Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=магістерська програма<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cherepiekhina, Olha
Назва : Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 123-133. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток педагогічної компетентності--викладачі психології--формальна освіта--неформальна освіта--магістерська програма--студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проценко О. Б.
Назва : Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 238-247. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): магістр--магістратура--майбутній викладач--магістерська програма
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки викладачів вищих навчальних закладів за магістерськими програмами у країнах Європи. Актуальність обраної проблеми обумовлена необхідністю впровадження зарубіжного досвіду для забезпечення якісної підготовки викладачів в Україні. У статті охарактеризовано шляхи отримання ступеня магістра в Європі; проаналізовано досвід упровадження магістерських програм у Великобританії, Австрії, Франції, Греції. Доведено, що впровадження магістерських програм підготовки майбутніх викладачів в країнах Європи має практичну спрямованість, розвиває навички самостійного навчання, готовність до навчання впродовж життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лях Т. Л., Попова А. О.
Назва : Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 145-154. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.14554 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.14554
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бакалаврська програма--вищий навчальний заклад--громада--магістерська програма--організація громади--підготовка фахівця до роботи--розвиток громади
Анотація: У статті авторами аналізуються підходи до підготовки фахівців і дослідників у вищих навчальних закладах Європи з розвитку та організації громад. Автори звертають увагу на причини підготовки таких фахівців у європейських вищих навчальних закладах, а також презентують ряд бакалаврських та магістерських програм з підготовки дослідників та практиків, акцентуючи увагу на різноманітті суб’єктів, залучених до розвитку та організації місцевих громад у європейських країнах. Зокрема, вони порівнюють підходи до підготовки фахівців і дослідників з розвитку та організації місцевих громад у вищих навчальних закладах Великої Британії та континентальної Європи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Соколова І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети/ І. Соколова (стр.7-15) Кл.слова: інтернаціоналізація,стандартизація,триплет стандартів
Дембіцька С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект/ С. Дембіцька (стр.16-21) Кл.слова: працеохоронна діяльність,фахова підготовка
Діденко І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства/ І. Діденко, О. Філатова (стр.22-27) Кл.слова: педагогічні курси,педагогічний з’їзд
Machynska N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects/ N. Machynska, Y. Derkach (стр.28-34) Кл.слова: навантаження,потенціал,професійне вигорання
Hladkova V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education/ V. Hladkova (стр.35-40) Кл.слова: акмеологія,кадровий резерв,акмесинергетичне забезпечення
Budak V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology)/ V. Budak, O. Oleksiuk (стр.41-45) Кл.слова: патріотизм,лідер-патріот,критичне мислення
Стеблюк С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова/ С. Стеблюк (стр.46-51) Кл.слова: мораль,ступенева освіта,наукове дослідження
Сліпчук В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України/ В. Сліпчук (стр.52-57) Кл.слова: іноземні студенти,комунікативні компетентності,вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади/ О. Воскобойнікова-Гузева (стр.58-62) Кл.слова: інформаційні технології,магістерська програма,міждисциплінарна підготовка
Кристопчук Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз/ Т. Кристопчук (стр.63-67) Кл.слова: національний стандарт,нормативно-правове забезпечення
Бінницька К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії/ К. Бінницька (стр.68-71) Кл.слова: економічна галузь,професійна підготовка
Коломієць А. Феномен якості освіти: доба бароко/ А. Коломієць (стр.72-77) Кл.слова: доба бароко,якість освіти,Septem Artes Liberales
Tsyuk O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine/ O. Tsyuk (стр.78-82) Кл.слова: імпліментація,освіта Швеції,рейтинги
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воскобойнікова-Гузева О.
Назва : Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 58-62. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5862 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5862
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--магістерська програма--міждисциплінарна підготовка--вища освіта--цифрові--гуманітарні науки
Анотація: Актуальність статті обумовлена посиленим впливом інформаційно-комунікаційних технологій на дослідження в галузі соціогуманітарного циклу наук, що призвело до виникнення міждисциплінарного напряму досліджень та проектів - Digital Humanities, збільшення соціально важливого цифрового контенту ( електронні колекції, архіви, бібліотеки, музеї) та потреба у підготовці фахівців для цього напряму діяльності. Автор спирається на основні положення публікацій В. Копанієвої, Т. Ярошенко, С. Чуканової, О. Олійника та «Маніфесту цифрових гуманітарних наук». Мета статті - проаналізувати досвід підготовки фахівців з бібліотекознавства та інформаційних наук (LIS) міждисциплінарних магістерських програм з цифрових гуманітарних наук в Канаді та визначення перспектив впровадження таких програм в Україні. Автор використовує системний підхід до визначення перспектив підготовки фахівців з цифрових гуманітарних наук для бібліотек, навчальних закладів, музеїв, архівів та інших закладів культури. Застосовуються методи аналізу літературних джерел та інформаційних ресурсів, контент-аналіз сайтів університетів Канади, порівняльний аналіз освітніх програм Digital Humanities. Університетом Альберти (Едмонтон, Канада) було обрано основним об’єктом дослідження, де 3-річна міжфакультурна освітня програма з цифрових гуманітарних наук та магістр наук з бібліотечних та інформаційних досліджень (MLIS) пропонуються програмою «Цифрові гуманітарні науки» та Шкільною бібліотекою інформаційних студій. Порівняльний аналіз змісту міжфакультурної освітньої програми з цифрових гуманітарних наук в університеті Альберти та освітньо-професійної програми з управління інформацією, бібліотеками та архівами Київського університету імені Бориса Грінченка стимулював рішення про розробку нової спеціалізації з цифрових гуманітарних наук для студентів Студенти магістерської програми в Україні. Цифрові гуманітарні науки поєднують інформаційні та комунікаційні методи та теорії з дослідженнями та викладанням у галузі мистецтва та гуманітарних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)