Пошуковий запит: (<.>K=мотив<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Пухонська О. Сучасна поезія як об’єкт інтертекстуальності/О. Пухонська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 1
|
>2.
| Малахова Е. Мотив песенной лирики как объект композиторской интерпретации (на материале творчества Вячеслава Полянского)/Е. Малахова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 2
|
>3.
| Пухонська О. Сучасна візія міста в поезії молодих авторів/О. Пухонська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 3/4
|
>4.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Вишницька Ю. Міфосценарій віднаходження раю як одна з реалізацій космогонічних міфів (на матеріалі роману Володимира Дрозда "Листя землі")/Ю. Вишницька // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 4
|
>6.
| Сінченко О. Теорія сюжету Бориса Навроцького/О. Сінченко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1
|
>7.
| Купрій Т. Г. Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи/Т. Г. Купрій // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.51-62
|
>8.
| Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/О. Єсіпова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.121-129
|
>9.
| Колошук Н. Тріада Віра — Надія — Любов як символ у ліриці шістдесятників Б. Окуджави та Є. Сверстюка/Н. Колошук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 4.-С.138-144
|
>10.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2020г. т.26,N 2 (Введено оглавление)
|
>11.
| Артеменко І. Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності/І. Артеменко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 2.-С.24-31
|
>12.
| Волянюк А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання/А. С. Волянюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.56-66
|
>13.
| Бондаренко А. Внутрішня мотивація здобувачів як першочергова складова навчання грі на фортепіано/А. Бондаренко, О. Наливайко // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.83-95
|
>14.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2023г. т.29,N 3 (Введено оглавление)
|
>15.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2023г. т.29,N 2 (Введено оглавление)
|
>16.
| Біляцька В. «Десь в далині лишились рідні ниви»: мотиви збірки «100 поезій» Бориса Олександрова-Грибінського/В. Біляцька, Л. Ромас // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.172-178
|
>17.
| Мусій В. Мотив двійництва у творах сучасної літератури (Ю. Вайнонен «Німий бог», Л. Дереш «Спустошення», Ґ. Трибусон «Віденські гриби»)/В. Мусій // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 2.-С.102–107
|
>18.
| Главацька Ю. Лінгвістичні аспекти вивчення ідентичності особистості: теоретичний аспект/Ю. Главацька // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.213-219
|
>19.
| Качур І. Екзистенціалістський мотив відчаю у романі К. Маккарті «Старим тут не місце»: нова темрява, старі сподівання/І. Качур // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.179-184
|
>20.
| Біляцька В. «У житті найтяжчих мук зазнали Україна і Ісус Христос»/В. Біляцька // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 30,N № 1.-С.15-23
|
|