Пошуковий запит: (<.>K=міністерства<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Єсікова І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти/І. В. Єсікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.62-70
|
>2.
| Opryshko T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine/T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.121-129
|
>3.
| Освітологія - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Гайдзіца А. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти/А. Гайдзіца // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2013,N № 2.-С.51-58
|
>5.
| Сліпчук В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття)/В. Л. Сліпчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.43-50
|
>6.
| Євстрат’єв С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії/С. Євстрат’єв // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.185-205
|
>7.
| Ковальчук В. "Вермахту потрібні солдати": виховання й освіта під впливом нацизму/В. Ковальчук // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 1.-С.44-48
|
>8.
| Малкова Т. Формування професійної спрямованості у слухачів вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ/Т. Малкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2002,N Вип. 1.-С.155-164
|
>9.
| Debych M. Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries/M. Debych // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.114-127
|
>10.
| Мельниченко О. Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах?/О. Мельниченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2024,N Вип. 1.-С.15-23
|
>11.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2002г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>12.
| Братко М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США/М. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2).-С.6-13
|
|