Пошуковий запит: (<.>K=міста<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>2.
| Пухонська О. Сучасна візія міста в поезії молодих авторів/О. Пухонська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 3/4
|
>3.
| Башкирова О. Художні виміри божественного і демонічного в романі Олеся Ільченка "Місто з химерами"/О. Башкирова, А. Трофименко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 4
|
>4.
| Жигун С. Марія Пригара як/і жінка з "Пролетарської правди": вплив медійного конструкту на фемінну художню творчість/С. Жигун // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018,N № 4.-С.44-53
|
>5.
| Літвінчук Т. Художня рецепція дихотомії "місто — степ" в історичних романах П. Загребельного, Р. Іванченко та П. Угляренка/Т. Літвінчук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 1.-С.31-39
|
>6.
| Аністратенко А. Компаративна поетика сучасного політичного роману як субжанру альтернативної історії/А. Аністратенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 4.-С.120-130
|
>7.
| Машкіна І. Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика"/І. Машкіна, Т. Носенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.153-159
|
>8.
| Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті/І. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.101-118
|
>9.
| Освітологічний дискурс - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Освітологічний дискурс - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Освітологічний дискурс - 2022г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>12.
| Линьова І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва/І. Линьова, Т. Плешко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.141-155
|
>13.
| Рибак О. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності/О. Рибак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.129-142
|
>14.
| Воротникова І. Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні/І. Воротникова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.7-20
|
>15.
| Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва/К. Линьов [та ін.] // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.55-74
|
>16.
| Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження/К. Линьов [та ін.] // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 1.-С.19-38
|
>17.
| Київські історичні студії - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>18.
| Київські історичні студії - 2023г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>19.
| Київські історичні студії - 2023г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>20.
| Щербак В. Соціально-економічний розвиток Києва у XVIII ст./В. Щербак // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 1(4).-С.68-75
|
|
|