Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчання дорослих<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Давидовський, Максим Володимирович, Сокол, Ірина Миколаївна, Стадниченко, Кіра Валентинівна
Назва : Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 14. - С. 12-25. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.142 (Шифр В505452853/2023/14). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.142
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання дорослих--інформаційно-комунікаційна компетентність--платформа moodle
Анотація: Сучасна ситуація в країні визначально впливає на сферу освіти, що зумовлює більш істотне впровадження дистанційних форм навчання не лише для підготовки учнів, але й педагогічних працівників. Дистанційне навчання охарактеризоване як індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буренко В. М.
Назва : Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 120-133. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна перепідготовка--навчання дорослих--післядипломна освіта--мотиваційна готовність
Анотація: Стаття присвячена проблемі професійної перепідготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. У статті розглядаються форми організації перепідготовки, мотиваційна готовність студентів-дорослих до навчання, магістральні засоби формування позитивного мотиву до навчання: проблемне навчання та самостійна робота, а також ефективні групові форми роботи, які сприяють удосконаленню навчального процесу, розвитку комунікативних умінь студентів під час опанування іноземної мови та впливають на рівень професійної перепідготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)