Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2320)Каталог авторефератів та дисертацій (16)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (86)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 202
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Batechko N. The French model for assessing the quality of higher education: current trends/N., Durdas A. Batechko N. // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.93-98
2.

Batechko N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice/N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.169-181
3.

Bezrukov A. Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay/A. Bezrukov, O. Bohovyk // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.14-20
4.

Bulvinska O. Interactive methods in communicative education/O. Bulvinska, N. Khanykina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.68-73
5.

Cтеблюк С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації/С. В. Cтеблюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.188-197
6.

Durdas A. Modern approaches to teaching foreign languages at french universities/A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 2.-С.86-91
7.

Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency/A., Durdas A. [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.102-113
8.

Gladun D. Poetry based performance as a method of Lesia Ukrainka’s heritage actualization/D. Gladun // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.183-188
9.

Gladun M. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment/M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.58-65
10.

Horbenko H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect/H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.103-109
11.

Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/О. Khomik, О. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.312-324
12.

Kosharna N. Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block "foreign language"/N. Kosharna, L. Petryk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.50-59
13.

Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.71-79
14.

Kravchyna T. Types of interactive methods of teaching english for technical students/T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.140-145
15.

Lynova I. Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models/I. Lynova, O. Bulvinska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.14-22
16.

Marchenko N. Interactive learning methods in higher education institutions/N. Marchenko, V. Slipchuk, H. Yuzkiv // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.146-156
17.

Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.176-188
18.

Reis A. How does our brain change during the learning process/A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.1-7
19.

Salata O. Information confrontation of nazi Germany and the USSR in historiography/O. Salata // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 1.-С.52-62
20.

Shved O. Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations/O. Shved, I. Tkach // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.151-166
21.

Sysoiev O. Circular economy education: experience of Finland/O. Sysoiev // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.60-68
22.

Sysoieva S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality/S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.87-94
23.

Vysotska O. Testing as a language assessment tool: ukrainian experience/O. Vysotska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.54-64
24.

Zaskaleta S. Higher education quality assurance: finland’s experience/S. Zaskaleta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.114-119
25.

Іванюк О. Осібні аспекти імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України і Криму в XIX - на початку XX ст./О. Іванюк, І. Мохнатюк // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 2.-С.6-11
26.

Ігнатенко М. Краєзнавчий аспект діяльності бібліотек Чернігівщини другої половини XX ст./М. Ігнатенко // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 1.-С.120-126
27.

Ільїч Л. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін/Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.27-39
28.

Іслам А. В. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження/А. В. Іслам // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.90-94
29.

Акіліна О. Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії/О. Акіліна, А. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.128-136
30.

Акіліна О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти/О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.53-61
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)