Пошуковий запит: (<.>K=механізм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.71-79
|
>2.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Москальчук А. Концепт "дорога" у структурі художньої картини світу В. Шевчука: традиційні та індивідуально-авторські складники/А. Москальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
|
>4.
| Насмінчук І. Концепт "свій/чужий" у публіцистиці Олега Чорногуза/І. Насмінчук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 1.-С.48-52
|
>5.
| Жигун С. Марія Пригара як/і жінка з "Пролетарської правди": вплив медійного конструкту на фемінну художню творчість/С. Жигун // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018,N № 4.-С.44-53
|
>6.
| Березюк О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості/О. С. Березюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.13-21
|
>7.
| Мицик Ю. Миргородські документи "книги-архіву" Спасо-Преображенського мгарського монастиря ХVІІ–ХVІІІ ст./Ю. Мицик // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.125-130
|
>8.
| Огнев’юк В. О. Освітня політика як державний пріоритет/В. О. Огнев’юк // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.59-65
|
>9.
| Гражевська Я. Сеймова конституція 1611 року: контекст українських воєводств Речі Посполитої/Я. Гражевська // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 1(4).-С.46-53
|
|