Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (191)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=минуле<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Васьків, М.
    Туркменистан і туркменська культура в біографії та творчості Агати Турчинської [Електронний ресурс] / М. Васьків. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
туркменська культура -- трансформація -- цикл -- роман -- ритм -- стилізація
Анотація: У статті йдеться про перебування Агати Турчинської в Туркменистані, про знайомство з туркменською культурою і їх відтворення у різних за жанром і обсягом літературних текстах. На початку окупації України німецькими військами письменниця була евакуйована в Ашхабад, де працювала в державно-партійних керівних органах установ культури і громадських організаціях, часто бувала в різних регіонах Туркменії, вивчала історію й сучасність туркменського мистецтва. Особливе враження на неї справили творчість Маґтимґули Пираґи (Махтумкулі Фрагі) і той факт, що туркмени знали твори геніального поета, як і багатьох інших співвітчизників, напам’ять. Переважно у творах А. Турчинської ідеться про своєрідну красу й екзотичність місцевої природи, про оригінальність і цілісність культури Туркменистану. А. Турчинська час від часу вводить у тексти місцеву лексику, вдається до стилізації ритмів писемної й фольклорної лірики краю. Найповніше відтворення буття, менталітет, культура, минуле і сучасність народу Туркменистану знаходить у романі Турчинської «Друг мій Ашхабад» (1963), у якому зазнає художньої трансформації переважно власні враження від знайомства з краєм і його людьми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Літвінчук, Т.
    Художня рецепція дихотомії "місто — степ" в історичних романах П. Загребельного, Р. Іванченко та П. Угляренка [Електронний ресурс] / Т. Літвінчук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 1. - С. 31-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
середньовічне місто -- державність -- степ -- християнство -- топографія -- історичний роман
Анотація: Вивчення дихотомії «місто — степ» в історичних романах П. Загребельного, Р. Іванченко та П. Угляренка є актуальним, оскільки дає змогу простежити авторське бачення функціонування міста в умовах становлення й розвитку української середньовічної державності. Місто є культурним простором, в якому акумульовані характер, минуле народу, його світогляд та традиції. Зосередженість українських прозаїків другої половини ХХ століття на цій темі зумовлена необхідністю осмислити художньо-естетичний потенціал міста, його зміни упродовж витворення власних ціннісних пріоритетів. Мета статті — зʼясування специфіки художнього втілення концептуальних ознак середньовічного міста, які в історичних романах прозаїків кристалізуються при встановленні зв’язків зі степом. Методологічною базою дослідження є класифікація О. Астафʼєва категорії «степ» в есеїстиці Є. Маланюка: степ-територія; степ-ворог, покарання; степ-ландшафт. У результаті дослідження зʼясовано, що топографія середньовічного міста в історичних романах П. Загребельного, Р. Іванченко, П. Угляренка окреслюється за допомогою додаткових семантичних величин: міської брами, капища, печери й келії. Зосередженість на осмисленні степу як втіленні покарання стане передумовою осмислення середньовічного міста як своєрідного прихистку і водночас — модифікації його значення: втіленні незахищеності, небезпеки, виклику, останнього притулку. Вивчення принципів реалізації ландшафтних особливостей степу корелює із окресленням могутності, величі середньовічного міста та його значущості для державності Київської Русі. На основі цього виокремлено такі принципи комплексного змалювання образу: використання синестезії звуків на позначення шуму, візуальні, дотикові, запахові образи, звукообраз дзвону. Перспективи подальших студій убачаються в дослідженні парадигми середньовічного соціуму в проекції на міський простір, а також розширенні діапазону художніх текстів до початку ХХІ століття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Москальчук, Г.
    Комунікативний феномен староукраїнського міраклю "Драма про Олексія, чоловіка Божого" [Електронний ресурс] / Г. Москальчук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 159-164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
староукраїнська драма -- комунікативний акт -- комунікативно-прагматична організація тексту -- міракль -- прийоми мовної гри
Анотація: Предметом дослідження є комунікативно-прагматична організація драматичних текстів XVII–ХVIII ст. Мета статті — розглянути міракль «Драма про Олексія, чоловіка Божого» як комунікативнии акт. Для розкриття смислової та стилістичної своєрідності мовних засобів і закономірностеи ї х використання застосовано метод семантико-стилістичного аналізу. Контекстуально-ситуативнии та інтерпретативнии аналіз використано для визначення текстових елементів, наділених додатковим прагматичним змістом, при аналізі фактичного матеріалу враховано принцип історизму, який полягає у врахуванні відповідності мовностилістичної системи творів тіи епосі, у яку вони написані. Результатами дослідження стали такі тези. Драматичнии текст посідає особливе місце в системі художньої комунікації , оскільки є осмисленим відтворенням комунікативного процесу. Ключовою ознакою будь-якого драматичного твору є виписаний на початку перелік дійових осіб, які здебільшого співвідносні з реальними людьми в реальних ситуаціях. Староукраї нська барокова драма переважно постає в жанрових формах містерії та міраклю. Система персонажів у «Драмі про Олексія, чоловіка Божого» є відображенням соціальної структури тогочасного суспільства, а мовлення персонажів співвідноситься з мовленням реальних людеи і фактично є його текстовим вираженням. Процес опису реальної картини світу виступає основною інтенцією автора, яка в драматичному тексті збігається з іллокуцією. У статті проаналізовано комунікативне минуле та комунікативне маи бутнє окремих персонажів. Виокремлено стилістичні засоби, які автор використовує для посилення впливу на адресата і створення бажаного комунікативного ефекту, зокрема и прийоми мовної гри. Визначено роль позатекстових елементів, які декодують авторськии задум і є компонентами, що допомагають досягнути перлокутивного ефекту. Перспективним для подальшого дослідження є вивчення прагмастилістичних функціи явища варіювання мовленнєвих жанрів у староукраї нських текстах XVII–XVIII століть
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Стельмах, М.
    Історик як публічний інтелектуал: медійний дискурс навколо праць Тімоті Снайдера на українську тематику [Електронний ресурс] / М. Стельмах. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 79-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Тімоті Снайдер -- Енн Еплбаум -- пропаганда -- російсько-українська війна
Анотація: У статті авторка аналізує медіи нии дискурс навколо праць Тімоті Снаи дера, одного з провідних фахівців з історії Східної Європи. Актуальність теми полягає в тому, що матеріали та інтерв’ю Т. Снаи дера на тему російсько-украї нських відносин часто використовують та аналізують і українські, і закордонні ЗМІ. Сьогодні росіи сько-украї нська віи на набула масштабного характеру, тож варто простежити зміни в поглядах критиків науковця. Предметом дослідження є критика поглядів Тімоті Снаи дера, присвячених украї нськіи темі. Мета — окреслити дискурс навколо праць автора и визначити основні тенденції и ого критики. У процесі наукового дослідження використано такі методи: порівняльнии , історичнии , системнии аналіз, контент-аналіз та інші. Новизна — порівняльнии аналіз критики праць Тімоті Снаи дера до та після росіи ського вторгнення. У результаті дослідження ми розглянули критику монографії Т. Снаи дера «Криваві землі: Європа між Гітлером і Сталіним», и ого текстів про минуле украї нського суспільства та історичнии контекст росіи сько-украї нських відносин, а також критику поглядів щодо світової політики і його прогнозів з приводу занепаду демократії . Тімоті Снаи дера називають водночас і найкращим інтерпретатором ХХ століття, і алармістом, якии невиправдано наголошує на зникненні свободи та ігноруванні історії . У статті виокремлено основні тенденції в критиці науковця: занадто забарвлена мова, сумнівна методологія та одержимість статистикою в монографії . Критики праць, присвячених російсько-українській війні, звинувачували автора в пересмикуванні фактів. Порівняння В. Путіна з А. Гітлером і Й . Сталіним вважали невиправданим, а характеристики путінського режиму як фашистського — недоречними. Водночас чимала кількість публічних інтелектуалів відзначають и ого внесок у розкриття вагомих проблем історії Східної Європи — менш досліджуваного порівняно з іншими регіону. Сьогодні дослідник продовжує привертати увагу світу до минулого України та и ого зв’язку з рештою європеи ських народів, аналізує перипетії сучасності и стоїть на сторожі свободи і демократії . З огляду на це є необхідність подальшого вивчення як публіцистики Т. Снаи дера, так і критики и ого поглядів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: А986022216/2024/4
   Журнал

АРТ-простір : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2015 - . - Виходить щорічно
2024р. т.1 Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Рокачук, Вікторія. Графічна та живописна творчість молдовського художника Іона Сфекли / В. Рокачук. - С.9-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенкова, Юлія. «Код перемоги»: живопис Ольги Карпенко як віддзеркалення художніх процесів України під час війни / Ю. Романенкова. - С.19-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайцева, Вероніка. Енкаустика як живописна техніка древності: традиція, що зникає / В. Зайцева, А. Буйгашева, Н. Прохорова. - С.36-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Коновалова, Ольга. Образ Анни Ярославни у пластичних мистецтвах: минуле й сучасність / О. Коновалова. - С.55-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Стрельцова, Світлана . Етномотиви Левкасів Олега Денисенка як прояв національної ідентичності / С. Стрельцова. - С.87-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Задніпряний, Геннадій. Пошуки художніх рішень в європейській гравюрі доби Відродження / Г. Задніпряний. - С.99-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидорук, Юрій. Пам’ятник Т. Г. Шевченку в м. Ірпінь: до історії створення / Ю. Сидорук, Т. Сидорук. - С.119-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Снігур, Володимир. Технології віртуальної та доповненої реальності в образотворчому мистецтві першої половини ХХІ століття: історіографічний огляд / В. Снігур. - С.136-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Ладчин, Ярослав. Художні особливості символізму в японському образотворчому мистецтві періоду Едо / Я. Ладчин. - С.183-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Колосова, Наталія. Дизайн інтер’єру в дошкільному навчальному закладі / Н. Колосова, К. Ніколюк. - С.208-224. - Бібліогр. в кінці ст.
Єфімов, Юрій. Тенденція «яскравого мінімалізму» у сучасному графічному дизайні / Ю. Єфімов. - С.225-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Балабуха, Наталія . Алегоричні мапи як культурно-мистецький феномен доби бароко / Н. Балабуха, О. Здор, К. Радько. - С.240-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Волгін, Юрій. Мистецтво на захисті України (до творчості Олександра Лихошерста) / Ю. Волгін. - С.250-264. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, Галина. Візуальна культура режисури авторського фільму / Г. Погребняк. - С.265-289. - Бібліогр. в кінці ст.
Братусь, Іван. Образ смерті в романі Жана-Поля Сартра «Нудота» / І. Братусь, А. Волкова. - С.290-315. - Бібліогр. в кінці ст.
Свердлик, Зоряна. Повернення культурних цінностей України: довгий шлях додому / З. Свердлик. - С.316-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Коновалова, Ольга.
    Образ Анни Ярославни у пластичних мистецтвах: минуле й сучасність [Електронний ресурс] / О. Коновалова. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2024. - Том 1, Вип. 4. - С. 55-86DOI 10.28925/2519-4135.2024.44. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Середньовіччя -- образотворче мистецтво
Анотація: У статті зосереджено увагу на іконографії Анни Ярославни (близько 1032 р. – між 1075 і 1089 рр.), дочки Ярослава Мудрого (983 / 98-1054 рр.), яка була одружена з Генріхом I (1027-1060 рр.) і набула статусу королеви Франції. Дослідження побудовано з урахуванням найвідоміших портретів, створених митцями від доби Середньовіччя й до сьогодення у різних видах образотворчого мистецтва (скульптурі, живописі, графіці), нумізматиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Слуцький, Я.
    Програми освітньо-адаптаційної підготовки іноземних студентів у ЗВО США / Я. Слуцький // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 90-97, DOI 10.28925/2226-3012.2021.1010 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
консультант -- передадаптаційний захід -- культурна відмінність -- тематичне спрямування -- реагування на минуле
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Гнатів, З.
    Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє [Електронний ресурс] / З. Гнатів. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 35-47, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.3547. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- університет -- модель університету -- трансформація -- соціокультурний вимір
Анотація: У запропонованій статті розглянуте питання феномену середовища, інтелектуального центру, в якому відбувається розвиток та підготовка особистостей та соціуму до змін – інститут університету.Інститут - як організована система соціальних ролей, яка є постійним і значним елементом суспільства, і яка зосереджується на основних потребах і функціях людини. Висвітлюються моделі університету в історичній ретроспективі, зокрема модель дослідницького університету В. Гумбольдта, наполеонівська та ньюманівська. Розглядаються погляди науковців на моделі університетської освіти з перспективою пошуку умов та сприяння їх реалізації задля успішної діяльності сучасного університету у новому столітті знань. Робиться акцент на важливості гуманітарного складника освіти, обмеження якого приведе до незворотніх наслідків в майбутньому розвитку суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Будзар, М.
    Погляд очевидця: 900-річний ювілей Хрещення Русі у Києві у листі Петра Васильчикова до Григорія Ґалаґана / М. Будзар // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 121-131, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.121131 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
родовий архів -- епістолярій -- імперські ювілеї
Анотація: Архіви української еліти є важливим джерелом для реконструкції життя соціуму у XIX ст. Публікація документа із зібрання родини Ґалаґанів презентує приватний погляд на одну зі значущих подій у соціально-політичній історії Російської імперії. Це відзначення 900-річного ювілею Хрещення Русі у Києві влітку 1888 року. Доцільність публікації зумовлена й тим, що у цьому році виповнюється 130 років з моменту події, про яку йдеться у цьому документі. Святкування 900-річчя Хрещення Русі повністю відповідало прагненню імперської влади використати минуле для створення ідеологічно-духовних міфів, які б сприяли укріпленню самодержавної системи правління через єднання держави та церкви. В останній третині XIX ст. Російська імперія активно долучилася до загальноєвропейських практик «винайдення традиції» (Е. Гобсбаум) для більш успішного позиціонування себе як держави на світовій арені. Але практика імперських ювілеїв мала не тільки зовнішньополітичне, але й внутрішнє завдання. Вона прагнула нівелювати національний чинник життєдіяльності народів багатонаціональної імперії, передусім український, та укріпити «простір влади» шляхом ліквідації окремішнього. Лист Петра Васильчикова до Григорія Ґалаґана допомагає усвідомити ставлення до цієї події помітних представників суспільно-політичного життя імперії кінця XIX ст. Водночас він містить багато деталей для реконструкції повсякденного життя Києва у момент відзначення ювілею.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)