Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (193)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міфи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондарева О.
Назва : Витворення авторського лексичного і семантичного словника у драматургічній практиці олександра ірванця [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 3. - С. 172-177. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--аутоідентифікація--ментальні цінності--драматургічне письмо--деструкція радянських наративів--тоталітарна травма--суб’єктність--авторська лексика--семантична метаметафора
Анотація: Предметом дослідження є лексико-семантичні особливості карнавально-іронічного драматургічного письма О. Ірванця. Об’єктом дослідження стали драми «Маленька п’єса про зраду для однієї актриси», «Електричка на Великдень», «Recording», «Прямии ефір», «Брехун з Литовської площі». Мета статті — проаналізувати драми письменника крізь призму ключових слів, авторських семантичних конструкцій , неологізмів та інших особливостеи художньої мови. Ефективним методом для досягнення поставленої мети є лексико-семантичний і стилістичний аналізи. У результаті дослідження з’ясовано, що в драмах О. Ірванець піддає естетичніи деструкції радянські міфи і формулює цілу низку художньо закамуфльованих питань, пов’язаних із цивілізаціи ним вибором посттоталітарної України та адресованих читачам / слухачам / глядачам його творів. Важливими для письменника в и ого драматургічному доробку стають питання тоталітарного травматичного досвіду українців і його постколоніального пережиття, симулятивної реальності та ї ї естетичних репрезентацій , суб’єктності / несуб’єктності українства на межі ХХ–ХХІ століть, повернення українців до власної мови й ментальних цінностеи . Ці питання він не декларує безпосередньо, а розв’язує на рівнях глобальних концептуальних метафор, символічного поля, авторського словотворення, антиутопічних модусів, асоціаціи і алюзіи , сполучення різномовних та різнодискурсних фрагментів і реплік, палких дискусій , зокрема и внутрішніх. Увесь цей регістр засобів покликаний спонукати українців як першого порадянського десятиліття, так наступних років до самоусвідомлення, цивілізаційного самовизначення та пошуків власної суб’єктної ідентичності. Новизна дослідження полягає в інтерпретації текстів на підставі виявлених лексикосемантичних особливостей . Перспективою дослідження є розгляд його результатів у контексті всієї творчості О. Ірванця, а також у зіставленні з лексико-семантичними особливостями творчості інших драматургів-постмодерністів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2021р.,N 6
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Міфи та реальність сучасної мистецької освіти/ О. М. Олексюк (стр.4-8)
Попович Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва/ Н. М. Попович (стр.9-13)
Тушева В. В. Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті/ В. В. Тушева (стр.14-21)
Завалко К. В. Спрямованість сучасної музичної педагогіки в освітніх закладах України/ К. В. Завалко (стр.22-31)
Павленко О. М. Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій/ О. М. Павленко (стр.32-37)
Хижко О. В. Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва/ О. В. Хижко (стр.38-42)
Малахова М. О. Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження/ М. О. Малахова (стр.43-50)
Лященко І. С. Музична семіотика: міждисциплінарний аспект/ І. С. Лященко (стр.51-59)
Вишневецька Л. Г. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. Г. Вишневецька (стр.60-64)
Лу С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури/ С. Лу (стр.65-74)
Мирошниченко В. М. Зміст навчання джазової імпровізації майбутнього артиста-вокаліста/ В. М. Мирошниченко (стр.75-79)
Zeman А. Remote work with choir under pandemic conditions/ А. Zeman (стр.80-87)
Бегун-Трачук Л. О. Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін/ Л. О. Бегун-Трачук, Н. М. Попович (стр.88-92)
Ракітянська Л. М. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва: результати педагогічного експерименту/ Л. М. Ракітянська (стр.92-98)
Мережко Ю. В. Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу/ Ю. В. Мережко, І. М. Ходоровська (стр.99-104)
Згурська Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано/ Н. М. Згурська (стр.105-110)
Економова О. С. Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності/ О. С. Економова, Л. І. Гаркуша (стр.111-115)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк О. М.
Назва : Міфи та реальність сучасної мистецької освіти
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 4-8. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.61 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.61
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міф--педагогічний міф--сучасна мистецька освіта--цифровізація суспільства
Анотація: У статті розглядається стан наукового осмислення педагогічної міфології, спрямований на відстеження генези міфів, особливості її розвитку в умовах мистецької освітньої комунікації. Автор статті вважає, що в теорії і практиці сучасної мистецької педагогіки «стара педагогіка» суперечить новій реальності. Необхідними аспектами нової педагогічної міфології стали регламентація, стандартизація, оптимізація та компетентнісний підхід. Виникає особлива філософія освіти, яка відповідає стандартам цифрового суспільства. В умовах цифрового оновлення сучасної мистецької освіти слід проаналізувати невдалий досвід інноваційної діяльності задля моделювання оптимальних способів поліпшення ситуації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк О.
Назва : Музеєфікація військової історичної спадщини в Наддніпрянській Україні та Криму в XIX — на початку XX ст.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 2. - С. 81-88. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.8188 (Шифр К269584624/2018/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.8188
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військова історія--музейна експозиція--археологічні дослідження--історична пам’ятка
Анотація: У статті висвітлено становлення музейних колекцій, пов’язаних з військовим минулим українських земель, які входили до складу Російської імперії у ХІХ — першому десятилітті ХХ ст. Встановлено, що музеєфікація військової спадщини мала кілька тенденцій: створення «пропагандистських» експозицій, які б нагадували про ключові перемоги імперської армії, виховували повагу до самого інституту царської влади, закріплювали в колективній історичній пам’яті імперські міфи; формування колекцій козацьких старожитностей; заснування спеціальних військово-історичних музеїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Левітас Ф., Рамазанов Ш.
Назва : Переддень і початок німецько-радянської війни в дослідженнях істориків зарубіжжя
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 67-74. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.29 (Шифр К269584624/2021/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.29
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зарубіжна історіографія--німецько-радянська війна--вермахт--«блискавична війна»--план «барбаросса»--голокост
Анотація: Стаття присвячена ключовим питанням передодня і початку першого періоду німецько-радянської війни, що знайшли відображення в зарубіжній історіографії. Автори здійснили історичну репрезентацію найвідоміших праць зарубіжних науковців, чиї напрацювання є вагомим аргументом для сучасного українського дискурсу. Їхні оцінки й наведені факти й аргументи створюють широку панораму мілітарних подій, руйнують старі та нові міфи про минулу війну. Зокрема, щодо політичних маневрів СРСР і Німеччини напередодні війни, стратегічних планів РСЧА та вермахту, перебігу бойових дій на радянсько-німецькому фронті в червні — грудні 1941 року.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)