Пошуковий запит: (<.>K=майбутні вчителі<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Чайковська Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи/Ганна Чайковська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.23-38
|
>2.
| Руднік Ю. В. Розвиток навичок цифрової грамотності cтудентів першого освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта у межах дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови/Ю. В. Руднік // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.122-128
|
>3.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>4.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>5.
| Косінська Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки/Н. Л. Косінська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N № 3.-С.43-48
|
>6.
| Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/О. А. Зимовець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.112-126
|
>7.
| Економова О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва/О. С. Економова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.85-88
|
|