Пошуковий запит: (<.>K=методи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 154
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Іванюк О. Осібні аспекти імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України і Криму в XIX - на початку XX ст./О. Іванюк, І. Мохнатюк // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 2.-С.6-11
|
>2.
| Світленко С. Яків Миколайович Бекман: між російською демократією та українським народолюбством/С. Світленко // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.87-97
|
>3.
| Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти/У. Морщиньська, В. Морщиньський // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2013,N № 2.-С.110-118
|
>4.
| Павленко О. М. Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій/О. М. Павленко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.32-37
|
>5.
| Павленко О. М. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання/О. М. Павленко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2.-С.118-122
|
>6.
| Salata O. Information confrontation of nazi Germany and the USSR in historiography/O. Salata // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 1.-С.52-62
|
>7.
| Бонь О. Суспільно-політичні умови діяльності літературно-мистецької інтелігенції у 1920-х рр./О. Бонь // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 1(16).-С.84-90
|
>8.
| Шпортько В. І. Рисунок як основа образотворчої грамоти в системі навчання мистецького ВНЗ/В. І. Шпортько // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.85-88
|
>9.
| Штыров А. В. О некоторых методах реализации образовательного потенциала виртуального музейного пространства/А. В. Штыров // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.21-24
|
>10.
| Виноградов С. Інформаційно-пропагандистська робота як складник антинацистського спротиву ОУН і УПА у роки Другої світової війни/С. Виноградов // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.84-92
|
>11.
| Бонь О. Простір українських гуманітаріїв 1920 рр. у спогадах Надії Суровцової/О. Бонь // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.134-139
|
>12.
| Сороко Н. В. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)/Н. В. Сороко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.83-90
|
>13.
| Гмиріна С. В. Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу/С. В. Гмиріна // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.77-83
|
>14.
| Зайцева В. І. Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги"/В. І. Зайцева // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.66-69
|
>15.
| Макарова Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування/Т. О. Макарова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.109-111
|
>16.
| Таран І. Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано/І. Таран // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.36-40
|
>17.
| Федорець М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї/М. О. Федорець, С. Сюй // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.36-42
|
>18.
| Шпирка А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста/А. О. Шпирка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.84-89
|
>19.
| Римар І. Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю/І. Римар // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.38-43
|
>20.
| Згурська Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано/Н. М. Згурська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.105-110
|
>21.
| Мережко Ю. В. Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу/Ю. В. Мережко, І. М. Ходоровська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.99-104
|
>22.
| Мережко Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/Ю. В. Мережко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.76-79
|
>23.
| Теряєва Л. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій/Л. Теряєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.70-76
|
>24.
| Бондаренко Л. Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності/Л. Бондаренко, О. Майсак // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.63-69
|
>25.
| Shved O. Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations/O. Shved, I. Tkach // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.151-166
|
>26.
| Сисоєв О. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України/О. Сисоєв // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.40-57
|
>27.
| Стойка О. Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща/О. Стойка // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.84-95
|
>28.
| Sysoiev O. Circular economy education: experience of Finland/O. Sysoiev // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.60-68
|
>29.
| Ільїч Л. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін/Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.27-39
|
>30.
| Галицька М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування/М. М. Галицька // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.24-33
|
|
|