Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (124)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=насильство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Качур, Ірина.
    Екзистенціалістський мотив відчаю у романі К. Маккарті «Старим тут не місце»: нова темрява, старі сподівання [Електронний ресурс] / І. Качур. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 179-184, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
американська література -- екзистенціалізм -- екзистенціалістський мотив -- відчай
Анотація: У статті досліджується художня репрезентація екзистенціалістського мотиву відчаю в романі Кормака Маккарті«Старим тут не місце». Твір є глибоко філософським і спонукає до роздумів, адже в ньому порушуються екзистенційні питання цінності людського життя та мети людського існування. Предметом дослідження є екзистенціалістський мотив відчаю. Проблема полягає в особливостях репрезентації цього мотиву в сучасній літературі. Мета дослідження —розглянути літературне втілення екзистенціалістського мотиву відчаю в романі «Старим тут не місце». Методи, застосовані в ході дослідження, охоплюють уважне прочитання, яке служить для ідентифікації мотиву відчаю в романі, та аналіз персонажів, який допомагає дослідити, як головні герої переживають відчай , і виявити їхні психологічні й емоційні реакції на екзистенційні виклики, з якими вони стикаються. Новизна дослідження полягає в тому, що пропонується новий погляд на аналіз роману в контексті екзистенціалістських мотивів, особливо мотиву відчаю. Результати дослідження показують, що у творі екзистенціалістський мотив відчаю виникає як наслідок усвідомлення внутрішньої безглуздості й абсурдності людського існування. Головні герої постій но переживають відчай , оскільки суспільство, у якому вони живуть, позбавлене сенсу і керується жорстокістю, що вказує на глибокі зміни моральних та етичних стандартів у сучасніи цивілізації . Протагоністи належать до різних поколінь і відрізняються за своїм соціальним статусом та способом мислення, але вони поділяють спільний досвід переживання відчаю в певні моменти свого життя. Відчай , якии вони відчувають, спричинении змінами, що зазнає суспільство. Ці транс-формації в глобальному масштабі провокують зміни етичних норм і моралі, породжуючи повсюдне відчуття дисонансу та моральної двозначності. Герої помічають, що насильство стає необхідною умовою для виживання, оскільки правосуддя доводить свою неспроможність боротися зі злом, гроші та наркотики займають провідне місце, замінюють релігію, а вартість людського життя знецінюється. Світ здається абсурдним і позбавленим сенсу, однак головні герої відчайдушно намагаються знайти свіи шлях крізь темрявута віднайти сенс і справжність у, здавалося б, байдужому й хаотичному світі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Korchak, L.
    School environment as a problem of aggression and violence [Електронний ресурс] = Шкільне середовище як проблема агресії та насильства / L. Korchak. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P136-140, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- фізична агресія -- психологія агресії -- навколишнє середовище -- насильство
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Корчак Леандра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Kozubska, A.
    The role of dialogue in preventing aggression at school [Електронний ресурс] = Роль діалогу у попередженні агресії в школі / A. Kozubska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P125-139, DOI 10.28925/2518-7635.2021.612. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
діалог -- виховні відносини -- агресія -- насильство в школі -- компетенції -- безперевні дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Козубська Алісія


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

4.


    Korczak, Leandra.
    Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy / L. Korczak // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 100-102, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.100102. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Шкільна освіта

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- фізична агресія -- психологія агресії -- насильство -- шкільне середовище
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.100102,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Корчак, Леандра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)