Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2320)Каталог авторефератів та дисертацій (16)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (86)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 154
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-154 
1.

Юрчишин В. Типологія сатиричних інтерпретацій у британському медійному дискурсі/В. Юрчишин // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 2.-С.77-85
2.

Шумков І. Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ/І. Шумков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.169-179
3.

Штыров А. В. О некоторых методах реализации образовательного потенциала виртуального музейного пространства/А. В. Штыров // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.21-24
4.

Шпортько В. І. Рисунок як основа образотворчої грамоти в системі навчання мистецького ВНЗ/В. І. Шпортько // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.85-88
5.

Шпирка А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста/А. О. Шпирка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.84-89
6.

Шимчишин М. Реалії пострасової Америки в романі М. Томаса "Пропащий"/М. Шимчишин // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 2.-С.51-56
7.

Шестопалова Т. Жанрові особливості сучасної української медіакритики/Т. Шестопалова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.32-38
8.

Чижикова О. Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов/О. Чижикова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.152-165
9.

Черпак Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.)/Ю. В. Черпак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.249-261
10.

Черненко Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі/Н. Черненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.52-68
11.

Харченко Т. Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід/Т. Харченко, Л. Удовиченко, М. Зверева // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.156-179
12.

Хіхлушко Б. Голос «Еклезіяста». До проблеми комунікативних структур у ліриці/Б. Хіхлушко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.185-190
13.

Формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти: орієнтир на сучасність/Г. Бєлєнька [та ін.] // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.96-110
14.

Федорець М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї/М. О. Федорець, С. Сюй // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.36-42
15.

Федик Т. Травмування Чорнобилем: залежність ментальна і фізична (художні моделі адикції в п'єсах Григорія Штоня і Павла Ар'є/Т. Федик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.189-195
16.

Тютюнник А. В. Технології візуалізації у світових дослідженнях/А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.161-168
17.

Трищенко І. Семантичний контраст і нерівність в позиції звертання (на матеріалі англомовної художньої прози)/І. Трищенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 2.-С.66-72
18.

Теряєва Л. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій/Л. Теряєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.70-76
19.

Теряєва Л. Оцінювання ефективності застосування методів, форм, видів та засобів навчання на заняттях з хорового диригування/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.26-39
20.

Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.272-285
21.

Теряєва Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.107-116
22.

Таран І. Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано/І. Таран // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.36-40
23.

Стойкова В. В. Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка/В. В. Стойкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.52-66
24.

Стойка О. Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща/О. Стойка // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.84-95
25.

Стельмах М. Історик як публічний інтелектуал: медійний дискурс навколо праць Тімоті Снайдера на українську тематику/М. Стельмах // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 2.-С.79-86
26.

Стеблюк С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу/С. Стеблюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.259-270
27.

Сороко Н. В. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)/Н. В. Сороко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.83-90
28.

Сліпчук В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття)/В. Л. Сліпчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.43-50
29.

Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій/О. Скорнякова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.87-95
30.

Скачкова Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби/Г. Скачкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.116-128
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-154 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)