Пошуковий запит: (<.>K=методи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 154
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Юрчишин В. Типологія сатиричних інтерпретацій у британському медійному дискурсі/В. Юрчишин // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 2.-С.77-85
|
>2.
| Шумков І. Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ/І. Шумков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.169-179
|
>3.
| Штыров А. В. О некоторых методах реализации образовательного потенциала виртуального музейного пространства/А. В. Штыров // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.21-24
|
>4.
| Шпортько В. І. Рисунок як основа образотворчої грамоти в системі навчання мистецького ВНЗ/В. І. Шпортько // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.85-88
|
>5.
| Шпирка А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста/А. О. Шпирка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.84-89
|
>6.
| Шимчишин М. Реалії пострасової Америки в романі М. Томаса "Пропащий"/М. Шимчишин // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 2.-С.51-56
|
>7.
| Шестопалова Т. Жанрові особливості сучасної української медіакритики/Т. Шестопалова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.32-38
|
>8.
| Чижикова О. Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов/О. Чижикова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.152-165
|
>9.
| Черпак Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.)/Ю. В. Черпак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.249-261
|
>10.
| Черненко Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі/Н. Черненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.52-68
|
>11.
| Харченко Т. Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід/Т. Харченко, Л. Удовиченко, М. Зверева // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.156-179
|
>12.
| Хіхлушко Б. Голос «Еклезіяста». До проблеми комунікативних структур у ліриці/Б. Хіхлушко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.185-190
|
>13.
| Формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти: орієнтир на сучасність/Г. Бєлєнька [та ін.] // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.96-110
|
>14.
| Федорець М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї/М. О. Федорець, С. Сюй // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.36-42
|
>15.
| Федик Т. Травмування Чорнобилем: залежність ментальна і фізична (художні моделі адикції в п'єсах Григорія Штоня і Павла Ар'є/Т. Федик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.189-195
|
>16.
| Тютюнник А. В. Технології візуалізації у світових дослідженнях/А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.161-168
|
>17.
| Трищенко І. Семантичний контраст і нерівність в позиції звертання (на матеріалі англомовної художньої прози)/І. Трищенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 2.-С.66-72
|
>18.
| Теряєва Л. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій/Л. Теряєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.70-76
|
>19.
| Теряєва Л. Оцінювання ефективності застосування методів, форм, видів та засобів навчання на заняттях з хорового диригування/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.26-39
|
>20.
| Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.272-285
|
>21.
| Теряєва Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.107-116
|
>22.
| Таран І. Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано/І. Таран // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.36-40
|
>23.
| Стойкова В. В. Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка/В. В. Стойкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.52-66
|
>24.
| Стойка О. Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща/О. Стойка // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.84-95
|
>25.
| Стельмах М. Історик як публічний інтелектуал: медійний дискурс навколо праць Тімоті Снайдера на українську тематику/М. Стельмах // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 2.-С.79-86
|
>26.
| Стеблюк С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу/С. Стеблюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.259-270
|
>27.
| Сороко Н. В. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)/Н. В. Сороко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.83-90
|
>28.
| Сліпчук В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття)/В. Л. Сліпчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.43-50
|
>29.
| Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій/О. Скорнякова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.87-95
|
>30.
| Скачкова Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби/Г. Скачкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.116-128
|
|
|