Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2310)Каталог авторефератів та дисертацій (16)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (85)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 154
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-154 
1.


    Юрчишин, В.
    Типологія сатиричних інтерпретацій у британському медійному дискурсі [Електронний ресурс] / В. Юрчишин. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 77-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
сатира -- теорія релевантності -- контекстуальні ресурси -- сатирична інтерпретація -- сатиричні інтенції
Анотація: Предметом дослідження є типи інтерпретації сатири у британському медійному дискурсі. Матеріалом дослідження є тексти статей британського сатиричного журналу «Private Eye» за 2020 р. на соціально-політичну тематику. Метою дослідження є виокремити типи сатиричних інтерпретацій у британському медійному дискурсі на основі порядку активації контекстуальних ресурсів. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю поглиблення знань про механізми інтерпретації сатири, які є важливими для правильного розуміння сатиричної критики. У ході дослідження застосувалися методи дискурсаналізу та функціонально-прагматичний аналіз. У результаті дослідження на основі теорії релевантності визначено роль контекстуальної інформації під час інтерпретації сатири, зокрема виокремлено шість типів контекстуальних ресурсів, які вступають в дію під час інтерпретації сатири підтверджуючи, суперечачи чи взаємодіючи з існуючими припущеннями для утворення нових контекстуальних імплікаціи . Встановлено, що на практиці можливі випадки, коли задіюються декілька контекстуальних ресурсів у лініи ному порядку, або ж вступають в дію всі шість контекстуальних ресурсів у паралельному порядку на етапах усунення двозначності та встановлення відсилань для отримання контекстуальних імплікаціи , а також для виведення експлікатур та імплікатур. З’ясовано, що апеляція до контекстуальної інформації сприяє виявленню сатиричних інтенціи автора, економлячи інтерпретацій ні зусилля і збільшуючи когнітивнии ефект. Беручи до уваги порядок активації контекстуальних ресурсів та природу взаємодії контекстуальних ресурсів із експліцитно вираженою інформацією, виокремлено такі типи інтерпретації сатири у британському медіи ному дискурсі: а) сатирична інтерпретація, коли сатиричні інтенції є очевидними на початку інтерпретації висловлення; б) сатирична інтерпретація, де сатиричні інтенції стають очевидними у середині процесу експліцитної інтерпретації висловлення; в) експліцитна інтерпретація та сатирична інтерпретація відбуваються паралельно; г) сатиричні інтенції стають очевидними в кінці інтерпретації сатиричних висловлень. Перспективами подальших розвідок є виокремлення прототипних та периферіи них типів сатиричних інтерпретаціи медіи ному дискурсі, а також визначенні впливу типу інтерпретації на когнітивнии ефект сатиричного висловлення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Шумков, Ігор.
    Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ [Електронний ресурс] / І. Шумков. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 169-179, DOI 10.28925/2312-5829.2023.410 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вищі військові заклади освіти -- майбутні офіцери -- військова розвідка -- інформаційно-освітнє середовище -- освітній процес -- фахова компетентність
Анотація: У статті розглянуто певні особливості підготовки майбутніх офіцерів військової розвідки з урахуванням специфіки їх майбутньої професійної діяльності, організації навчально-виховного процесу, концептуальних принципів їх підготовки у вищих військових навчальних закладах. З’ясовано стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі вищих військових навчальних закладах. Мета статті полягає в дослідженні стану сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі вищих військових навчальних закладах. У дослідженні, згідно з поставленими завданнями і перевіркою вихідних припущень, використовувались наступні методи дослідження, що взаємодоповнювали один одного: бесіди, аналізу, синтезу, порівняння, індукції, дедукції, узагальнення, систематизації, інтерв’ювання, анкетування, тестування, діагностики для вивчення стану проблеми та констатації стану сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
85,0я43
А 86


    Штыров, Андрей Вячеславович.
    О некоторых методах реализации образовательного потенциала виртуального музейного пространства [Електронний ресурс] / А. В. Штыров. - Електронні текстові дані // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
музей -- віртуальний музей -- функція музею -- відкритий інформаційний простір -- інформаційне суспільство -- віртуальний простір
Анотація: У статті розглядаються деякі методи підвищення ефективності освітньої функції музеїв за умов становлення інформаційного суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

4.
85,0я43
А 86


    Шпортько, Валерій Іванович.
    Рисунок як основа образотворчої грамоти в системі навчання мистецького ВНЗ [Електронний ресурс] / В. І. Шпортько. - Електронні текстові дані // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 85-88. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: Образотворче мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
рисунок -- методи викладання -- навчання -- мистецька освіта
Анотація: Автор статті посилається на науковий узагальнений аналіз теоретичних та методичних досліджень викладання рисунка в мистецьких навчальних закладах (на прикладі Національної ака-демії образотворчого мистецтва і архітектури). Порівняльний аналіз дає можливість для пошуку перспективних шляхів у навчальному процесі, нових методик, навчальних програм мистецької освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

5.


    Шпирка, А. О.
    Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста [Електронний ресурс] / А. О. Шпирка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 84-89, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.12 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
емоційна виразність -- емоційна саморегуляція -- емпатія
Анотація: У статті розглянуто проблему формування емоційної виразності майбутнього вокаліста на заняттях сольного співу як одного з джерел успішного фахового становлення. Визначено специфіку емоційно-оцінного компонента структури емоційної виразності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Шимчишин, М.
    Реалії пострасової Америки в романі М. Томаса "Пропащий" [Електронний ресурс] / М. Шимчишин. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 51-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
пострасова Америка -- роман «Пропащий» -- расова ідентичність -- расовий Інший -- інтертекстуальність
Анотація: Актуальність та новизна запропонованої статті полягає у використанні теоріи пострасовості для осмислення постмодерної суб’єктності. Мета статті – проаналізувати роман М. Томаса «Пропащии » крізь постідентичнісну герменевтику. Увагу акцентовано на расовіи ідентичності в реаліях сучасного американського суспільства. Предмет наукової праці становить расова ідентичність у контексті сучасної політики так званої «расової толерантності». В украї нському літературознавстві творчість М. Томаса мало вивчена, так само, як і теорії пострасовості. У статті використано методи прискіпливого читання, герменевтичнии та культорологічнии . Зроблено висновок, що роман Маи кла Томаса «Пропащии » належить до корпусу тих текстів, які розвінчують політичнии конструкт пострасової Америки. Роман по-новому акцентує змалювання расових відносин у США, питання класової стратифікації , доступу до освіти, загального блага і врешті кризу американської мрії . Крім того, підкреслено нове розуміння самості чорношкірих, а саме відхід від ідеї расового покликання чи визначної місії афро-американців у подоланні упослідження. Через модус резистентності головного персонажа до запропонованих и ому моделеи поведінки передано намагання оповідача знаи ти своє місце у світі и при цьому не наслідувати суспільні ролі, визначені ідеологією владної білої більшості. Форма внутрішнього монологу допомагає зосередитися на минулому оповідача, яке він постіи но переглядає. Автор описує приховані, а іноді и справді невидимі, але відчутні для расового Іншого, дискримінаціи ні практики. Прагнення головного персонажа самовиразитися і при цьому не відповідати тим сподіванням, які традиціи но покладалися на представників и ого раси становить основну проблематику роману. Бути собою в реаліях тоталітарних дискурсів не зовсім просто, хоча і можливо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Шестопалова, Т.
    Жанрові особливості сучасної української медіакритики [Електронний ресурс] / Т. Шестопалова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 1. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіакритика -- жанри медіакритики -- трансформації жанрів -- дифузія жанрів
Анотація: В умовах сучасного інформаціи ного простору та потреби регулювання діяльності ЗМІ актуальним є вивчення сегмента медіакритики України. Важливими для дослідження постають ї ї жанрові форми, що дають змогу систематизувати и урізноманітнювати критичні матеріали. Предметом вивчення стали публікації медіакритичних видань «Телекритика», «Детектор медіа», «MediaSapiens», «MediaLab» та «Медіакритика». Мета статті — проаналізувати інформаціи ні, аналітичні, художньо-публіцистичні жанри медіакритичних видань України. У статті використано системнии метод, а також методи порівняння, аналізу, синтезу. Уперше розглянуто жанрові аспекти провідних українських медіакритичних видань, особливості ї х контенту з огляду на трансформаціи ні процеси в межах журналістики та критики. У статті и деться про специфіку використання інформаціи них жанрів медіакритики (замітки, інтерв’ю), що представлені переважно класичними формами. Увагу акцентовано на аналітиці, у публікаціях якої наи частіше артикулюються проблеми об’єктивності та заангажованості інформації , суспільної довіри до ЗМІ, поширення феи ків і замовних матеріалів. За допомогою аналітичних жанрів медіакритика виводить обговорення актуальних питань масових комунікаціи за межі вузького кола фахівців. Проаналізовано наи популярнішии в усіх украї нських медіакритичних виданнях жанр статті, що найбільше імпонує основним цілям медіакритики — сприяти неи тралізації та корекції негативних проявів у діяльності ЗМІ, орієнтувати аудиторію в інформаціи ному просторі. Також у статті розглянуто аналітичні жанри рецензії та огляду, які засвідчують ціннісні орієнтири медіакритики. Окремо и деться про художньо-публіцистичні жанри (феи летон, памфлет), які на сьогодні менш представлені в журналістиці, хоча вони й стали основою для написання медіакритичних блогів. Наголос зроблено на процесі зміщення жанрових меж, дифузії жанрів, зокрема й у медіакритиці. Відповідно жанровии спектр критики ЗМІ є умовним і передбачає постійні зміни. У підсумку зазначено, що медіагалузь в Україні має розмаїту та широко представлену жанровими формами критичну рецепцію. Водночас медіакритика перебуває на стадії формування усталеної методології , на відміну від мистецької критики. Жанрові форми медіакритики не виходять за межі журналістики, але мають специфіку написання та спрямування матеріалів. Зроблено акцент на тому, що перспективним напрямом є вивчення питання жанрових трансформацій у медіакритиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Чижикова, Ольга.
    Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] = Teaching Methods and Techniques of Developing Creative Thinking Of Future Economists and Managers in the Process of Foreign Language Learning / О. Чижикова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 152-165, DOI 10.28925/2312-5829.2023.19 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- методи навчання -- розвиток креативності -- інтерактивні методи навчання -- творчість
Анотація: У статті висвітлюється необхідність розвитку творчого мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземної мови. Креативне мислення розглядається як невід’ємна компетентність майбутніх спеціалістів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Черпак, Ю. В.
    Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Ю. В. Черпак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 249-261. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- фізична освіта -- фізичний розвиток -- гімнастика -- гра
Анотація: У статті на основі широкого текстологічного матеріалу здійснено аналіз історико-педагогічних аспектів розвитку вітчизняного фізичного виховання у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Зокрема, розкрито погляди на фізичне виховання П. Лесгафта, його прихильників О. Анохіна та О. Бутовського. Виявлено методи фізичного виховання, розроблені вітчизняними вченими у розглядуваний період. Відзначено, що в цей час поступово відбувалося становлення й розвиток вітчизняної теорії й системи фізичного виховання, які увібрали й елементи зарубіжних гімнастичних авторських систем, й кращі методики та теоретико-методичні напрацювання вітчизняних авторів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Черненко, Н.
    Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі [Електронний ресурс] / Н. Черненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 52-68, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
андрагогічна модель -- методика -- компетентність -- конкурентоспроможність -- критерії -- показники сформованості -- професійно важливі якості -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- професійна мобільність -- система -- соціалізація -- сучасний підхід -- форми й методи навчання
Анотація: У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) і загальні складники для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Харченко, Т.
    Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід [Електронний ресурс] / Т. Харченко, Л. Удовиченко, М. Зверева. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 156-179, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.6.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
аналіз практик -- викладачі іноземних мов -- компетентний вчитель -- методист-тренер -- педагогічна освіта -- рефлексивні практики
Анотація: У статті встановлено, що важливою складовою реалізації компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх викладачів іноземної мови в євроатлантичних країнах є впровадження в освітній процес рефлексивних практик на спеціальному семінарі – семінарі аналізу практик. Визначено, що професійна підготовка майбутніх учителів на таких заняттях має характер тренування, коли студенти вчяться аналізувати складні педагогічні ситуації під керівництвом методиста-тренера, який спостерігає, намічає шляхи, підтримує і допомагає майбутнім учителям інтерпретувати свої методи роботи і професійну поведінку. На прикладі модульного курсу «Аналіз практик учителя», який запроваджено у Вищому національному інституті з підготовки педагогічних кадрів академії Ніцца (Франція), доведено, що активна участь в семінарах аналізу практик допомагає майбутнім учителям розвивати нові специфічні навички та компетенції, спираючись на власний досвід. Висвітлені принципи, що лежать в основі організації семінарів аналізу практик: принципи етичності; нерозголошення деталей приватного життя людини, практика якої піддається аналізу; відвертості інтерпретацій; контрактності. Встановлено, що джерелом тематики семінарів з аналізу слугують результати всіх видів педагогічних стажувань студентів. Розкриті головні цілі семінарів аналізу практик: поглиблення знань учителів-стажерів з дисциплін, що викладаються, з іноземної мови в тому числі; подальша інтеграція міждисциплінарних знань; набуття й поглиблення вузьких специфічних знань з дисциплін, що викладаються, і трансверсальних знань про те, як ефективно вчитися учням; розвиток у стажерів рефлексивного стану компетентного вчителя. Доведено, що в основу всіх методів аналізу практик покладено різні види діяльності самих учителів-стажерів: спогади й зіставлення різних фрагментів уроків або цілих уроків; аналіз педагогічної практики за допомогою методичного керівництва; аналіз «сильних моментів» педагогічної практики; співставлення цілей та результатів практики; аналіз фрагментів уроків, знятих на відео; аналіз роботи досвідчених учителів; моделювання й імітація навчальних ситуацій. Перспективи подальших досліджень полягають у детальному вивченні змістового наповнення семи модулів курсу й етапів проведення семінарських занять.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Удовиченко, Л.
Зверева, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Хіхлушко, Богдан.
    Голос «Еклезіяста». До проблеми комунікативних структур у ліриці [Електронний ресурс] / Б. Хіхлушко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 185-190, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
ліричний суб’єкт -- автор -- читач -- комунікація в ліриці -- постмодернізм
Анотація: У статті досліджується взаємодія ліричного суб’єкта й автора в контексті комунікативної теорії лірики на матеріалі творів поета-постмодерніста Юрія Іздрика. Питання визначення мовця («голосу» поезії ) та відокремлення його від реальної постаті автора досі лишається не визначеним. Предметом цього дослідження є форми вираження ліричного суб’єкта в художній площині, метою —виокремлення ліричного суб’єкта в поезії Юрія Іздрика,осмислення його специфічних рис і функціонування в поетичному тексті. Під час роботи використані методи герменевтичної інтерпретації , рецептивної естетики та загального аналізу. У дослідженні схарактеризовано особливості вираження ліричного суб’єкта в ліричному тексті Юрія Іздрика «Екклезіяст2.0». На основі дослідження комунікативних структуру ліриці Д. Бурдорфа було з’ясовано, що ліричний суб’єкт репрезентований займенником «ми» (у різних формах), який належить до категорії відкритого «ми», щоможе включати в себе безпосередньо ліричний суб’єкт, а також інших учасників комунікації . З огляду на контекст твору, де читач занурений у рефлексії стосовно людських взаємовідносин, «ми» може означати «я» будь-кого, хто матиме справу з текстом. Фактичне «я» з’являється наприкінці твору, і саме в цій частині стилістика видозмінюється: від загальних рефлексій ліричний суб’єкт переходить у площину персоніфіковано-інтимного звертання. Виходячи з внутрішньої логіки тексту, це «я» можна характеризувати як «Я» свідомої , зрілої людини з великим життєвим досвідом, невеликими амбіціями та відсутністю егоцентризму. Зважаючи на концепцію фікційності поетичного тексту, «я» та його звертання до «ти» в тексті є художньою імітацією. Із цієї перспективи адресат «ти» не містить у собі покликання на реальну особу, а «я» є художнім принципом для побудови цієї комунікації . З пер-спективи читача текст пропонує значне поле для інтерпретацій . Рефлексії дають можливість зіставити досвід реципієнта із запропонованими в тексті концепціями і водночас приміряти на себе роль іншого завдяки персоніфікованому звертанню. Новизна дослідження полягає в розгляді ліричного суб’єкта з точки зору комунікативних стратегій . У подальшому отримані результати відкривають можливість говорити про ліричнии суб’єкт у контексті інших поетичних творів автора. Також отримані результати можна застосувати в компаративному аспекті —при порівнянні ліричних суб’єктів у творах інших визначних поетів-постмодерністів. Це сприятиме виокремленню специфічних рис ліричного суб’єкта українського постмодернізму загалом
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


   
    Формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти: орієнтир на сучасність [Електронний ресурс] / Г. Бєлєнька [та ін.]. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - Том Т. 34, № 3. - С. 96-110, DOI 10.28925/2312-5829.2021.37 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
артосвіта -- магістранти -- методи -- інформаційно-комункаційні технології -- фахова підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бєлєнька, Г.
Половіна, О.
Кондратець, І.
Шинкар, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Федорець, М. О.
    Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї [Електронний ресурс] / М. О. Федорець, С. Сюй // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 36-42, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.6 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
інтегрований курикулум -- естетичний досвід
Анотація: Статтю присвячено проблемі формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва України і Китаю в контексті розвитку інформаційного суспільства. У роботі використані відповідні теоретичні та емпіричні методи: аналіз, узагальнення, педагогічне спостереження. Наведено зміст та структурну будову естетичного досвіду, визначення та структуру художньо-естетичного досвіду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сюй, С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Федик, Т.
    Травмування Чорнобилем: залежність ментальна і фізична (художні моделі адикції в п'єсах Григорія Штоня і Павла Ар'є [Електронний ресурс] / Т. Федик. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 4. - С. 189-195. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
сучасна українська драматургія -- залежність -- адиктивна поведінка -- поетика адикції
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена гострою потребою переосмислення Чорнобильської катастрофи в різних мистецтвах: кіно, музиці, живопису, серед яких література дає можливість представити зв’язок між макромасштабом події і мікрорівнем персональної історії . У статті розглянута проблема ролі адикції в художньому осмисленні Чорнобиля як травми нації . Предметом дослідження є адиктивна поведінка головних діи ових осіб аналізованих п’єс. Метою — аналіз поетики художніх моделей зумовлених Чорнобильською катастрофою адикціи на матеріалі двох п’єс: «Канон» Григорія Штоня і «На початку і наприкінці часів» Павла Ар’є. Для досягнення мети були використані методи психологічного аналізу, поетологічний і моделювання. У результаті дослідження простежуємо у двох п’єсах схожі маркери, які вказують на персонажів-адиктів: компульсивну поведінку, заперечення, втрату реальності та натомість створення альтернативної діи сності, проте драматурги обирають різні інструменти конструювання художніх моделеи адикції . Григоріи Штонь під час творення образу Антіна поступово накладає прийоми один на одного — спершу з’являються ретроспекції , згодом художні відступи оприявнені через марення, а своєрідним інструментом виступають галюцинації , які не є частиною структури тексту п’єси, але чиї наслідки простежуються в діях чоловіка. Натомість Павло Ар’є у вибудовуванні образу Баби Прісі використовує розлогі емоційно забарвлені монологи, а серед унікальних прий омів формування образу жінки є введення сюрреалістичної історії -вигадки. Новизна полягає в аналізі поетики творення художніх моделей адиктивної поведінки й увиразненні відмінних художніх підходів в переосмисленні природи і наслідків Чорнобильської катастрофи залежно від генераціи ної приналежності драматургів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Тютюнник, Анастасія Володимирівна.
    Технології візуалізації у світових дослідженнях / А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 161-168, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
візуалізація -- цифрова візуалізація -- типи цифрових візуалізації -- графіки -- графічний образ -- дані -- дослідження
Анотація: З кожним роком стрімко збільшується обсяг інформації, зокрема в освіті, разом з цим змінюються можливості використання цифрових інструментів для її опрацювання. Цьому сприяють науковий прогрес, віртуалізація і автоматизація багатьох процесів, а тому виникає необхідність їх обробки і обліку, що тягне за собою зростання обчислювальних потужностей і швидкостей передачі інформації. Безперервний потік інформації – необхідна умова існування сучасної цивілізації і причина перевантаженості свідомості інформаційної енергетикою, медіа-активністю, що спровокували виникнення нового типу мислення, заснованого на кліповому сприйнятті повідомлень. Людина з усього розмаїття інформації «схоплює» найбільш яскраві фрагменти, які апелюють до його свідомості і формують таким чином ланцюжок рівнів сприйняття інформації «зображення - заголовок - текст - розуміння», де візуальна компонента інформації виступає сполучною ланкою від одного до іншого і забезпечує інформаційний зв'язок. Візуальна компонента інформації (візуалізація), спираючись на певні асоціації, стереотипи мислення, передає суть значимого, важливого для людини в часі і просторі події, факту, явища, процесу. Візуалізація – найважливіший етап в процесі аналізу даних. Він допомагає представити результати досліджень в простій і зрозумілій формі, найчастіше служить ключовим фактором для прийняття рішень в різних сферах діяльності. І хоча у багатьох візуалізація асоціюється виключно з лінійними графіками та таблицями, насправді це велика концепція, система передачі складних ідей, закономірностей і даних за допомогою візуальних образів. В статті здійснено аналіз поняття «візуалізація», «візуалізація інформації» «графічний образ», «графік». Проаналізовано, різновиди та методи цифрових візуалізацій різних дослідників. Описано методи цифрової візуалізації швейцарських дослідників, які представили їх у формі періодичної таблиці. Детально розписано основні типи цифрових візуалізацій з прикладами та їх можливе застосування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Трищенко, І.
    Семантичний контраст і нерівність в позиції звертання (на матеріалі англомовної художньої прози) [Електронний ресурс] / І. Трищенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 2. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
семантичний контраст і нерівність -- художній текст -- звертання -- оцінний компонент -- контекст
Анотація: Стаття присвячена актуалізації в позиції звертання стилістичних прии омів, які базуються на семантичному контрасті і нерівності. Зокрема, предметом дослідження є функціонування вказаних звертань в художньому тексті. Актуальність теми зумовлена необхідністю отримання нових поглиблених знань про експресивні засоби художнього тексту, які є вкраи важливими для и ого адекватного розуміння, інтерпретації і перекладу. Мета цієї статті: дослідити функціонування звертань, у яких актуалізуються побудовані на семантичному контрасті і нерівності стилістичні прии оми. В ході дослідження застосовувались методи семантичного, контекстуального аналізу і елементи прагматичного аналізу. Серед контрастних звертань спочатку аналізуються іронічні звертання, які часто включають оціннии компонент конотації . В залежності від контексту оціннии компонент в таких звертаннях може змінювати свіи знак на протилежнии : з негативного на позитивнии і навпаки. Розглядаються приклади нереферентного вживання звертань для створення іронічного смислу. При аналізі оксиморонів-звертань застосовуються положення теорії семантичної комбінаторики М. В. Нікітіна. Встановлюється, що відношення контрадикторності можуть виникати не тільки всередині синтагми-звертання, але і між звертанням та іншою частиною висловлювання. Характеризуються типи такої контрадикторності, а саме: семантична і стилістична. Аналізуються типи градації і частотність ї х актуалізації в позиції звертання. Окрім цього, виявляються можливості розташування звертань — компонентів градації в тексті (контактне і дистантне). Визначається роль авторського мовлення в адекватніи емінтерпретації емоціи но-оцінних звертань, які є компонентами градації . Вживання вказаних вище стилістичних прии омів в звертаннях поєднується з оцінним компонентом, сигналізуючи про позитивне чи негативне ставлення мовця до адресата і про певну реакцію мовця на конкретну ситуацію спілкування. Подальше вивчення звертань перспективне у взаємозв’язку з іншими засобами вираження категорії адресатності, а також в плані виявлення ї х жанрової специфіки і особливостеи актуалізації інших стилістичних прии омів в позиції звертання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Теряєва, Лариса.
    Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій / Л. Теряєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 70-76, DOI 10.28925/2518-766X.2022.711 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
активізація -- засоби -- інновація -- методи -- мотивація -- музика -- мультимедіа -- навчання -- принципи -- смартфон -- творчість
Анотація: Актуальною проблемою сучасної вітчизняної освіти є не лише підвищення якості навчання конкурентоспроможних фахівців, але й здатність викладачів застосовувати у навчальному процесі інноваційне методичне забезпечення, ефективні принципи, методи та форми роботи, використовувати у музично-педагогічній діяльності сучасні музичні інформаційні технології та комп’ютерні програми для створення, конвертування та виконання музичних творів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

19.


    Теряєва, Л.
    Оцінювання ефективності застосування методів, форм, видів та засобів навчання на заняттях з хорового диригування [Електронний ресурс] / Л. Теряєва. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 26-39, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вагові коефіцієнти -- види навчання -- види навчання -- експертна оцінка -- ефективність -- методична компетентність -- методи -- оцінювання -- форми -- хорове диригування
Анотація: Сучасна вітчизняна освіта спрямована на підвищення якості навчання майбутніх учителів музичного мистецтва, самовдосконалення професійної і методичної компетентності викладачів і студентів, практичне застосування набутих знань, умінь і навичок у музично-педагогічній діяльності. Тому актуальним стає пошук та використання ефективних методів, форм і технологій навчання. Проведене експертне оцінювання дозволило визначити ефективність запропонованих методів, форм, видів, засобів та технологій навчання під час вивчення дисципліни «Хорове диригування». Подана стаття пропонує традиційні і сучасні методи, організаційні форми та засоби навчання, дає характеристику, класифікацію і їх порівняльний аналіз. Представлені результати оцінювання із застосуванням методів експертної оцінки, простого ранжування і вагових коефіцієнтів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.


    Теряєва, Л.
    Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" [Електронний ресурс] / Л. Теряєва. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 272-285, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.272285. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи -- методична компетентність -- музичні комп’ютерні програми -- музичні комп’ютерні технології -- програми-нотатори -- самостійна робота -- учителі музичного мистецтва -- хорове диригування -- якість підготовки
Анотація: У статті зосереджено увагу на необхідності впровадження в навчальний процес інноваційних підходів, методів, форм і засобів навчання з використанням інформаційних і музичних комп’ютерних технологій. Здійснено аналіз основних досліджень і публікацій з даної проблеми і виділено позитивний вплив комп’ютерних технологій навчання на якість методичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Досліджено міждисциплінарний зв’язок хорового диригування з інформаційними комп’ютерними технологіями і доведено, що застосування музичних комп’ютерних програм, синтезатора, мультимедійних засобів і спеціального музичного програмного забезпечення сприяє активізації навчання майбутніх вчителів музики при вивченні дисципліни «Хорове диригування».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

21.


    Теряєва, Л.
    Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування [Електронний ресурс] / Л. Теряєва. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 107-116, DOI 10.28925/2312-5829.2022.347. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
активізація -- діяльність -- здібності -- інноваційні принципи -- міждисциплінарний зв'язок -- методи -- творчість -- хорове диригування
Анотація: Формування творчої особистості на сучасному інноваційному етапі набуває особливої актуальності. Тому, при підготовці фахівців, важливим стає пошук та використання викладачами ефективних форм і методів комп’ютерних технологій з метою підвищення рівня навчання, активізації творчої діяльності студентів та професійної підготовки майбутніх випускників. Важливим завданням мистецької освіти є музичний та творчий розвиток фахівців на основі міждисциплінарних зв’язків. Метою даної статті є цілеспрямований пошук і добір принципів та методів навчання, які сприяють підвищенню професійної компетентності, фаховому вдосконаленню, активізації творчої діяльності студентів, розвитку їх творчого мислення, уяви та фантазії. У статті висвітлено особливості занять з хорового диригування на основі таких принципів, як принцип індивідуального підходу, міждисциплінарних зв’язків та інтерактивного навчання. Для творчого розвитку студентів досліджено використання таких методів навчання, як: метод моделювання художньо-творчого процесу; інтонаційностильового досягнення музики; пізнавальної діяльності; «живого» виконання; проблемно-пошуковий; створення композицій тощо. Ефективним при підготовці конкурентоспроможних фахівців є застосування у навчальному процесі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і музичних комп'ютерних програм. У даній статті запропоновано також музично-творчі ігри, які мають на меті активізувати увагу та мислення майбутніх фахівців, сприяти власній інтерпретації хорових творів. Під час проведення ігор студентам дана можливість продемонструвати з листа виразну гру хорової партитури на фортепіано, показати свою здатність до інтерпретації та аранжування хорових творів; створення власних вокальнохорових вправ та шкільних пісень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

22.


    Таран, Ірина.
    Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано [Електронний ресурс] / І. Таран // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 36-40, DOI 10.28925/2518-766X.2023.86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
музика -- фортепіано -- ігрові методи навчання -- інноваційно-педагогічні технологі
Анотація: Перед педагогами-піаністами стоять завдання зробити навчання максимально змістовним, цікавим, зорієнтованим на особистість учня. З огляду на це важливими вбачаються питання пошуку, розробки та впровадження в процес навчання гри на фортепіано альтернативних форм та методів організації навчання, нових передових педагогічних ідей, а також новітніх освітніх технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

23.


    Стойкова, В. В.
    Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка [Електронний ресурс] / В. В. Стойкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 52-66, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.5266. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
кваліметрія -- метод Дельфі -- методи управління -- критерії якості -- профільне навчання -- рейтингова оцінка -- якість організації профільного навчання
Анотація: Упровадження профільного навчання супроводжується низкою проблем, що чітко виявляються на регіональному рівні. В статті розкриваються механізми виявлення цих проблем та показані шляхи найбільш ефективного управління якістю профільного навчання в регіональній освітній системі освіти на основі рейтингового оцінювання. Автором запропоновано систему критеріїв якості освіти та методику їх розрахунку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

24.


    Стойка, Олеся.
    Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща / О. Стойка // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 84-95, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-сервіси -- професійна підготовка вчителів -- цифрова компетентність учителя -- цифровізація освіти -- цифрові технології
Анотація: У статті подано рекомендації щодо цифровізації підготовки вчителів в Україні з урахуванням досвіду Угорщини та Республіки Польща. Для вирішення поставлених завдань та досягнення мети статті використано метод теоретичного аналізу, узагальнення і синтезу для висвітлення особливостей цифровізації освіти в Україні; емпіричні методи для вивчення праць вітчизняних та закордонних вчених щодо цифровізації професійної підготовки вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

25.


    Стельмах, М.
    Історик як публічний інтелектуал: медійний дискурс навколо праць Тімоті Снайдера на українську тематику [Електронний ресурс] / М. Стельмах. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 79-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Тімоті Снайдер -- Енн Еплбаум -- пропаганда -- російсько-українська війна
Анотація: У статті авторка аналізує медіи нии дискурс навколо праць Тімоті Снаи дера, одного з провідних фахівців з історії Східної Європи. Актуальність теми полягає в тому, що матеріали та інтерв’ю Т. Снаи дера на тему російсько-украї нських відносин часто використовують та аналізують і українські, і закордонні ЗМІ. Сьогодні росіи сько-украї нська віи на набула масштабного характеру, тож варто простежити зміни в поглядах критиків науковця. Предметом дослідження є критика поглядів Тімоті Снаи дера, присвячених украї нськіи темі. Мета — окреслити дискурс навколо праць автора и визначити основні тенденції и ого критики. У процесі наукового дослідження використано такі методи: порівняльнии , історичнии , системнии аналіз, контент-аналіз та інші. Новизна — порівняльнии аналіз критики праць Тімоті Снаи дера до та після росіи ського вторгнення. У результаті дослідження ми розглянули критику монографії Т. Снаи дера «Криваві землі: Європа між Гітлером і Сталіним», и ого текстів про минуле украї нського суспільства та історичнии контекст росіи сько-украї нських відносин, а також критику поглядів щодо світової політики і його прогнозів з приводу занепаду демократії . Тімоті Снаи дера називають водночас і найкращим інтерпретатором ХХ століття, і алармістом, якии невиправдано наголошує на зникненні свободи та ігноруванні історії . У статті виокремлено основні тенденції в критиці науковця: занадто забарвлена мова, сумнівна методологія та одержимість статистикою в монографії . Критики праць, присвячених російсько-українській війні, звинувачували автора в пересмикуванні фактів. Порівняння В. Путіна з А. Гітлером і Й . Сталіним вважали невиправданим, а характеристики путінського режиму як фашистського — недоречними. Водночас чимала кількість публічних інтелектуалів відзначають и ого внесок у розкриття вагомих проблем історії Східної Європи — менш досліджуваного порівняно з іншими регіону. Сьогодні дослідник продовжує привертати увагу світу до минулого України та и ого зв’язку з рештою європеи ських народів, аналізує перипетії сучасності и стоїть на сторожі свободи і демократії . З огляду на це є необхідність подальшого вивчення як публіцистики Т. Снаи дера, так і критики и ого поглядів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

26.


    Стеблюк, С.
    Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу [Електронний ресурс] / С. Стеблюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 259-270, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.5697. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи навчання -- компетентність -- економічна компетентність -- економічна культура -- економічна підготовка -- цінності
Анотація: У статті розкриваються сучасні підходи до формування економічної компетентності студентів коледжу. Сформульовано актуальність та мету дослідження. З’ясовано поняття «економічна підготовка», дано авторське визначення означеної дефініції. На основі досліджень учених виокремлено поняття «економічна компетентність». Автором запропоновано інноваційні підходи до формування економічної компетентності у процесі вивчення фахових дисциплін. Розроблено інноваційні методи навчання, наведено фрагменти їх застосування на практичних й семінарських заняттях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

27.


    Сороко, Наталія Володимирівна.
    Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) / Н. В. Сороко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 83-90DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.8390. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- оцінювання
Анотація: В статті проаналізовано вплив розвитку цифрових технологій на систему освіти з точки зору виникнення нових та розвитку існуючих педагогічні технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

28.


    Сліпчук, В. Л.
    Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / В. Л. Сліпчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 43-50, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.4350. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- фахівець фармацевтичної галузі -- соціально-економічні умови
Анотація: У статті розглянуто соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні у 50-60-х рр. ХХ ст.: основні вимоги до вищих навчальних закладів і технікумів УРСР щодо роботи по фізичному вихованню та спорту; показано, що при проведенні виробничої практики майбутніх фахівців фармацевтичної галузі України вищі та середні медичні (фармацевтичні) навчальні заклади керувалися історичними рішеннями ХХ з’їзду КПРС та вказівками Міністерства вищої освіти та Міністерства Охорони Здоров’я СРСР та УРСР про підготовку висококваліфікованих робітників радянської охорони здоров’я; методи покращення професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі відповідно до економічного розвитку суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

29.


    Скорнякова, О.
    Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Скорнякова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 87-95, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- компетентісний підхід -- конкурентоспроможність
Анотація: В статті здійснюється спроба узагальнення ключових підходів до формування конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності фахівця представлені у вигляді аналізу загальних проблем конкуренції та конкурентоспроможності. Пропонується визначення поняття «конкурентоспроможність фахівця», уточнюється розуміння конкурентоспроможності стосовно фахівця у галузі ІТ. Досліджуються умови створення конкурентного освітнього середовища, що забезпечить розвиток конкурентної активності між учасниками освітнього процесу; створення професійно-мотиваційного середовища для активізації процесу професійного зростання майбутнього фахівця; застосування в процесі навчання інноваційних педагогічних технологій; підвищення рівня професійності викладачів і конкурентоспроможності самого закладу освіти. Здійснюється огляд найбільш ефективних педагогічних методів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності ІТ-фахівців і обґрунтовується необхідність застосування в освітньому процесі інформаційнокомунікаційних технологій. Звертається увага на те, що навчання майбутніх ІТ-фахівців неможливо без створення специфічних педагогічних умов, що забезпечують процес формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця. В першу чергу йдеться про створення конкурентного освітнього середовища, що забезпечить розвиток конкурентної активності між учасниками освітнього процесу; створення професійно-мотиваційного середовища для активізації процесу професійного зростання майбутнього фахівця; застосування в процесі навчання інноваційних педагогічних технологій; підвищення рівня професійності викладачів і конкурентоспроможності самого закладу освіти. Описані в роботі методи із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, спрямовані на формування фахових компетентностей, комунікативних здібностей фахівця, таких як вміння взаємодіяти з оточенням, працювати в колективі, нести відповідальність перед колективом, що є необхідною складовою конкурентоспроможності фахівця в галузі ІТ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

30.


    Скачкова, Г.
    Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби [Електронний ресурс] / Г. Скачкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 116-128, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.5749. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інклюзивна освіта -- професійна підготовка -- особи з особливими освітніми потребам -- соціальна робота -- соціальний працівник
Анотація: У статті проаналізовано системи підготовки соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби в університетах США, Канади, Великої Британії, Франції, Німеччини та України. Характеризуються навчальні плани вищих навчальних закладів зазначених країн, що готують майбутніх кваліфікованих соціальних працівників до роботи з особами з особливим освітніми потребами. Виокремлюються форми і методи навчання, що домінують в системі підготовки фахівців соціальної сфери. Зазначені спільні та відмінні риси процесу навчання студентів спеціальності «соціальна робота» в зарубіжних та вітчизняних ВНЗ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-154 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)