Пошуковий запит: (<.>K=необхідність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Żmudzka-Brodnicka M. Racjonalnie o smierci. Zmagania Julii Hartwig z tajemnica przemijania/M. Żmudzka-Brodnicka // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
|
>2.
| Москальов Д. До проблеми семантичних трансформацій при перекладі Біблії японською мовою/Д. Москальов, М. Калещук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 4.-С.149-155
|
>3.
| Курбан О. Бойові наративи в системі сучасних геополітичних інформаційних війн (досвід російсько-української гібридної інформаційної війни 2014–2021 рр.)/О. Курбан // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 3.-С.149-158
|
>4.
| Стельмах М. Історик як публічний інтелектуал: медійний дискурс навколо праць Тімоті Снайдера на українську тематику/М. Стельмах // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 2.-С.79-86
|
>5.
| Rudnik Y. Teacher students training to implement ar and vr technologies in foreign language teaching/Y. Rudnik // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2022,N № 7.-С.84-93
|
>6.
| Фамілярська Л. Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти/Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.222-231
|
>7.
| Друшляк М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики/М. Г. Друшляк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.17-25
|
>8.
| Лугова Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки/Т. А. Лугова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.42-59
|
>9.
| Морзе Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти/Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.72-87
|
>10.
| Тітаренко С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку/С. А. Тітаренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.147-153
|
>11.
| Лісаковська О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання/О. Лісаковська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.35-43
|
>12.
| Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті/І. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.101-118
|
>13.
| Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій/О. Скорнякова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.87-95
|
>14.
| Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення/О. П. Буйницька [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.1-14
|
>15.
| Лещенко Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків/Т. Лещенко, М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.41-53
|
>16.
| Пікалова В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики/В. Пікалова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.95-103
|
>17.
| Тютюнник А. В. Технології візуалізації у світових дослідженнях/А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.161-168
|
>18.
| Фамілярська Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті/Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.169-180
|
>19.
| Афанасьєва Т. О. Організація ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи педагогічних працівників/Т. О. Афанасьєва, Є. О. Гревцева // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.20-32
|
>20.
| Кузьмінська О. Г. Засоби підтримки життєвого циклу наукового дослідження: цифровізація наукової комунікації та рекомендації магістрам/О. Г. Кузьмінська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.103-115
|
|
|