рівнем стресостійкості студентів та їх готовністю до лідерства існує пряма залежність. Високий рівень стресостійкості мають студенти, які володіють розвиненою готовністю до лідерства. Отримані результати можуть допомогти у здійсненні освітнього процесу вищих закладів освіти з метою підвищення рівня стресостійкості молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Гулько, О.
    Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти: судження науково-педагогічних працівників [Електронний ресурс] / О. Гулько, О. Ярошенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 90-104, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- лідерство -- студентське самоврядування -- судження -- науково-педагогічні працівники
Анотація: Стаття присвячена аналізу результатів опитування науково-педагогічних працівників 23 вітчизняних закладів вищої освіти з метою виявлення суджень науково-педагогічних працівників про діяльність органів студентського самоврядування та її вплив на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Наголошено на актуальності обраного предмета дослідження, детермінованій вагомим впливом студентського самоврядування на різні аспекти життєдіяльності студентської молоді в закладі вищої освіти. Розкрито міру поінформованості науково-педагогічних працівників вітчизняних закладів вищої освіти щодо діяльності органів студентського самоврядування і їхні судження про лідерські якості здобувачів вищої освіти на підставі проведеного опитування 104 респондентів. Авторська анкета складалась із трьох блоків запитань. Перший блок дав змогу зібрати відомості про респондентів. За допомогою другого блоку визначено обізнаність науково-педагогічних працівників з діяльністю органів студентського самоврядування, третього – з’ясовано оцінку науково-педагогічними працівниками впливу органів студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Для перевірки внутрішньої узгодженості опитувальника проведено обчислення коефіцієнта надійності α-Кронбаха. На підставі суджень респондентів встановлено, що представники викладацької спільноти різною мірою обізнані з діяльністю органів студентського самоврядування в закладі вищої освіти за їхнім місцем роботи та методами діяльності студентського самоврядування. Більше половини опитаних науково-педагогічних працівників вважають істотним вплив органів студентського самоврядування на організацію освітнього процесу в закладі вищої освіти і розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Наведено конструктивні судження респондентів щодо удосконалення діяльності студентського самоврядування задля успішного розвитку лідерських якостей здобувачів вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Ярошенко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Уваркіна, О.
    Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів [Електронний ресурс] / О. Уваркіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
військове лідерство -- іманентність -- національна безпека
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми трансформації системи військової освіти, які потребують рефлексії основних та нових понятійних конструктів. Мета дослідження полягає у визначенні сутності і особливих ознак трансформації системи військової освіти до стандартів провідних систем освіти. Для досягнення поставленої мети була визначена методологічна основа дослідження на рівні філософських та загальнонаукових положень: систематизації, аналізу, синтезу, екстраполяції та спрощення. Застосування методу структурно-системного аналізу дозволило визначити основні тенденції змін у структурі системи військової освіти на основі передового досвіду країн-членів НАТО. Розкриття сутності іманентності лідерства як основи професіоналізму військового відбулося за допомогою причинно-наслідкової методології виявлення функціонально-інструментальних особливостей та тенденцій. У результаті дослідження визначено, що сучасний освітній простір в умовах нових випробувань спрямовує систему військової освіти до імплементації новітніх методів і форм організації військової підготовки та управління нею. Системне дослідження концептуального каркасу системи військової освіти виявило нові категоріальні структури та моделі в процесах військової трансформації. Зазначено, що введення професійної військової освіти до структури системи військової освіти має вирішити питання професіоналізації та лідерства у військовому колективі. Особливе значення приділяється ціннісно-мотиваційним аспектам формування особистості військового, які детермінують мотивацію особистості до змін та стають ознакою його зрілості як особистості та професіонала.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)