Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (620)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мережі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.

Москальов Д. Японська традиція та західне новаторство у творчості Накахари Чуї/Д. Москальов, А. Йожикова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 2.-С.105-112
2.

Чорнобильський А. Соціальний обмін емоціями в системі соціальних медіа: результати аналізу коментарів до крипіпасти на платформі Reddit/А. Чорнобильський, О. Кирилова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 4.-С.245-251
3.

Дюжева К. Телепрограма "Світ навиворіт" як проєкт формату української тревел журналістики/К. Дюжева // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 4.-С.252-258
4.

Курбан О. Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни/О. Курбан // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.21-27
5.

Єфімов Ю. Тенденція «яскравого мінімалізму» у сучасному графічному дизайні/Ю. Єфімов // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N Вип. 4.-С.225-239
6.

Datsenko T. Social media and higher education institutions: using social networks to recruit students/T. Datsenko, О. Vyhovska, A. Sinko // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.91-99
7.

Cоломаха А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)/А. В. Cоломаха // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.121-135
8.

Дущенко О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання/О. Дущенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.15-25
9.

Цирульник С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції/С. Цирульник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.181-192
10.

Кропочева Н. М. Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини)/Н. М. Кропочева // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.89-102
11.

Освітологічний дискурс - 2022г.,N 2 (Введено оглавление)
12.

Синишин Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття/Л. О. Синишин // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.207-217
13.

Загородня А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі/А. А. Загородня // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.285-295
14.

Ветчанін Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти/Є. Ветчанін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.341-352
15.

Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/Г. Окрепка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.206-219
16.

Петрик Л. Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.112-128
17.

Павленко Л. Дослідження необхідності впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики/Л. Павленко, М. Павленко, Є. Павленко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 2(41).-С.219-246
18.

Огнев’юк В. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні/В. Огнев’юк, В. Луговий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.1-17
19.

Іванюк О. Питання розвитку освіти в діяльності Київської міської думи 1906–1910 рр.: за матеріалами періодичних видань/О. Іванюк, Я. Мартьянова // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.158-166
20.

Виноградов С. Інформаційно-пропагандистська робота як складник антинацистського спротиву ОУН і УПА у роки Другої світової війни/С. Виноградов // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.84-92
 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)