Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (110)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний процес<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
Шифр: В505452853/2015/1
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2015р. № 1 . - 77.00, грн.
Зміст:
Морзе, Наталія Вікторівна. Вступне слово / Н. В. Морзе. - С.7-11
Кл.слова: відкрита освіта, дистанційне навчання, прозорість освітньої системи
Болілий, Василь Олександрович. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету / В. О. Болілий, В. В. Колотій. - С.12-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкрита освіта, освітнє е-середовище університету, вікі-технології
Бучинська, Дар’я Леонідівна. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська. - С.30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес, нтернет-покоління, покоління Z
Воротникова, Ірина Павлівна. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: е-навчання, післядипломна педагогічна освіта, дистанційне навчання
Захар, Ольга Германівна. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування / О. Г. Захар. - С.48-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрова компетентність, професійний розвиток
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму / С. А. Іванов. - С.66-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивізм, інформація, медіа
Касаткін, Дмитро Юрійович. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С.77-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація, мультимедіа, медіа
Кушнір, Наталія Олександрівна. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько. - С.88-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденції освіти, хмарні технології, покоління міленіум
Морзе, Наталія Вікторівна. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко. - С.101-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальне середовище, wiki-технологія, вікі-портал
Петрович, Сергій Драганович. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.117-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інтернет речей, QR-квест
Седов, Віктор Євгенович. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача / В. Є. Седов. - С.128-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, електронне навчання, педагогічні технології
Сороко, Наталія Володимирівна. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) / Н. В. Сороко. - С.142-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, оцінювання
Степура, Іван Сергійович. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура. - С.154-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові конференції, наукові е-журнали, відкриті системи
Тихонова, Тетяна Валентинівна. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура" / Т. В. Тихонова. - С.164-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатична компетентність, інформаційна культура, інформативний продукт
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів / А. В. Тютюнник. - С.180-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: IKT, Soft skills, хмарні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: В505452853/2018/4
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2018р. № 4
Зміст:
Dos, Reis A. Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies / Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko
Кл.слова: дидактичне відео, компетентність викладача
Bilous, V. Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school / V. Bilous
Кл.слова: додатки android, середовище міт app invento, програмування
Buinytska, O. Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university / O. Buinytska, B. Hrytseliak, V. Smirnova
Кл.слова: конкурентноспроможність університету, рейтинг університету
Гладун, М. А. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва / М. А. Гладун, М. А. Сабліна
Кл.слова: онлайн інструменти, інтерактивне навчання, технологія співробітництва
Liakh, T. Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere / T. Liakh, T. Spirina
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, навчальний процес, вищій навчальний заклад
Morze, N. Methodology of mooc creation on wiki-portal / N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk
Кл.слова: mooc, вікі-портал
Семеніхіна, О. В. Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик / О. В. Семеніхіна, В. В. Прошкін
Кл.слова: комп’ютерні математичні інструменти, професійна підгтовка учителів
Shtaltovna, Y. The pursuit of democratization in education - knowing where to go. Concept analysis for the correct use of the term "democratization of education" / Y. Shtaltovna
Кл.слова: демократизація освіти
Співак, С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу / С. М. Співак
Кл.слова: хмороорієнтоване середовище, навчальний процес
Цирульник, С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування / С. М. Цирульник
Кл.слова: Mit app inventor, android-додаток, програмування
Воротникова, І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів / І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова
Кл.слова: методичний центр, відкрита освіта, обдаровані учні
Золочевська, М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle / М. В. Золочевська
Кл.слова: платформа moodle
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4
Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Бучинська, Дар’я Леонідівна.
    Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 101-107DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.101ue7. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- нтернет-покоління -- покоління Z
Анотація: У статті розглянуто особливості навчання Інтернет-покоління, наведено результати анкетування студентів щодо потреб використання відео в навчальному процесі. Проаналізовано переваги та недоліки створення та використання навчального відео, запропоновано рекомендації для створення якісного відеоматеріалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Liakh, T.
    Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere / T. Liakh, T. Spirina // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.4451 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- навчальний процес -- вищій навчальний заклад
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.4451

Дод.точки доступу:
Spirina, T.


Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

5.


    Співак, С. М.
    Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу [Електронний ресурс] / С. М. Співак // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.8390 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
хмороорієнтоване середовище -- навчальний процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.8390

Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: М898489384/2018/3
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі / О. М. Олексюк. - С.4-8
Кл.слова: духовний потенціал, мистецька освіта
Kaniowska, M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s / M. Kaniowska. - С.9-12
Кл.слова: художні школи, музична культура
Zeman, A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman
Кл.слова: хоровий концерт, спілкування, слухач
Тушева, В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті / В. В. Тушева
Кл.слова: вища мистецька освіта, професіоналізація, самосвідомість
Кушнір, К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва / К. В. Кушнір
Кл.слова: соціокультурний простір, компетентність, комп’ютерні технології
Вєтринська, А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі / А. В. Вєтринська
Кл.слова: хореографічне мистецтво, викладач вищого закладу, професійні якості викладача
Шпирка, А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.36-42
Кл.слова: емоційна виразність, фахова підготовка, майбутній вокаліст
Косінська, Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / Н. Л. Косінська. - С.43-48
Кл.слова: майбутні вчителі, сценічно-образна культура, наукові принципи
Davidovitch, N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song / N. Davidovitch. - С.49-53
Кл.слова: єврейський народ, поезія, пісня
Троєльнікова, Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України / Л. О. Троєльнікова. - С.54-60
Кл.слова: фольклор, обряд, ендогенні коди
Свириденко, Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна) / Н. С. Свириденко. - С.61-65
Кл.слова: старовинна музика, клавесин, експозиція
Ізваріна, О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття / О. М. Ізваріна. - С.66-70
Кл.слова: українське оперне мистецтво, українськиймузично-драматичний театр, музична критика
Друцэ, А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий / А. П. Друцэ. - С.71-74
Кл.слова: флейта, тараф, най
Яковчук, Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект / Н. Д. Яковчук. - С.75-79
Єрмак, І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст. / І. Ю. Єрмак. - С.80-88
Кл.слова: виконавський трактат, флейта
Давлатова, Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами) / Т. І. Давлатова. - С.89-92
Кл.слова: українське оперне мистецтво, виконавська школа, архівні матеріали
Шило, А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами) / А. П. Шило. - С.93-96
Кл.слова: вокальне мистецтво, музична критика, оперне мистецтво
Полубоярина, І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку / І. І. Полубоярина. - С.97-102
Кл.слова: духовні цінності, інтеграція наук, студент-музикант
Комендант, Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова / Т. П. Комендант. - С.103-109
Кл.слова: національна культура, професійна мистецька освіта, мистецтво
Гмиріна, С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки / С. В. Гмиріна. - С.110-115
Кл.слова: харизма вокаліста, естрадний співак, творчий імідж
Ходоровська, І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С.116-120
Кл.слова: чуття ритму, інноваційні технології, навчальний процес
Рахманова, О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці» / О. К. Рахманова. - С.121-124
Кл.слова: синтезія, інтеграція, звук–колір
Ван, Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання / Я. Ван. - С.125-131
Кл.слова: диригентсько-хорове навчання, вища мистецька освіта
Лимаренко, В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті / В. І. Лимаренко. - С.132-136
Кл.слова: хмарні технології, ед’ютейнмент
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ходоровська, І. М.
    Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2018. - № 3. - С. 116-120, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.116120 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
чуття ритму -- інноваційні технології -- навчальний процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Сенчук, О. В.
    Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними [Електронний ресурс] / О. В. Сенчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 165-175. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
управління приватними загальноосвітніми навчальними закладами -- компетенції керівника навчального закладу -- навчальний процес
Анотація: У статті вказується на важливість розвитку приватної освіти в Україні та нових форм управління навчальними закладами. Приватні навчальні заклади створюють сприятливі умови для здорової конкуренції, яка сприяє підвищенню якості освіти та реальному праву вибору батьками навчального закладу відповідно до культурних та освітніх потреб дитини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Кіліченко, О. І.
    Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій [Електронний ресурс] / О. І. Кіліченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 65-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- професійна підготовка -- педагогічні комунікативні здібності -- професійно-педагогічний тренінг -- навчальні ситуації -- вчителі -- початкова школа
Анотація: У статті розглядаються особливості розвитку педагогічних комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи у процесі розв’язування навчальних ситуацій за допомогою професійно-педагогічного тренінгу. Автор визначає контекстний і коучинговий підходи, які варто враховувати у навчальному процесі при організації професійно-педагогічного тренінгу на практично-лабораторних заняттях з педагогічних дисциплін. Навчальні ситуації повинні носити контекстний характер, а організація викладачем процесу їх розв’язання – з врахуванням коучингового підходу. Проаналізовано сутність та завдання професійно-педагогічного тренінгу, охарактеризовані принципи, які варто дотримуватися при його організації. Визначені етапи опрацювання навчальних ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Маслов, Р. В.
    Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / Р. В. Маслов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 141-148. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
формування -- здоров'я -- свідоме ставлення -- майбутні фахівці -- навчальний процес -- форми -- методи -- інновації
Анотація: У статті розглядаються теоретичні та методичні аспекти формування свідомого ставлення до власного здоров'я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. Висвітлено сутність, основні підходи спрямовані на збереження і зміцнення здоров'я особистості. Визначено інноваційні форми і методи, які сприяють формуванню свідомого ставлення особистості до власного здоров'я. Розкрито суттєві зв’язки і залежності, які існують між станом здоров’я людини та її способом життя, рівнем знань про здоров’я, настроєм, стосунками з іншими людьми. Розглянуто основні положення фізіології, психології людини, соціології, інших суміжних дисциплін, що в сукупності дозволять реалізувати необхідні технології, які зберігають, зміцнюють здоров'я, формують свідоме ставлення до власного здоров'я і виявляються у відповідних позитивних вчинках і діях особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)