Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2310)Каталог авторефератів та дисертацій (16)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (85)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 154
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-154 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк, Олег, Мохнатюк, Ігор
Назва : Осібні аспекти імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України і Криму в XIX - на початку XX ст.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - № 2. - С. 6-11. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.1 (Шифр К269584624/2019/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.1
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історична пам'ять--політика пам'яті--місця пам'яті--музейні установи--російська імперія--наддніпрянська україна
Анотація: Статтю присвячено питанням реалізації імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України й Криму в ХІХ — на початку ХХ ст. Автори характеризують основні інструменти та способи її реалізації. У статті використано принципи історизму, системності, науко-вості, історико-генетичний, компаративний методи. З’ясовано, що стратегічною метою імперської політики пам’яті було створення геополітичного проєкту «руського православного світу», яка реалізовувалася засобами формування спільної ідентичності в імперських кордонах. Інструментами імперської політики пам’яті стали: привласнення історії інших народів, ви кривлення у трактуванні й містифікація подій минулого, дискредитація політичних лідерів і лідерів думок народів з національних окраїн. Імперська політика пам’яті спричинила глибокі деформації у колективній свідомості українців й об’єктивному сприйнятті та розумінні істо-ричного процесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Світленко С.
Назва : Яків Миколайович Бекман: між російською демократією та українським народолюбством
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 87-97. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.110 (Шифр К269584624/2021/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.110
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): світогляд--соціальні практики--суспільно-політичний діяч--російський революційний демократ--український народолюбець--харківсько-київське таємне товариство
Анотація: Статтю присвячено вивченню непростих процесів формування української національної свідомості та ідентичності на межі дореформеного й пореформеного періодів. Постать Якова Бекмана (1836–1863) є однією з цікавих, але недостатньо досліджених в історіографії. Предметом розгляду є його світогляд, форми і методи організаційної та агітаційно-пропагандистської діяльності напередодні буржуазно-ліберальних реформ російського самодержавства. Результатами розвідки стало визначення особливостей світогляду й соціальних практик Я. Бекмана, який типологічно посів місце поміж російською демократією і українським народолюбством на межі 1850-х — 1860-х років.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Морщиньська У., Морщиньський В.
Назва : Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти
Місце публікування : Освітологія. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 110-118 (Шифр О168872740/2013/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія освіти, польща--герменевтика --феноменологія
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павленко О. М.
Назва : Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 32-37. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.65 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.65
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток--творче самовираження--майбутні вчителі музичного мистецтва--інформаційні технології--освітній процес
Анотація: На основі вивчення літератури вітчизняних та зарубіжних дослідників проаналізовано проблему розвитку творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій. З’ясовано, що на сьогодні це питання недостатньо висвітлене в науковій літературі. Це, своєю чергою, зумовлює проблеми кваліфікаційної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва, здатних ефективно працювати в умовах глобалізованого інформаційного суспільства. В основу методології дослідження покладено загальнонаукові методи теоретичного та емпіричного рівнів: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, спостереження. У статті розкрито сутність таких понять, як «самовираження», «творче самовираження». Автором зауважено, що творче самовираження особистості може мати, як прогресивний, так і регресивний характер. Визначено, що чим зрозуміліше людині її покликання, тим імовірніше її самовираження. На думку автора, засоби ІТ — це той неповторний інструмент, завдяки якому майбутній вчитель музичного мистецтва може реалізувати себе, творчо самовиразити свою індивідуальність. Застосування ІТ у досліджуваному процесі створює умови для реалізації низки функцій: стимулюючої, спрямовуючої, організуючої, спонукальної та розвивальної. Автором запропоновано педагогічні принципи розвитку творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва за допомогою використання засобів ІТ:, а саме: принцип особистісної спрямованості, самостійної діяльності, моделювання, доступності, та психолого-педагогічні умови: активізація особистісного пізнання музичних творів майбутніх вчителів музичного мистецтва при застосуванні інформаційних технологій, спонукання студентів на продуктивне використання засобів ІТ, забезпечення інформаційно-комунікаційної комфортності у співробітництві майбутніх вчителів музичного мистецтва з комп’ютером. На думку автора, впровадження ІТ в освітній процес студентів дасть змогу значно підвищити обізнаність останніх щодо володіння новітніми технологіями, а також збагатить їхні музично-художні знання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 118-122. - DOI 10.28925/2518-766X.20172.118122 (Шифр М898489384/2017/2). - DOI 10.28925/2518-766X.20172.118122
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): джазове мистецтво--фортепіанне навчання--методи навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Salata O.
Назва : Information confrontation of nazi Germany and the USSR in historiography
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 1. - С. 52-62. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.5262 (Шифр К269584624/2018/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.5262
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): друга світова війна--інформаційне протистояння--вітчизняна історіографія
Анотація: У статті розглянуто інформаційне протистояння між двома тоталітарними державами — нацистською Німеччиною та Радянським Союзом на окупованих територіях України під час Другої світової війни 1939–1944 рр.; різні методологічні та інформаційно-ідеологічні принципи і підходи в дослідженні цієї проблеми. Розкрито основні напрями досліджень у вітчизняній та зарубіжній історіографії, що висвітлювали методи та технології впливу на населення України бійців Червоної армії та Вермахту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бонь, Олександр
Назва : Суспільно-політичні умови діяльності літературно-мистецької інтелігенції у 1920-х рр.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 1(16). - С. 84-90. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2023.19 (Шифр К269584624/2023/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2023.19
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тоталітарний режим--микола хвильовий--українська культура
Анотація: У статті розглядається розвиток української культури раннього тоталітарного періоду 1920-х рр. Утвердження режиму визначально впливало на культурну сферу загалом і на літературно-мистецьку діяльність зокрема. Наголошується, що політика українізації, хоча і прискорила розвиток української культури, проте не створила умов вільного розвитку, а була контрольованим більшовицькою партією процесом. Проблему розглянуто у трьох площинах: інтелігенція в ідеології більшовицької партії; новації державної політики більшовиків щодо літературно-мистецької інтелігенції у 1920-х рр.; загальні способи і методи взяття під контроль більшовицьким режимом літераторів і митців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 85,0я43/А 86
Автор(и) : Шпортько, Валерій Іванович
Назва : Рисунок як основа образотворчої грамоти в системі навчання мистецького ВНЗ [Електронний ресурс]
Місце публікування : Арт-простір: науковий журнал. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 85-88 (Шифр А986022216/2015/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18
ББК : 85,0я43
Предметні рубрики: Образотворче мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рисунок--методи викладання--навчання--мистецька освіта
Анотація: Автор статті посилається на науковий узагальнений аналіз теоретичних та методичних досліджень викладання рисунка в мистецьких навчальних закладах (на прикладі Національної ака-демії образотворчого мистецтва і архітектури). Порівняльний аналіз дає можливість для пошуку перспективних шляхів у навчальному процесі, нових методик, навчальних програм мистецької освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 85,0я43/А 86
Автор(и) : Штыров, Андрей Вячеславович
Назва : О некоторых методах реализации образовательного потенциала виртуального музейного пространства [Електронний ресурс]
Місце публікування : Арт-простір: науковий журнал. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 21-24 (Шифр А986022216/2015/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18
ББК : 85,0я43
Предметні рубрики: Інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музей--віртуальний музей--функція музею--відкритий інформаційний простір--інформаційне суспільство--віртуальний простір
Анотація: У статті розглядаються деякі методи підвищення ефективності освітньої функції музеїв за умов становлення інформаційного суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виноградов С.
Назва : Інформаційно-пропагандистська робота як складник антинацистського спротиву ОУН і УПА у роки Другої світової війни
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 84-92. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.29 (Шифр К269584624/2022/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.29
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): німецько-нацистська окупація--інформаційно-пропагандистська робота
Анотація: У статті розглянуто питання еволюції інформаційно-пропагандистської діяльності ОУН і УПА у роки Другої світової війни на теренах України у 1941–1944 роках. Автор дійшов висновку, що одним з головних чинників визначення стратегічних завдань і вибору тактичних прийомів інформаційно-пропагандистської діяльності ОУН і УПА була аналітична робота. Постійно змінювані умови контрпропаганди українських націоналістів у їхньому протистоянні нацистам під час бойових дій на теренах України покликали до життя специфічні методи і засоби цієї діяльності. Використовувалися основні різновиди усної (політична промова, політична бесіда, доповідь, дискусія) та друкованої (листівки, періодичні видання, книги, ілюстративні матеріали) пропаганди в умовах боротьби з нацистським окупаційним режимом. Аналіз прийомів одночасного їх застосування дозволив продемонструвати ефективність функціонування пропагандистської мережі ОУН і УПА та її роль у зміцненні підтримки національно-патріотичних сил серед українців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бонь О.
Назва : Простір українських гуманітаріїв 1920 рр. у спогадах Надії Суровцової
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 134-139. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.215 (Шифр К269584624/2022/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.215
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): надія суровцова--спогади--лесь курбас--олесь досвітній--юрій смолич
Анотація: У статті розглядаються спогади, які є важливими свідченнями для вивчення минулого. Водночас дослідники вважають спогади суб’єктивним джерелом, на яке впливає пізніший власний досвід автора. Мемуари Надії Суровцової про діячів українського радянського відродження 1920-х років є вагомими для дослідження української гуманітарної інтелігенції того часу. Застосовані спеціальні методи історичного дослідження, а саме мікроісторичний, просопографічний. Показано, що у середині 1920-х років Харків жив насиченим літературно-мистецьким життям. Надія Суровцова у спогадах окреслює локуси українського відродження: де збирались та працювали основні творчі сили тогочасної столиці; проблеми, які обговорювалися в середовищі гуманітаріїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сороко, Наталія Володимирівна
Назва : Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 83-90. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.8390 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.8390
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--інформаційно-комунікаційна компетентність--оцінювання
Анотація: В статті проаналізовано вплив розвитку цифрових технологій на систему освіти з точки зору виникнення нових та розвитку існуючих педагогічні технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гмиріна С. В.
Назва : Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 4. - С. 77-83. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.11 (Шифр М898489384/2019/4). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.11
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сольний спів--студент-вокаліст--вокальний твір
Анотація: У статті досліджено один із аспектів фахової підготовки майбутніх артистів-вокалістів та викладачів сольного співу в системі університетської освіти. Проаналізовано накопичений у цій сфері науково-педагогічний, вокально-методичний і практичний досвід.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зайцева В. І.
Назва : Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги"
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 4. - С. 66-69. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.9 (Шифр М898489384/2019/4). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.9
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--українські художники--культура
Анотація: У статті розглянуто художньо-естетичні аспекти творчості українських художників-графіків періоду «хрущовської відлиги». Виявлено особливості стилістичних прийомів, засобів художньої виразності майстрів української графіки 1950-х — 1970-х років. Графічні цикли українських художників-шістдесятників, зокрема, С. Адамовича, А. Базилевича, Г. Гавриленка, О. Губарєва, О. Данченка, М. Компанця, Г. Малакова, Г. Якутовича, вводять у виміри візуального втілення нові, незвичні, оригінальні, сміливі й нестандартні методи композиційної побудови графічних творів та використовують нові синтетичні поліграфічні матеріали.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Макарова Т. О.
Назва : Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 109-111. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X2016110911 (Шифр М898489384/2016/1). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X2016110911
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диригування--технології навчання--методи навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Таран, Ірина
Назва : Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 8. - С. 36-40. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.86 (Шифр М898489384/2023/8). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.86
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музика--фортепіано--ігрові методи навчання--інноваційно-педагогічні технологі
Анотація: Перед педагогами-піаністами стоять завдання зробити навчання максимально змістовним, цікавим, зорієнтованим на особистість учня. З огляду на це важливими вбачаються питання пошуку, розробки та впровадження в процес навчання гри на фортепіано альтернативних форм та методів організації навчання, нових передових педагогічних ідей, а також новітніх освітніх технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорець М. О., Сюй С.
Назва : Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 5. - С. 36-42. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.6 (Шифр М898489384/2020/5). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.6
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегрований курикулум--естетичний досвід
Анотація: Статтю присвячено проблемі формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва України і Китаю в контексті розвитку інформаційного суспільства. У роботі використані відповідні теоретичні та емпіричні методи: аналіз, узагальнення, педагогічне спостереження. Наведено зміст та структурну будову естетичного досвіду, визначення та структуру художньо-естетичного досвіду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шпирка А. О.
Назва : Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 4. - С. 84-89. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.12 (Шифр М898489384/2019/4). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.12
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна виразність--емоційна саморегуляція--емпатія
Анотація: У статті розглянуто проблему формування емоційної виразності майбутнього вокаліста на заняттях сольного співу як одного з джерел успішного фахового становлення. Визначено специфіку емоційно-оцінного компонента структури емоційної виразності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Римар, Ірина
Назва : Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 38-43. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.77 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.77
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища мистецька освіта--інструментальний ансамбль--системний підхід--аксіологічний підхід--діяльнісний підхід--компетентнісний підхід
Анотація: У статті визначено та проаналізовано сутність наукових підходів до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю. Для реалізації поставленої мети застосовувалися методи теоретичного та емпіричного дослідження (аналіз наукової літератури, синтез, систематизація, узагальнення). Аналіз наукових підходів дав змогу виокремити ті з них, які є найбільш ефективними для формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю, а саме системний, аксіологічний, діяльнісний та компетентнісний.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Згурська Н. М.
Назва : Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 105-110. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча активність--структура творчої активності--етапи та методи розвитку творчої активності студентів--фортепіанне навчання
Анотація: У статті розглядаються сутнісні характеристики творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва, визначаються основні структурні одиниці, до яких відносяться діяльнісний, мотиваційний, креативний, емоційний, інтелектуальний, вольовий компоненти. Кардинальним моментом, що забезпечує успішність розвитку творчої активності студентів у класі фортепіано є сама креативна особистість та відповідні методи роботи. У ході дослідження виявлено, що найбільш ефективними методами розвитку творчої активності студентів закладів вищої педагогічної освіти у межах фортепіанного навчання є: діяльнісно-заохочувальні, становлення творчої позиції, рефлексивного аналізу. Автором доведено, що розвиток творчої активності майбутніх учителів музичного мистецтва у класі фортепіано є цілісним процесом, який характеризується етапністю та послідовністю, забезпечує творчий розвиток, самовдосконалення, становлення активної позиції, сприяє покращенню професійної майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мережко Ю. В., Ходоровська І.М.
Назва : Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 99-104. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.615 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.615
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ладове відчуття--співаки-початківці--розвиток--вища школа--музично-теоретичні дисципліни
Анотація: У статті розкрито особливості розвитку ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу в вищій школі. Виявлено, що розвиток музичних здібностей, одним із складників яких є ладове відчуття, впливає на формування в студентів музичної культури як важливої і невід’ємної частини усієї духовної культури кожної особистості. У процесі дослідження були застосовані такі теоретичні методи: аналіз психолого-педагогічної та музичної літератури з досліджуваної проблеми, систематизація, контент-аналіз, узагальнення та формулювання його концептуальних положень і висновків. Здійснено аналіз праць науковців з питання визначення таких понять, як: «ладове відчуття», «здатність до слухового уявлення», «музично-ритмічне відчуття». Розглянуто основні музичні здібності, які складають структуру музикальності (за Б. Тепловим). Уточнено сутність поняття «розрізнення ладових функцій звуків». Окреслено основні властивості музичного звука — абсолютна та відносна висота. З’ясовано, що залежно від того, яка властивість звука лягла в основу сольфеджування, склалися й відповідні методичні системи виховання музичного слуху — абсолютна і відносна (релятивна). Обґрунтовано музично-педагогічну систему «свідомого нотного співу» — «Столбіци» — болгарського педагога Бориса Тричкова. Уточнено, що у процесі формування ладових уявлень студентів-початківців значну роль відіграє нотний запис. Запропоновано методи та прийоми розвитку ладового відчуття у співаків-початківців на дисциплінах «Теорія музики», «Сольфеджіо», «Гармонія», «Аналіз музичної форми», а саме: відносного сольфеджування, сольмізації, спів мелодичних та гармонічних вправ, написання елементарних музичних диктантів. Надані методичні поради щодо формування чистого інтонування у студентів-вокалістів у процесі вокально-виконавської діяльності. Загальним висновком статті є думка науковців про те, що чим активнішою та різнобарвнішою є музична діяльність студентів-початківців на дисциплінах музично-теоретичного циклу, тим ефективнішим буде процес їх музичного розвитку, що сприятиме формуванню музичної культури кожного співака-початківця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мережко Ю. В.
Назва : Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 76-79. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201617679 (Шифр М898489384/2016/1). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201617679
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційні методи--комп’ютерні технології--професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теряєва, Лариса
Назва : Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 70-76. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.711 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.711
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активізація--засоби--інновація--методи--мотивація--музика--мультимедіа--навчання--принципи--смартфон--творчість
Анотація: Актуальною проблемою сучасної вітчизняної освіти є не лише підвищення якості навчання конкурентоспроможних фахівців, але й здатність викладачів застосовувати у навчальному процесі інноваційне методичне забезпечення, ефективні принципи, методи та форми роботи, використовувати у музично-педагогічній діяльності сучасні музичні інформаційні технології та комп’ютерні програми для створення, конвертування та виконання музичних творів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Лариса, Майсак, Олександра
Назва : Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 63-69. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.710 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.710
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--соціальна адаптація
Анотація: У статті на основі аналізу наукових джерел подано сутнісну характеристику основних понять дослідження. Обґрунтовано доцільність використання засобів музично-театральної діяльності у розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл. Наголошено, що потужним засобом оптимізації процесу соціальної адаптації дітей є мистецтво, яке вважається одним із найефективніших способів інтеріоризації суспільного досвіду, цінностей тощо. Завдяки мистецькій, зокрема музично-театральній, діяльності створюється умовна реальність, в якій учень вчиться розпізнавати й задовольняти свої потреби, збагачувати свої інтереси, визначати загальну траєкторію свого життєвого шляху, набуває досвіду соціальної комунікації у рамках навчання. Авторами запропоновано форми та методи розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shved O., Tkach I.
Назва : Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations [Electronic resource]
Паралельн. назви :Оцінка потреб сімей, що виховують дітей з особливими освітніми потребами в практиці українських негромадських організацій
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 151-166. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.614 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.614
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінка потреб сім’ї--сім’ї які виховують дітей-інвалідів--методи оцінки потреб--неурядові організації --соціальний захист--суспільні послуги
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєв, Олексій
Назва : Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 40-57. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.4 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.4. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст навчання--компетентність--навчальна дисципліна--форми і методи навчання--циркулярна економіка
Анотація: Результати аналізу змісту навчальних дисциплін для підготовки фахівців із циркулярної економіки вказують на формування варіативних компетентностей фахівців, що залежить від освітнього рівня, специфіки спеціальності та навчальної дисципліни. Так, аналіз показує, що система компетентностей для бакалаврів інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань, умінь та навичок для розв’язання професійних задач. Система компетентностей для магістрів також інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань та умінь для розв’язання професійних задач з акцентом на розвиток практичних навичок. Тоді як система компетентностей для докторів філософії включає переважно практичні навички та уміння здійснювати кваліфіковані наукові дослідження в галузі економіки та впроваджувати їх результати в освітній професійній діяльності. Крім того, освітній процес в університеті реалізується в традиційних формах: навчальні заняття, виконання індивідуальних завдань, контрольні заходи, самостійна робота. Форми навчання: фронтальні, колективні, групові, індивідуальні, аудиторні, позааудиторні. Основними видами навчальних занять є: лекції, практичні, семінарські заняття, лабораторні, індивідуальні заняття та консультації. Проте перевага формату лекцій (100%) та семінарських занять (56,6%) вказує на теоретично спрямовану ,а не на практико-орієнтовану підготовку фахівців із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти. Зроблено висновок, що зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти характеризуються широкою варіативністю та різноманітністю, що залежить від специфіки освітнього рівня, спеціальності, навчальної дисципліни, а також потенціалу закладу вищої освіти. Вважаємо, що така варіативність і різноманітність змісту, форм та методів вивчення навчальних дисциплін дозволяє національним закладам вищої освіти готувати фахівців із циркулярної економіки, здатних вирішувати еколого-економічні питання в різних галузях економіки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойка, Олеся
Назва : Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2023. - Том 12, № 12. - С. 84-95. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8 (Шифр О168872740/2023/12/12). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онлайн-сервіси--професійна підготовка вчителів--цифрова компетентність учителя--цифровізація освіти--цифрові технології
Анотація: У статті подано рекомендації щодо цифровізації підготовки вчителів в Україні з урахуванням досвіду Угорщини та Республіки Польща. Для вирішення поставлених завдань та досягнення мети статті використано метод теоретичного аналізу, узагальнення і синтезу для висвітлення особливостей цифровізації освіти в Україні; емпіричні методи для вивчення праць вітчизняних та закордонних вчених щодо цифровізації професійної підготовки вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sysoiev O.
Назва : Circular economy education: experience of Finland [Electronic resource]
Паралельн. назви :Освіта циркулярної економіки: досвід фінляндії
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 60-68. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.66 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.66
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--циркулярна економіка--дипломні програми--методи--формат освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільїч, Людмила, Панченко, Алла, Акімова, Олена
Назва : Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 27-39. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.3 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.3. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експеримент--заклад загальної середньої освіти--освітній процес--освітні зміни--управління--управління експериментальною діяльністю
Анотація: У статті виокремлено теоретичні засади управління експериментальною діяльністю в закладі освіти в трьох вимірах, як-то: складової інноваційної діяльності, управління проєктом, теоретико-методичне спрямування діяльності закладу освіти. Окреслено український та зарубіжний досвід щодо організації управління експериментами в закладах загальної середньої освіти для покращення їх діяльності в довгостроковій перспективі з врахуванням освітніх новацій та діагностики потреб школи. Висвітлено особливості функціонування та управління діяльністю ліцею «Престиж» м. Києва, який з 2018 р. є Школою-лабораторією для перевірки ефективності впровадження інноваційних освітніх технологій в галузі математики, фізики, інформатики Інституту педагогіки НАПН України. Ліцей став експериментальним майданчиком Всеукраїнського рівня за темою «Концептуальні засади створення навчального-інженерного середовища в ліцеї «Престиж» м. Києва». Для дослідження стану управління експериментальною діяльністю як складовою освітніх змін були використані діагностичні моделі Ліппіт-Кностера та Canvas. Визначено, що управління експериментальною діяльністю в ліцеї складається з управління окремими проєктами. Зокрема, одним із них був проєкт «Я – дослідник». Основною метою проєкту стала інтеграція математичної освіти із вивченням мови науки – англійської мови. Впровадження дослідницького методу навчання здійснювалося з використанням ІТ, STEM-технологій та застосуванням методики CLIL (Content and Language Integrated Learning) в освітньому процесі. Аргументовано можливість інтегрувати вивчення іноземної мови з іншими навчальними предметами, адаптувати методи управління проєктами (поєднання методів Six Sigma та Scrum). Оскільки в перетвореннях, що відбуваються у закладі освіти, повинні брати участь усі зацікавлені сторони, запропоноване власне бачення залученості вчителів, можливостей та потенціалу педагогічного лідерства. Результати залучення вчителів до експериментальної діяльності закладу освіти можуть слугувати досвідом для діяльності інших закладів загальної середньої освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галицька М. М.
Назва : Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 24-33. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна технологія--формування готовності до іншомовного спілкування--зміст--форми--методи--засоби--педагогічні умови
Анотація: Стаття присвячена проблемі визначення та обґрунтування структурних складових педагогічної технології формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування; розкрито етапи її впровадження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-154 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)