Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (351)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=механізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москальчук А.
Назва : Концепт "дорога" у структурі художньої картини світу В. Шевчука: традиційні та індивідуально-авторські складники [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2015/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальний стиль--концепт--мовна картина світу
Анотація: У статті розглянуто концепт як явище лінгвокультури в цілому та як національно-специфічне утворення, зокрема акцентовано на виокремленні та аналізі художнього концепту «дорога» на матеріалі творів Валерія Шевчука. Також проаналізовано механізм реалізації категорії індивідуального в концепті через індивідуально-авторські асоціації та прирощення смислу. Досліджено взаємозв’язок елементів загальнонаціональної та індивідуально-авторської мовної картини. Виокремлено іменникові репрезентанти, що найбільш послідовно розкривають основні когнітивні дефініції концепту «дорога», а також значення, які цей концепт являє у Шевчукових творах. Зроблено спробу прослідкувати інтертекстуальну когнітивну діяльність читача, яку активізує образна парадигматика концепту. У висновку констатовано важливість внеску письменника у систему вже наявних словесних художніх засобів національної мови
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жигун С.
Назва : Марія Пригара як/і жінка з "Пролетарської правди": вплив медійного конструкту на фемінну художню творчість [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - № 4. - С. 44-53. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2018/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фемінна творчість--медіа--маскулінність--мілітарність--індустріальність
Анотація: Актуальність статті полягає в з‘ясуванні впливу маскулінних практик та інтересів на жіночу творчість, зокрема у 1920-х. Більшовизм формує політику через чоловічі інтереси, принципи та практики, зокрема за допомогою ЗМІ. Політика О. Коллонтай щодо «жіночого питання» конфліктує з маскулінною пропагандою. З‘ясування цього розходження, а також його впливу на тогочасну жіночу творчість на прикладі поетеси Марії Пригари визначено як мету розвідки. Описуючи «нову жінку», О. Коллонтай наголошувала на психологічних характеристиках: вона перемагає свої емоції, плекає самостійність, цінує свою і чужу свободу тощо. Медійний дискурс другої половини 1920-х років мислився ефективним інструментом інтеграції жінок у суспільне життя. У газеті «Пролетарська правда» вони подані як механізм, цінністю якого є продуктивність праці. Нова жінка мусила бути залученою у чоловічий світ і переймати його визначальні якості: мілітарність, індустріальність, силу, експансійність. Позаштатним кореспондентом «Пролетарської правди» була Марія Пригара. Головні теми її лірики в пресі: більшовицька революція та війна; історія революцій та класової боротьби; радянські досягнення; робітниче. Тематика відповідає окресленими пресою інтересам радянської жінки, яка цілком як чоловік. Жінка-лірична героїня присутня лише у двох з оглянутих текстів, і саме на виробництві. Художній світ решти поезій Пригари достатньо маскулінний. Мають вагу топоси порту, заводу, шахти, друкарні, будови, залізниці, шинку і міста в цілому. Героями є пролетар / підкорювач техніки, герой, здатний до самопожертви в класовій боротьбі, солдат революції. Таким чином медійний вплив на жіночу лірику маскулінізує її художній світ, що призводить до втрати жіночого голосу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Насмінчук І.
Назва : Концепт "свій/чужий" у публіцистиці Олега Чорногуза [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Том 25, № 1. - С. 48-52. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2019/25/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публіцистика--концепт--свій--чужий--іронія--сарказм--традиція--ментальність
Анотація: У статті на матеріалі збірки О. Чорногуза «Діти колонії» досліджується публіцистичний контекст дихотомії «свій/чужий», яка реалізується в етнічній, соціальній і міфологічній площинах і особливо актуалізується в умовах новітніх викликів, перед якими наразі стоїть Україна. Досліджуваною проблемою є розширення функціонування опозиції «свій/чужий» із етнічної, національної, релігійної сфери на сферу соціальну. Мета статті полягає в окресленні ідейно-естетичної значущості художньої опозиції «свій/чужий» в публіцистичному тексті. У результаті дослідження виявлено, як у конкретному публіцистичному тексті поєднуються традиції суспільного розуміння концепту «свій/чужий» з індивідуально-авторським підходом. Перевага надається семантичному полю «чужий», репрезентованому вітчизняним і зарубіжним політикумом. Акцентується увага на іронічних, сатиричних, саркастичних прийомах образності. Бінарну опозицію «свого/чужого» письменник інтерпретує з погляду особистого досвіду, почерпнутого зі спогадів батьків, односельців, а також із наполегливих студій над вітчизняними та інонаціональними документами. Письменник здійснює історичні та політичні екскурси, використовуючи іноземні джерела, включаючи російську, що стає запорукою об'єктивної оцінки соціальних процесів як в Україні, так і за її межами протягом довгої історії. Новизна дослідження повʼязана із реконструкцією світоглядно-естетичної концепції автора, згідно з якою опозиція «свій/чужий» стає маркером розрізнення на ментальному, психологічному, соціальному рівнях. Практичне значення дослідження полягає в тому, що виявлена система диференціації «свій/чужий», запропонована Олегом Чорногузом, може бути успішно використана як механізм національної ідентифікації, повернення до національних першоджерел, консолідації на основі національної приналежності в умовах глобалізаційних викликів сучасності. Зроблено висновок, що іронічні пасажі Чорногуза мають глибоку національну основу, підтверджують тяглість традиції, вони закріплені у досвіді народу, його характері і темпераменті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Alvarez I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums/ I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero Кл.слова: навчання,веб-тексти
Buinytska O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment/ O. Buinytska, B. Hrytseliak Кл.слова: інтеграція,інформаційно-освітні,електронне середовище
Drlik M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions/ M. Drlik [и др.] Кл.слова: навчально-аналітична,вищі навчальні заклади
Dumych I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space/ I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva Кл.слова: системний підхід,інформаційні системи,веб-простір
Gladun M. Tools for inquiry-based learning in primary school/ M. Gladun, D. Buchynska Кл.слова: опитування,початкова школа
Ilich L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives/ L. Ilich, О. Akilina Кл.слова: ІКТ,ринок праці
Kasatkin D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment/ D. Kasatkin, O. Kasatkina Кл.слова: дидактичні принципи,комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect/ О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina Кл.слова: мислення,сприймання
Liakh T. Students standing before the distance learning in institution of higher education/ T. Liakh, T. Spirina, A. Popova Кл.слова: дистанційне навчання,студенти,навчальний заклад
Morze N. Formation students’ ict competence: case study/ N. Morze [и др.] Кл.слова: студентська компетенція,тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources/ E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska Кл.слова: електронне навчання,навички вчителів
Ramskyi А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks/ А. Ramskyi, S. Khazina Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,рейтинг банків
Shelomovska O. The ICT potential for teaching sociological courses/ O. Shelomovska [и др.] Кл.слова: ІКТ потенціал,викладання,соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects/ E. Smyrnova-Trybulska Кл.слова: мережа,міжнародні дослідження,ефективність
Stoikova V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations/ V. Stoikova Кл.слова: кластеризація,підвищення кваліфікації,мережеві освітні організації
Strutynska O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey/ O. Strutynska, M. Umryk Кл.слова: ІКТ інструменти,тенденції,опитування
Varchenko-Trotsenko L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova Кл.слова: е-портфоліо,оцінювання студента
Vasylenko S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school/ S. Vasylenko Кл.слова: мультимедійні плати,інтерактивні вправи,початкова школа
Сабліна М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів/ М. А. Сабліна Кл.слова: середовище learningapps,фахова підготовка студентів
Воротникова І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів/ І. П. Воротникова Кл.слова: інструмени lmsmoodle ,післядипломна освіта
Мокрієв М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання/ М. В. Мокрієв Кл.слова: електронненавчання,дистанційна освіта,заочне навчання
Степура І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів/ І. С. Степура Кл.слова: навчальні експерименти,лабораторія Goldi
Гладкова В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти/ В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко Кл.слова: сервіси google,середня освіта
Линьов К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти/ К. О. Линьов, В. К. Линьов Кл.слова: ІКТ-компетентність,керівник закладу,управління
Орлова Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління/ Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова Кл.слова: інформаційні технології,корпоративне управління,впрвадження
Поспєлова Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні/ Т. В. Поспєлова Кл.слова: ІКТ,управління
Скакаліна О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем/ О. В. Скакаліна Кл.слова: мульти-етапна оптимізація,територіально-розподільні системи
Сосновська О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора/ О. О. Сосновська, Н. П. Мазур Кл.слова: фінансова стійкість,страховик,табличний процесор
Dos Reis A. Digital storytelling and technologies/ Reis A. Dos Кл.слова: цифрові розповіді,технології
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] Кл.слова: електронне середовище,сучасний університет,іноземні експерти
Rafael M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling/ M. E. Rafael [и др.] Кл.слова: цифрові розповіді,спосіб вимірювання
Буров О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності/ О. Ю. Буров Кл.слова: людиноцентричні системи,навчальна діяльність,трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко Кл.слова: наукове декларування,е-середовище,університет
Глазунова О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ/ О. Г. Глазунова [и др.] Кл.слова: хмарні сервіси,проектна робота,microsoft та google
Житєньова Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця/ Н. В. Житєньова Кл.слова: електронне портфоліо,самопрезентація,фахівець
Захар О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики/ О. Г. Захар, Т. В. Тихонова Кл.слова: інформаційне-освітнє,підвищення кваліфікації,вчителі інформатики
Золочевська М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська Кл.слова: МВОК,навчальні курси,платформа
Кухаренко В. М. Особливості електронного університету/ В. М. Кухаренко Кл.слова: електронний університет
Кушнір Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти/ Н. О. Кушнір [и др.] Кл.слова: stem-освіта,відкриті освітні ресурси
Марухленко О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах/ О. В. Марухленко Кл.слова: стратегічне планування,вищі освітні заклади
Машкіна І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика"/ І. В. Машкіна, Т. І. Носенко Кл.слова: соціальна інформатика,проектно-орієнтоване
Морзе Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу/ Н. В. Морзе, С. М. Співак Кл.слова: ІКТ-компетентність,хмароорієнтоване,освітнє середовище
Муращенко Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти/ Т. В. Муращенко Кл.слова: дистанційне навчання,якісна освіта
Білоус В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи/ В. В. Білоус Кл.слова: мобільні додатки,підвищення мотивації,молодша школа
Osmolyk K. Inftuence of e-learning on the development of the country/ K. Osmolyk Кл.слова: електронне навчання,розвиток країни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kravchyna T.
Назва : Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages
Паралельн. назви :Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 71-79. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--дистанційне навчання--англійська мова--переваги і недоліки--сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Огнев’юк, Віктор Олександрович
Назва : Освітня політика як державний пріоритет
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 59-65. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5965 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5965. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5965
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування освіти--незалежне оцінювання--інтегральна структура управління--системні зміни
Анотація: Запропоновано реформи освіти, які будуть спрямовані на створення умов для повноцінного розвитку особистості через механізм рівного доступу до якісної освіти, підвищення якості життя людини та створення конкурентоспроможного суспільства; визначено, що ключове завдання держави сьогодні – відкрити широкі можливості для державного, корпоративного і приватного партнерства у сфері освіти та конкуренції різних освітніх програм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Березюк О. С.
Назва : Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 13-21. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнокультурна--компетентність--методичні засади--етнокультурне виховання
Анотація: В статті розглянуто методичні засади формування етнокультурологічної компетентності особистості, проаналізовано механізм етнокультури, її основні функції. Визначено етапи формування етнокультурної компетентності, рівні її сформованості в особистості, окреслено основні методи, форми, засоби впровадження в педагогічний процес.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гражевська, Яна
Назва : Сеймова конституція 1611 року: контекст українських воєводств Речі Посполитої
Місце публікування : Київські історичні студії. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 1(4). - С. 46-53. - DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.4653 (Шифр К269584624/2017/1). - DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.4653
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сеймова конституція--українські воєводства--річ посполита
Анотація: У статті досліджено сеймову конституцію 1611 р. Речі Посполитої та питання українських воєводств. Висвітлено ключові проблеми Руського, Київського, Белзького, Волинського, Брацлавського й Подільського воєводств. Проілюстровано процес вирішення локальних проблем місцевими урядниками та механізм передачі розгляду питань до вального сейму
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мицик Ю.
Назва : Миргородські документи "книги-архіву" Спасо-Преображенського мгарського монастиря ХVІІ–ХVІІІ ст.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 125-130. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.17 (Шифр К269584624/2020/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.17
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монастир--архів--монстирі
Анотація: У статті представлені архівні документи козацької доби з Центрального державного історичного архіву України у м. Києві. Це — частина «книги-архіву» (копійної книги) Мгарського монастиря під Лубнами. У ній містяться документи, які стосуються історії Миргорода, Миргородського полку і власне Мгарського монастиря. Безпосереднім завданням є введення в науковий обіг, актуалізація невідомих досі історичних джерел, що мають важливе значення для історії України, особливо для історії такого регіону як Полтавщина, насамперед Миргородського полку. На основі аналізу документів, що публікуються, виявлено їх інформаційний потенціал, зроблено важливі спостереження про механізм збільшення монастирського землеволодіння, які підважують тези радянської історіографії про роль монастирів як здирників трудящих мас.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)