Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (621)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мережі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 22
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк О., Мартьянова Я.
Назва : Питання розвитку освіти в діяльності Київської міської думи 1906–1910 рр.: за матеріалами періодичних видань
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 158-166. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.118 (Шифр К269584624/2021/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.118
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): київська міська дума--гласні--освіта--мережа шкіл--землевідведення
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку освіти Києва на початку ХХ ст. Особлива увага приділена зусиллям гласних міської думи щодо розбудови мережі навчальних закладів і реалізації завдання забезпечення освітніх потреб населення околиць та передмість. Встановлено, що діяльність думи каденції 1906–1910 рр. у царині освіти в основному обмежувалася фінансовими й господарськими справами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виноградов С.
Назва : Інформаційно-пропагандистська робота як складник антинацистського спротиву ОУН і УПА у роки Другої світової війни
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 84-92. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.29 (Шифр К269584624/2022/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.29
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): німецько-нацистська окупація--інформаційно-пропагандистська робота
Анотація: У статті розглянуто питання еволюції інформаційно-пропагандистської діяльності ОУН і УПА у роки Другої світової війни на теренах України у 1941–1944 роках. Автор дійшов висновку, що одним з головних чинників визначення стратегічних завдань і вибору тактичних прийомів інформаційно-пропагандистської діяльності ОУН і УПА була аналітична робота. Постійно змінювані умови контрпропаганди українських націоналістів у їхньому протистоянні нацистам під час бойових дій на теренах України покликали до життя специфічні методи і засоби цієї діяльності. Використовувалися основні різновиди усної (політична промова, політична бесіда, доповідь, дискусія) та друкованої (листівки, періодичні видання, книги, ілюстративні матеріали) пропаганди в умовах боротьби з нацистським окупаційним режимом. Аналіз прийомів одночасного їх застосування дозволив продемонструвати ефективність функціонування пропагандистської мережі ОУН і УПА та її роль у зміцненні підтримки національно-патріотичних сил серед українців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єфімов, Юрій
Назва : Тенденція «яскравого мінімалізму» у сучасному графічному дизайні [Електронний ресурс]
Місце публікування : АРТ-простір: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, Вип. 4. - С. 225-239. - DOI 10.28925/2519-4135.2024.412 (Шифр А986022216/2024/4). - DOI 10.28925/2519-4135.2024.412
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антибрендінг--інструменти штучного інтелекту--творча діяльность
Анотація: Дизайн формує навколишнє середовище, принаймні візуальне оточення. Впливає на все, що ми бачимо: вулиці, інтер’єри, телебачення, літературу, соціальні мережі, торгівельні площі, зовнішню рекламу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Datsenko T., Vyhovska О., Sinko A.
Назва : Social media and higher education institutions: using social networks to recruit students [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2020. - № 5. - С. 91-99. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.9 (Шифр T017777504/2020/5). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад вищої освіти--маркетинг вищої освіти--соціальні медіа--соціальні мережі--рекрутинг студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Окрепка Г.
Назва : Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 206-219. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.12 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальні тренажери--симулятори--загальна хімія--успішність
Анотація: На основі практичного досвіду розглянуто проблеми і перспективи використання віртуальних тренажерів–симуляторів для підвищення інтерактивності навчальних матеріалів при викладанні загальної хімії у закладах вищої освіти. Розроблено інструкції та студентами–фармацевтами апробовано виконання віртуальних практичних робіт із застосуванням симуляцій PhET– Interactive Simulation. Сформульовано переваги та недоліки використання в освітньому процесі віртуальних практичних робіт з хімії на тренажерах PhET. Встановлено, що відбувається активізація навчальної діяльності і виконання завдань на симуляторі сприяє підвищенню якісного показника успішності, зростає пізнавальний інтерес до реального експерименту, розвиваються дослідницькі компетенції у студентів. Студенти набувають навички встановлювати причиннонаслідкові зв’язки та зв’язку матеріалу, який вивчається із повсякденним життям і власним досвідом. Симуляції PhET – це метод інтерактивного навчання, який можна ефективно впроваджувати у різні заняття (лекції, семінари, практичні заняття) та використовувати із різною метою (пояснення нового матеріалу, відпрацювання навичок та набуття вмінь, перевірка гіпотез та прогнозів, рефлексія, формування дослідницької компетенції). Тренажери PhET–Interactive Simulation надають студентам можливість для самостійного опрацювання нового матеріалу, розвитку навичок планувати експеримент, висувати гіпотези, робити передбачення та прогнози, а також теоретично підготуватись до виконання реального експерименту під час роботи у хімічній лабораторії. Недоліками використання PhET симуляторів у навчальному процесі є необхідність наявності комп’ютерів або смартфонів, а також доступу до мережі Інтернет. Крім того, моделювання на симуляторах не може сформувати у студентів навичок роботи з реальним лабораторним обладнанням та устаткуванням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ветчанін Є.
Назва : Сучасний стан комп’ютеризації освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 341-352. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.64013 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.64013
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--комп’ютеризація--комп’ютерні технології--мережі--мультимедіа--vr-технології
Анотація: У статті розглядається процес комп’ютеризації освіти та аналізуються сучасні комп’ютерні технології, які застосовуються в навчанні. Автор висвітлює використання мережевих технологій, мультимедійних технологій і технології віртуальної реальності. Розглянуто вплив комп’ютерних технологій на освітній процес, методи їх застосування та можливі проблеми, які можуть виникнути під час впровадження цих технологій. У роботі також описується вплив та застосування сучасних комп’ютерних технологій у дистанційній формі навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загородня А. А.
Назва : Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 285-295. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2859 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2859
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компаративний аналіз--польща--професійна підготовка--фахівці економічної галузі
Анотація: У статті розкрито сутнісні характеристики професійної підготовки фахівців економічної галузі. Визначено спільні та відмінні ознаки професійної підготовки майбутніх фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі. Окреслено спільні та особливі освітні завдання відповідно до магістерського рівня, які характерні для обох країн. Розкрито особливості змісту освітньо-професійної програми підготовки другого освітнього рівня «магістр» у вищих навчальних закладах України та Польщі. Охарактеризовано найбільш поширені методи, які використовують в Україні та Польщі для професійної підготовки майбутніх фахівців. Визначено характерні для професійної польської освіти тенденції. Представлено інформацію щодо мережі вищих економічних навчальних закладів, які наразі функціонують на теренах Республіки Польща та України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрик Л.
Назва : Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 112-128. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.8 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іншомовна підготовка майбутніх учителів--початкова школа--медіадидактика--медіадидактичний супровід--медіазасоби--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито сутність медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка полягає у забезпеченні студентів методичною підтримкою з метою формування їхньої іншомовної комунікативної компетентності через виконання завдань, розв’язання професійно спрямованих та життєвих ситуацій. Медіадидактичний супровід зорієнтовує у створенні іншомовного комунікативного середовища, яке передбачає чітко сформульовані завдання (ситуації, інструкції) у межах тематики навчальної дисципліни іншомовного блоку та способи для аналізу, оцінювання іншомовних медіазасобів, створення власних та здійснення мануальних дій, застосовуючи медіазасоби у запропонованих викладачем завданнях чи ситуаціях. У роботі презентовані елементи авторського медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи у змісті навчальних дисциплін іншомовного блоку, які засвідчують урізноманітнення цієї підготовки дидактичним інструментарієм, методами та формами навчання іноземної мови. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку медіадидактики у процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, що уможливлює інтеграцію процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи та їхньої медіаграмотності. Встановлено, що поряд з традиційними методами навчання іноземної мови (бесіда, пояснення, демонстрація та інші) активно застосовуються інноваційн (використання комп’ютерних програм, використання мобільних додатків, творчі завдання, вебквест, фільмування, аудіозапис, аналіз проблемних ситуацій та інші); а медіазасоби (цифрові зображення та фото, колажі, комікси, скріншоти, сайти, блоги, інфографіка, кластери, аудіозаписи, подкасти, мультфільми, аудіокнижки, онлайн словники, соціальні мережі, мобільні додатки на інші) розширюють дидактичний інструментарій іншомовної підготовки майбутніх учителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Огнев’юк, Віктор, Луговий, Володимир
Назва : Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 1-17. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.21 (Шифр О283150799/2022/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.21
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--соціальна відповідальність освіти--укрупнення університетів
Анотація: Підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти України – нагальна проблема, зумовлена посиленням соціальної відповідальності освіти, запитом суспільства на якісну, інноваційну, лідерську, інтегровану до європейського освітнього простору вищу освіту, а також руйнівними наслідками війни, демографічними проблемами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кригіна О.
Назва : Використання та забезпечення збереженості інформації метричних книг
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 1(8). - С. 110-115. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.12 (Шифр К269584624/2019/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.12
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метричні книги--інформаційний потенціал--архіви--забезпечення збереженості--оцифровування--використання
Анотація: У статті розглянуто інформаційний потенціал метричних книг та використання інформації, що містять метричні записи. Розглянуто процес оцифровування як одного із стратегічних напрямків організації доступу до архівної інформації документів Національного архівного фонду та представлення цифрових копій метричних книг в мережі Інтернет. Наголошено на необхідності подальшого використання інформації метричних книг та ретельному збереженні цих історичних джерел.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павленко, Лілія, Павленко, Максим, Павленко, Євген
Назва : Дослідження необхідності впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 2(41). - С. 219-246. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.214 (Шифр О283150799/2023/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.214
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): середня освіта--вчитель інформатики--комп’ютерні мережі--devops--професійна підготовка
Анотація: У статті досліджено проблему впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики, що виникла у зв’язку з розвитком та розширенням можливостей цифрових технологій та підвищення вимог стейкголдерів до майбутніх вчителів інформатики. З використанням наукових методів аналізу та систематизації наукових публікацій вивчено сучасний стан розвитку технологій DevOps, та їх вплив на процес інформатизації та цифровізації суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Синишин Л. О.
Назва : Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 207-217. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-економічні--організаційно-педагогічні--естетико-культурні передумови--художньо-промислова освіта--художньо-промислові навчальні заклади--становлення художньо-промислової освіти
Анотація: У розвідці висвітлено та обґрунтовано передумови становлення художньопромислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття. Художньо-промислова освіта розглядається як інтегроване явище, що являє собою результат соціально-культурного досвіду людей, що підлягає засвоєнню світоглядних позицій. За результатами вивчення теоретичних джерел, матеріалів, що зберігаються у фондах архівів з’ясовано вплив соціально-економічних, організаційно-педагогічних, естетико-культурних передумов на розроблення змісту художньо-промислової освіти, розвиток мережі художньо-промислових навчальних закладів у визначених територіальних і хронологічних межах, особливості підготовки педагогічних кадрів для цих навчальних закладів, взаємозв’язки між станом художньо-промислової освіти та соціально-економічними, культурними викликами того часу. У статті розкрито особливості функціонування Львівської художньо-промислової школи як культурного та освітнього осередку художньо-промислової освіти Галичини у кінці ХІХ століття в умовах міжкультурного середовища європейського взірця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дюжева К.
Назва : Телепрограма "Світ навиворіт" як проєкт формату української тревел журналістики [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 4. - С. 252-258. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тревел-журналістика--тревел-шоу--жанровий синкретизм--ексклюзив на інформація--контент--комунікація
Анотація: Сучасна журналістика порівняно з журналістикою минулого століття набагато спрощує комунікацію між автором і реципієнтом через використання можливості подорожувати та швидко транслювати отриману інформацію кінцевому споживачу, реципієнту. Окрім технологічності, сприяє цьому формат, обрании автором інформаціи ного повідомлення. Предметом дослідження є телепрограма «Світ навиворіт» — зразок медіатуризму, що репрезентує украї нському реципієнту далекі та маловідомі культури населення різних краї н у репортажних випусках. Як свідчить наведена в статті інформація щодо кількості переглядів проєкту в Інтернет-мережі, це популярнии та актуальнии для сучасного реципієнта різновид медіапродукту. Наукова проблема полягає в з’ясуванні формату передачі в умовах поширеного нині явища жанрового синкретизму. Мета дослідження — уточнити жанрову характеристику «Світу навиворіт», знаи ти класифікаціи ну нішу для формату. Тому в статті приділено увагу аналізу рис і характерних ознак проєкту, що виявляється в наведених прикладах різних серіи програми, і це становить новизну дослідження. За допомогою розмислів, викликаних указаними особливостями, у статті запропоновано спробу з’ясувати, чим же є «Світ навиворіт»: тревел-шоу, репортажем, оглядом, подорожнім нарисом тощо. Формат передачі, аналогів якіи в украї нському медіапросторі немає, можна визначити як самобутнє тревел-шоу, синкретичне в жанровому аспекті явище. Підтвердженням цього постають такі риси та особливості: повідомлення з місця події , коментарі очевидців, авторські ремарки та безпосереднє враження, комунікація, драматизм, подієвість, контраст, набуття ознак новинного дискурсу, лаи фстаи лжурналістики. Розглянутии у статті масив сезонів випусків програми «Світ навиворіт» поєднує в собі риси інформативності, публіцистичності, аналітики, художності та розважальності. Проведено також паралель із подібними тревел-проєктами, що існують в украї - нському медіасередовищі. У роботі використані такі загальнонаукові методи: компаративнии , описовии , типологічнии , історико-функціональнии , системнии , аналізу, синтезу. Перспективою подальших досліджень видається розроблення способів вивчення парадигми формату украї нської тревел-журналістики з обов’язковим контролем реи тингу на основі кількості переглядів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа--медіаконтент--критичність мислення--медіаграмотність--інформаційна стійкість--інформаційна безпека--інформаційне поле--інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москальов Д., Йожикова А.
Назва : Японська традиція та західне новаторство у творчості Накахари Чуї [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 105-112. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): японська поезія--накахара чуя--дадаї зм--авангард
Анотація: Предметом дослідження є поетика японського поета Накахари Чуї . Актуальність дослідження зумовлена тим фактом, що вивчення творчості поета загалом вкрай мало, а у вітчизняніи японістиці — взагалі немає. І незважаючи на те, що Накахара Чуя — одна з ключових фігур японського авангарду початку ХХ сторіччя, за винятком декількох аматорських перекладів у мережі Інтернет, немає жодного видання перекладів українською мовою, як немає окремого видання и російською. Новизна статті зумовлена спробою заповнити цю лакуну і представити низку перекладів ключових на наш погляд творів Накахари Чуї , а також, враховуючи нестачу коментаторських матеріалів, у статті подано переклади текстів дослідників, що приділяли увагу поетові. Інтерес до поета зумовлении тим, що, незважаючи на досить обмежении період творчості (всього одна збірка творів за життя), Накахара Чуя увібрав актуальні на тои час тенденції західного модернізму і поєднав ї х із суто японською поетичною традицією — проблема, якіи значною мірою і присвячена наша стаття. Мета дослідження — показати, яким чином традиціи на японська поетика, із заданими нормами ще у ІХ–Х сторіччях, змогла, під впливом авангардистських експериментів дадаї зму зокрема, вии ти за межі герметичності за формою та змістом. У результаті дослідження виявлено, що культурні та соціальні процеси, на які реагували західні авангардисти абсурдизмом, порушенням формальних ознак у мистецтві, намаганням вии ти за межі порядку слів, руй нуванням образу, відмовою від міметичності, є тенденцією, що притаманна не лише західному трагічному світосприйняттю кінця ХІХ — початку ХХ сторіччя, а виявилася близькою і для японського мистецтва. Особливістю мистецької практики Накахари Чуї є вплетення в тканину західних форм прийомів японської поетики, а отже, його поезію можна зобразити як алегорію тогочасного конфлікту між вестернізацією та збереженням старих устроїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чорнобильський А., Кирилова О.
Назва : Соціальний обмін емоціями в системі соціальних медіа: результати аналізу коментарів до крипіпасти на платформі Reddit [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 4. - С. 245-251. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний обмін емоціями--соціальні медіа--reddit--крипіпаста
Анотація: Актуальність статті пояснюється комунікативною значимістю та тими функціями, що має система соціальних медіа сьогодні. Американська платформа Reddit є не лише маи - данчиком для спілкування світового рівня, але и простором для можливого втілення моделеи взаємодії офлаи н-середовища. Наразі зростає як популярність мережі Reddit, так і ї ї впливовість на фізичнии світ. Об’єкт дослідження — коментарі користувачів до високообговорюваної крипіпасти «My Sleep Paralysis Demon is Actually A Pretty Chill Guy», що була опублікована в спільноті NoSleep — наи популярнішому сабредиті, де користувачі діляться свої ми хорор-дописами. Крипіпаста виступила зручним матеріалом для дослідження завдяки свої и комунікативніи природі. Це цифровии вигадании контент, що сприи мається як реальнии (через внутрішні правила спільноти NoSleep) і не має темпорального характеру. У статті вивчається процес соціального обміну емоціями, повторного ї х переживання під час опису події , яка ї х викликала. Для вирішення поставленої мети — з’ясувати, чи дозволяє Reddit переносити закони реальної соціальної інтеракції в онлаи нпростір, — було використано комплекс методів, провідним серед яких був ручнии інтентаналіз. У результаті дослідження виявлено, що фідбек користувачів може бути представлении однією з трьох форм (чи певною ї х комбінацією): прямим емоціи ним фідбеком, що виражає певну емоцію, отриману після прочитання крипіпасти; коментуванням історії , що є переважно раціональним висловлюванням думок щодо історії ; та особистим досвідом, що є викладом інформації про юзерів, які коментують крипіпасту. Ї хніи підрахунок продемонстрував наявність спільних рис між офлаи новим соціальним обміном емоціями та и ого діджитальним аналогом. Співвідношення різних форм коментарів залежить від ступеня обговорюваності крипіпасти та специфіки центральної теми. Крипіпаста наразі активно привертає увагу науковців з усього світу, проте досліджуються переважно ї ї становлення та формування як жанру діджитального середовища. У цьому ж дослідженні було зроблено акцент на специфіці крипіпасти на Reddit з урахуванням внутрішніх правил ком’юніті. Для подальших досліджень перспективним видається вивчення інших жанрів діджитального середовища з перспективи соціального обміну емоціями
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cоломаха А. В.
Назва : Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 121-135. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.11 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.11
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іншомовна граматична компетентність--раннє навчання іноземних мов--педагог з раннього навчання іноземних мов
Анотація: Методика навчання іноземних мов постійно шукає шляхи ефективного опанування іноземних мов учнями початкової школи. В статті розглянуто можливість застосування цифрових та мультимедійних технологій у процесі формування іншомовної граматичної компетенції молодших школярів на прикладі німецької мови. Аналіз зарубіжного досвіду довів актуальність впровадження таких технологій в освітній процес закладів освіти всіх ступенів, проте зазначено недостатність вивчення методики використання цифрових та мультимедійних засобів в процесі формування іншомовної компетентності учнів початкової школи, зокрема при навчанні граматики німецької мови. Зазначено, що в сучасних умовах розвитку освіти вагомими є врахування особливостей сучасних школярів, які є digital native – цифровими аборигенами, а тому застосування цифрових та мультимедійних технологій на уроках німецької мови є природним та зрозумілим для них інструментом. Майбутнім та практикуючим педагогам з раннього навчання іноземних мов необхідно подолати психологічні перешкоди та сумніви щодо ефективності застосування нових засобів, щоб цифрові та мультимедійні технології стали щоденною практикою. В статті запропоновано цифрові та мультимедійні ресурси і програми, які можна використати у процесі формування іношомовної граматичної компетенція на різних етапах опрацювання граматики, при цьому повністю враховані вимоги програми “Іноземні мови для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів 1-4 класи” України. Порівняльний аналіз онлайн-ресурсів, призначених для вивчення іноземних мов, серед яких і німецька, з чинної програмою іноземних мов для Нової української школи (2018), з урахуванням рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності на час закінчення 4 класу, дозволив систематизувати існуючі в мережі Інтернет цифрові та мультимедійні ресурси відповідно до лексико-граматичних тем та видів мовленнєвої діяльності, що допоможе ефективно їх застосовувати на уроках німецької мови, підвищити мотивацію молодших школярів, спонукає до самостійного вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кропочева Н. М.
Назва : Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини)
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 89-102. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.109 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.109
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотека університету--німеччина--бібліотечна мережа--фонди--інформаційно-бібліотечні ресурси з питань освіти і педагогіки
Анотація: Представлено результати інформаційного огляду матеріалів сайтів бібліотек університетів Німеччини. Сформовано вибірку із одинадцяти бібліотек, критеріями добору до якої слугували наступні показники: універсальність комплектування фонду; наявність в структурі інформаційних ресурсів зібрань рідкісних, рукописних та старовинних друкованих видань; участь в мережі бібліотечних установ, розташованих в студентських містечках (кампусах), фонди бібліотек укомплектовано документами вузького спеціалізованого направлення. Висвітлено практичні проблеми створення інформаційно-бібліотечних ресурсів з питань освіти та педагогіки; описано визначальні складові змістового наповнення та композиційного оформлення сайтів зазначених бібліотек. Виявлено та узагальнено напрями формування ресурсів досліджуваного сегмента бібліотек університетів з одноконтурною та двоконтурною структурою. В університетах першого типу бібліотеками здійснюються функції центральної і периферійної бібліотечної структури, як правило, інформаційнобібліотечні ресурси з питань педагогіки і освіти експортуються з OPAC (Online public access catalog) і KVK (Karlsruher Virtuelle Katalog). В університетах з двоконтурною структурою бібліотек на сайті представлено ресурси освітнього і педагогічного призначення, у відділеннях бібліотек відображено ресурси спеціалізованого спрямування. Наведено якісні характеристики порталів освітньої та педагогічної проблематики, розміщені на основі інформаційної системи DBIS. Розкрито особливості сформованих інформаційних ресурсів на основі різнорідних інформаційних джерел, відповідно до потреб користувачів, мінімізуючи інформаційне перевантаження необов’язковими («зайвими») інформаційними потоками. Висвітлено напрями формування контенту, перспективи розвитку порталу «Pädagogik».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бонь, Олександр
Назва : Михайло Грушевський та Олекса Новицький у формуванні українських інтелектуальних мереж
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 27-33. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.3 (Шифр К269584624/2016/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальні мережі--листування--громадські організації--шевченкознавство
Анотація: У статті досліджується, як українські науковці Михайло Грушевський та Олекса Новицький на початку ХХ століття створювали інтелектуальні мережі. В орбіту цих мереж були включені вчені НТШ, українці Москви і Петербурга, колекціонери. Це дозволило віднайти і оприлюднити значну кількість творів Кобзаря, провести шевченківські виставки в Москві. Важливим наслідком співпраці вчених і громадських діячів стала активізація українського культурного життя у Москві і Петербурзі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дущенко О.
Назва : Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 15-25. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.2 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний курс--програмування інтернет-орієнтованих додатків--викладання курсу--методи навчання--засоби навчання
Анотація: Використання інтернет-орієнтованих додатків постійно зростає, збільшується кількість таких додатків, але постає питання як створити інтернет-орієнтовані додатки. Якраз навчальний курс «Програмування інтернет-орієнтованих додатків» покликаний вирішити цю проблему. У статті описано предмет, мету і результати вивчення навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Подано зміст програми навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Розкрито методичні аспекти викладання навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків», а саме подано характеристику лекційних занять з описом вивчення понять теми, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, бесіда), наочні методи навчання (демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (інформаційно-рецептивний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий (евристичний), пошуковий (дослідний), індуктивний, дедуктивний), метод стимулювання інтересу до навчання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності (дискусія); комп’ютер), лабораторних занять з описом завдань для виконання, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, інструктаж), наочні методи навчання (ілюстрація, демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (репродуктивний), методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчальнопізнавальної діяльності: методи усного контролю (індивідуальне опитування, фронтальне опитування), методи самоконтролю (самостійний пошук помилок, самоаналіз); підручник, комп’ютер), самостійної роботи студентів, модульної контрольної роботи. Зазначено, що до більшості лекційних занять розроблено мультимедійні презентації, розташовані у вільному доступі мережі інтернет. Створено дистанційний курс «Програмування інтернеторієнтованих додатків» у рамках реалізації дистанційного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цирульник С.
Назва : Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 181-192. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.15 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.15
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет речей--модуль iot--онлайн сервіс--мобільний додаток--вільне програмне забезпечення--моніторинг даних--метеостанція
Анотація: Світ швидко покривається мережами, які дозволяють цифровим пристроям взаємо з’єднуватися та передавати дані. Завдяки мережам можливе підключення всіх мобільних пристроїв, електронних датчиків, електронних вимірювальних приладів, медичних приладів та датчиків. Вони відслідковують, обмінюються, оцінюють та в деяких випадках автоматично коригують дані, які збираються та передаються. Поняття «Інтернет речей» є комплексним та має кілька рівнів: кінцеві пристрої (датчики, виконавчі пристрої), транспортний рівень (телекомунікаційне середовище, що включає дротові та бездротові мережі) та рівень роботи з даними (збір, зберігання та обробку). Ринкове середовище формує вимоги до молодих фахівців, а конкуренція між закладами вищої та фахової передвищої освіти надає можливість підготувати висококваліфікованого фахівця, який здатний вивчати та створювати сучасне апаратно-програмне забезпечення функціонування розумних електронних пристроїв та систем, які є вузлами мережи «Інтернет речей». У статті розглядаються питання, які пов’язані з особливостями створення простих пристроїв в рамках концепції Internet of Things на базі популярного Wi-Fi-модуля ESP8266 та впровадженням цих досліджень у освітній процес. Розкрито технічні можливості, особливості підключення та взаємодії модуля ESP8266 для моніторингу метеоданих. Показана організація доступу модуля до мережі Інтернет, відправлення даних та їх моніторинг з використанням популярного мобільного додатку Blynk, Virtuino та хмарного IoT-сервісу ThingSpeak. Проаналізована їх робота в некомерційних задачах та зручність користування освітнім закладом. У статті наводяться вихідні коди програм для Wi-Fi-модуля ESP8266 з цифровим датчиком BME280.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

22.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні/ В. Огнев’юк, В. Луговий (стр.1-17)
Хархула Я. Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики/ Я. Хархула (стр.18-28)
Срібняк І. Освітній рух у таборі полонених вояків-українців Фрайштадт, Австро-Угорщина, 1915-1917 рр./ І. Срібняк (стр.29-54)
Линьов К. Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва/ К. Линьов [и др.] (стр.55-74)
Скиба Ю. Гедгантінг – інноваційна технологія в кадровому менеджменті закладу вищої освіти/ Ю. Скиба (стр.75-88)
Мельниченко О. Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни/ О. Мельниченко (стр.89-100)
Горбань О. Зовнішнє середовище цінностей університету: економіка культури/ О. Горбань, О. Проценко (стр.101-112)
Тадеуш О. Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті/ О. Тадеуш (стр.113-132)
Гладкова В. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах/ В. Гладкова (стр.133-147)
Лутаєнко Я. Організаційно-методічні засади розвитку мотивації персоналу бізнес-установ до кар’єрного зростання/ Я. Лутаєнко (стр.148-158)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)