Пошуковий запит: (<.>K=методична компетентність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Теряєва Л. А. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування"/Л. А. Теряєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2.-С.141-144
|
>3.
| Теряєва Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики/Л. А. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.264-273
|
>4.
| Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.272-285
|
>5.
| Теряєва Л. Оцінювання ефективності застосування методів, форм, видів та засобів навчання на заняттях з хорового диригування/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.26-39
|
>6.
| Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів/О. В. Караман // Неперервна професійна освіта : теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.88-92
|
>7.
| Кажан Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE/Ю. Кажан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.112-118
|
>8.
| Майєр Н. Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови/Н. Майєр // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.61-65
|
>9.
| Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів/О. В. Караман // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2(42-43).-С.88-92
|
>10.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
|