Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (302)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=необхідність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-71 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шкуренко О. В., Сакалюк О. П., Стецик С. П.
Назва : Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 201-214. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1117 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1117
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): арт-терапія--ебру--інноваційні техніки навчання--інноваційна діяльність--інтегрований підхід--казкотерапія--цифрова компетентність--цифрові технології
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до формування інноваційної та цифрової компетентностей у майбутніх учителів початкової школи; розкрито сутність поняття «інноваційна компетентність педагога»; визначено показники готовності майбутнього вчителя початкової школи до впровадження інновацій в школі та розглянута класифікація рівнів інноваційної діяльності майбутніх педагогів. Обґрунтовано необхідність нововведень у діяльності майбутніх вчителів початкової школи, які приведуть до якісних змін у навчально-виховному процесі в закладах освіти, а також наближення результатів їх діяльності до стандартів європейського освітнього простору. Авторами статті було звернено увагу на опис цифрової компетентності педагогічного працівника відповідно до Концепції розвитку педагогічної освіти, Європейських рамкових документів про цифрову компетентність; наголошено на важливості впровадження у педагогічний процес науковотехнічних, творчих та інформаційних інновацій; прогнозовано необхідність формування у майбутніх вчителів початкової школи професійної готовності до інноваційної діяльності; окреслені оптимальні умови для майбутніх педагогів до пошуку, підбору та використання цифрових та інноваційних інструментів в освітньому процесі. Проведене заняття допомагає сформувати знання y майбутніх учителів початкової школи про техніку ебру як технологію малювання на воді; здатність до формулювання творчих задумів; розвинути художню і технічну обдарованість, технічне мислення у процесі творчої діяльності, художнє сприйняття (відчуття кольору, форми, емоційної виразності об’єкту; уміння застосовувати знання про технологію ебру під час планування власної професійної діяльності; володіти політехнічними вміннями: організовувати робоче місце, планувати трудовий процес, здійснювати технологічні операції, обмінюватися повідомленнями та організовувати співпрацю з використанням засобів ІКТ у процесі розв’язування завдань навчального, дослідницького і практичного характеру. Стаття містить результати пошуку та реалізації формування цифрової та інноваційної компетентностей у вчителів початкової школи за допомогою техніки малювання на воді ебру. Досягнення високого рівня сформованості інноваційної та цифрової компетентностей майбутніх учителів початкової школи можливе за наявності ознак: високий рівень креативності, творчого потенціалу особистості педагогів; наявність професійної і мотиваційної готовності до інноватики в освіті; виконання комплексу навчальних завдань, спрямованих на підвищення творчої активності студентів. Методика формування інноваційної та цифрової компетентностей, що представлена в статті, може бути адаптована під використання інших технологій та технік, наприклад оригамі, ізонитка, аплікація, вишивка тощо. З’ясування рівнів обізнаності студентів щодо використання техніки малювання на воді на початку та в кінці заняття дозволило підтвердити успішне досягнення мети та завдань заняття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шерман М. І., Самчинська Я. Б., Корнієнко Ю. М.
Назва : Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 184-200. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1116 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1116
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна система--професійна підготовка--електронне освітнє середовище--веб-система--вища освіта
Анотація: Стан професійної підготовки здобувачів вищої освіти потребує удосконалення цифрового освітнього середовища, здатного забезпечити ефективне формування цифрової та дослідницької компетентностей майбутніх фахівців. Однією зі складових програмнометодичного забезпечення середовища сучасного університету виступає створення й впровадження інформаційних систем, спрямованих на їх професійну підготовку. У статті розглянуто основні етапи проєктування й розробки інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти, описано процес проєктування архітектури, інтерфейсу вебсистеми, розроблено прототипи основних сторінок системи. Представлено діаграму компонентів вебсистеми, схему роботи вебсайту, діаграму послідовностей інформаційної системи, діаграми станів основних процесів. У дослідженні представлені технології, що використовувалися у процесі розробки інформаційної системи професійної підготовки, описано та продемонстровано її сторінки, наведено структуру бази даних та надано опис її таблиць. Для розроблення використовувалася CMS WordPress, що є популярною безкоштовною системою керування вмістом, в якості мови програмування було обрано PHP. У середовищі розробленої інформаційної системи викладачі мають можливість розміщувати навчальні матеріали та публікувати практичні завдання для студентів; здобувачі вищої освіти отримують доступ до навчальних ресурсів, можуть здійснювати їх вибірку за певним критерієм. Особливістю представленої авторами інформаційної системи професійної підготовки є розробка парсеру автоматизованого наповнення бази навчальних ресурсів для здобувачів вищої освіти. Він дозволяє удосконалити процес оновлення матеріалів для студентів комп’ютерних спеціальностей, оскільки зменшується необхідність у ручному наповненні інформаційної системи користувачами. Стаття призначена як для методистів, залучених до дидактичного процесу в університетах, так і для фахівців, що займаються розробкою й впровадженням ІТ-систем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шаповалова Р. Г.
Назва : Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 239-249. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): анатомія--фізіологія--голосовий апарат--голосоутворення--сольний спів--звук--професійна підготовка вокалістів
Анотація: зважаючи на потребу з’ясування суті голосоутворення та необхідність для майбутнього вчителя музики теоретичних знань про будову і функціонування голосового апарату та основних біоакустичних закономірностей, що лежать в основі вокальної технології, у статті розкрито структурні компоненти голосоутворення, особливу увагу звернено на будову та особливості голосового апарату та його значення у процесі навчання сольному співу, побіжно проаналізовано взаємодоповнюючі теорії голосоутворення,умовно виокремлено показники співочого голосоутворення, наголошено на необхідності дослідження методів спектрального аналізу у вокальній педагогічній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чижикова, Ольга
Назва : Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Teaching Methods and Techniques of Developing Creative Thinking Of Future Economists and Managers in the Process of Foreign Language Learning
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 1. - С. 152-165. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.19 (Шифр О283150799/2023/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.19
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--методи навчання--розвиток креативності--інтерактивні методи навчання--творчість
Анотація: У статті висвітлюється необхідність розвитку творчого мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземної мови. Креативне мислення розглядається як невід’ємна компетентність майбутніх спеціалістів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чижикова О.
Назва : Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 161-175. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.161175 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.161175
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність.--іншомовна освіта--майбутній правознавець--модернізація вищої юридичної освіти--підхід до навчання--творчі здібності
Анотація: Стаття розкриває сутність сучасних підходів до навчання майбутніх правознавців в умовах університетської освіти. Окреслені проблеми вищої юридичної освіти, висвітлені напрями її модернізації; проаналізовані компетентності, структурні компоненти професійної діяльності юриста і процесуальні аспекти підготовки майбутнього правника в рамках зазначених підходів. Підкреслюється необхідність розвитку творчих здібностей студентівправознавців у процесі навчання у закладах вищої освіти. Наведені переваги застосування і приклади імплементації сучасних підходів у процесі вивчення іноземних мов студентами-правознавцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фамілярська, Лариса Леонідівна
Назва : Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 151-162. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1512 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1512
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--освітнє середовище--цифрові технології--альтернативна комунікація--додаткова комунікація--навчальна взаємодія
Анотація: У статті розглянуто комунікацію з дітьми з особливими потребами, яка може бути викликом, оскільки вони можуть мати обмеження у сприйнятті та використанні стандартних форм комунікації. Систематизовано способи взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами за допомогою цифрових технологій та їх використання як засобу альтернативної та додаткової комунікації для створення умов ефективної взаємодії. Охарактеризовано необхідність використання цифрових технологій для створення умов продуктивної навчальної діяльності в інклюзивному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фамілярська Л.
Назва : Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 169-180. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.14 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.14
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна взаємодія--підвищення кваліфікації--онлайн навчання--розвиток--цифрові технології
Анотація: Оновлення способів взаємодії між суб’єктами освітнього простору, зміна форматів професійної діяльності фахівця потребує пошуку вдосконалення освітніх практик спрямованих на розвиток цифрової компетентності науково-педагогічних та педагогічних працівників у післядипломній педагогічній освіті. У статті досліджено основні виклики реалізації дистанційної освітньої взаємодії в умовах карантинних обмежень на курсах підвищення кваліфікації у закладі післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано підходи, які реалізують навчальну комунікацію з використанням можливостей цифрових технологій у післядипломній педагогічній освіті. Виокремлено переваги та обмеження віддаленої освітньої взаємодії в процесі навчання дорослих. Систематизовано цифрові засоби та технології організації навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогів. Охарактеризовано особливості проєктування сучасного освітнього середовища в закладі післядипломної педагогічної освіти, що дозволяє створити і впровадити комплекс освітніх стратегій для реалізації віддаленої освітньої взаємодії. Розглянуто зміст поняття «дистанційне навчання», «онлайн навчання» та охарактеризовано моделі організації підвищення кваліфікації педагогів на платформі дистанційного навчання Комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради. Результати дослідження досвіду організації підвищення кваліфікації педагогів Житомирської області отримано з використанням емпіричних методів: спостереження, опитування, анкетування, бесіди. Проведене опитування науковопедагогічних працівників та педагогів курсів підвищення кваліфікації виявило необхідність адаптування змісту, форм та засобів навчання до вимог суспільних запитів, змін у роботі науково-педагогічних працівників закладів післядипломної педагогічної освіти та вдосконалення цифрової компетентності вчителів-предметників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фамілярська Л.
Назва : Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 222-231. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2-31 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2-31
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публікаційна активність--google schola--індекс цитування--наукова діяльність--післядипломна освіта
Анотація: У статті охарактеризовано вплив глобалізації та інформатизації суспільного життя на трансформацію освітньої й наукової сфери. Виявлено необхідність неперервного моніторингу ефективності наукової діяльності, яка може оцінюватися з використанням як якісних, так і кількісних показників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тютюнник, Анастасія Володимирівна
Назва : Технології візуалізації у світових дослідженнях
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 161-168. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.13 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.13
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): візуалізація--цифрова візуалізація--типи цифрових візуалізації--графіки--графічний образ--дані--дослідження
Анотація: З кожним роком стрімко збільшується обсяг інформації, зокрема в освіті, разом з цим змінюються можливості використання цифрових інструментів для її опрацювання. Цьому сприяють науковий прогрес, віртуалізація і автоматизація багатьох процесів, а тому виникає необхідність їх обробки і обліку, що тягне за собою зростання обчислювальних потужностей і швидкостей передачі інформації. Безперервний потік інформації – необхідна умова існування сучасної цивілізації і причина перевантаженості свідомості інформаційної енергетикою, медіа-активністю, що спровокували виникнення нового типу мислення, заснованого на кліповому сприйнятті повідомлень. Людина з усього розмаїття інформації «схоплює» найбільш яскраві фрагменти, які апелюють до його свідомості і формують таким чином ланцюжок рівнів сприйняття інформації «зображення - заголовок - текст - розуміння», де візуальна компонента інформації виступає сполучною ланкою від одного до іншого і забезпечує інформаційний зв'язок. Візуальна компонента інформації (візуалізація), спираючись на певні асоціації, стереотипи мислення, передає суть значимого, важливого для людини в часі і просторі події, факту, явища, процесу. Візуалізація – найважливіший етап в процесі аналізу даних. Він допомагає представити результати досліджень в простій і зрозумілій формі, найчастіше служить ключовим фактором для прийняття рішень в різних сферах діяльності. І хоча у багатьох візуалізація асоціюється виключно з лінійними графіками та таблицями, насправді це велика концепція, система передачі складних ідей, закономірностей і даних за допомогою візуальних образів. В статті здійснено аналіз поняття «візуалізація», «візуалізація інформації» «графічний образ», «графік». Проаналізовано, різновиди та методи цифрових візуалізацій різних дослідників. Описано методи цифрової візуалізації швейцарських дослідників, які представили їх у формі періодичної таблиці. Детально розписано основні типи цифрових візуалізацій з прикладами та їх можливе застосування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимчик О. В., Полковенко О. В.
Назва : Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 1-12. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--біологія--генетика--форми контролю--задачі
Анотація: Проведені емпіричні дослідження підтверджують гіпотезу про те, що диференційовані практичні завдання, які поступово вводяться при вивченні генетики, є оптимальною формою контролю та обліку знань учнів і засвідчують необхідність індивідуалізації навчання при вивченні генетики. Одержані результати можна використовувати в організації та проведенні диференційованого контролю знань, спираючись на індивідуальні можливості кожного учня
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тітаренко С. А.
Назва : Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 147-153. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.13 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.13
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні технології--рухова активність--фізичне виховання
Анотація: У статті здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку. Зауважується, що рухи так само необхідні для нормального росту та розвитку дитини, як і повноцінне її харчування. Фізичні вправи не тільки розвивають та зміцнюють дитячий організм, попереджують різні захворювання, а також є одним із ефективних засобів лікування та відновлення сил дитини після хвороби. На основі аналізу сучасної науково-методичної літератури констатовано, що значна частина досліджень в галузі фізичного виховання присвячена створенню на основі комп’ютерних технологій, систем контролю, оцінки і накопиченню інформації про рівень фізичної підготовленості та стан здоров’я, формуванню рекомендацій щодо занять фізичними вправами школярів та інших верств населення. Встановлено, що використання мультимедійних технологій у процесі проведення фізкультурно-оздоровчих заходів в закладі дошкільної освіти сприяє оптимізації рухової активності дошкільників. Охарактеризовано специфіку використання мультимедійних презентацій у роботі з дітьми дошкільного віку. Зауважується, що мультимедійні технології дозволяють вирішити проблему пошуку і зберігання інформації, планування, контролю і управління заняттями фізичною культурою, діагностики стану здоров’я і рівня фізичної підготовленості дітей. Автор зазначає, що за допомогою презентації також можна доступно пояснити дітям правила спортивних ігор, тактичні дії гравців, яскраво презентувати історичні події, біографії спортсменів. Зауважується, що створення флеш-презентацій і відеороликів з комплексами загальнорозвивальних вправ доцільно використовувати у процесі проведення ранкової гімнастики. Використання мультимедійних освітніх засобів дозволяє наочно відтворювати просторові характеристики рухів, з високою точністю розраховувати кінематичні параметри техніки виконання рухових дій в умовах ігрової діяльності, що має особливе значення в процесі розвитку просторового орієнтування дітей. Зазначається, що пріорітетним напрямом роботи кожного закладу дошкільної освіти є підвищення якості освіти через використання інноваційних технологій на заняттях з фізичної культури, зокрема оптимізації рухової активності. Вказано перспективи подальших досліджень у даному напряму, що полягають у необхідність пошуку і розробки науково обґрунтованих інформаційно-комунікаційних технологій у фізичному вихованні дошкільників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Суходольська, Йолянта
Назва : Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 52-58. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалогічна комунікація--реформа системи освіти--соціальна компетенція
Анотація: Сучасна система освіти повинна бути спрямованою на підготовку молодих людей до мінливих реалій. Потрібно не тільки заохочувати та стимулювати зміни, а й прогнозувати і випереджати їх. Принцип такого виховання має відношення до припущень критично-творчої освіти, які полягають у визнанні бажання людини прийняти демократичні стандарти та принципи соціального діалогу і сприяти їх утвердженню в галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стельмах М.
Назва : Історик як публічний інтелектуал: медійний дискурс навколо праць Тімоті Снайдера на українську тематику [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 2. - С. 79-86. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тімоті снайдер--енн еплбаум--пропаганда--російсько-українська війна
Анотація: У статті авторка аналізує медіи нии дискурс навколо праць Тімоті Снаи дера, одного з провідних фахівців з історії Східної Європи. Актуальність теми полягає в тому, що матеріали та інтерв’ю Т. Снаи дера на тему російсько-украї нських відносин часто використовують та аналізують і українські, і закордонні ЗМІ. Сьогодні росіи сько-украї нська віи на набула масштабного характеру, тож варто простежити зміни в поглядах критиків науковця. Предметом дослідження є критика поглядів Тімоті Снаи дера, присвячених украї нськіи темі. Мета — окреслити дискурс навколо праць автора и визначити основні тенденції и ого критики. У процесі наукового дослідження використано такі методи: порівняльнии , історичнии , системнии аналіз, контент-аналіз та інші. Новизна — порівняльнии аналіз критики праць Тімоті Снаи дера до та після росіи ського вторгнення. У результаті дослідження ми розглянули критику монографії Т. Снаи дера «Криваві землі: Європа між Гітлером і Сталіним», и ого текстів про минуле украї нського суспільства та історичнии контекст росіи сько-украї нських відносин, а також критику поглядів щодо світової політики і його прогнозів з приводу занепаду демократії . Тімоті Снаи дера називають водночас і найкращим інтерпретатором ХХ століття, і алармістом, якии невиправдано наголошує на зникненні свободи та ігноруванні історії . У статті виокремлено основні тенденції в критиці науковця: занадто забарвлена мова, сумнівна методологія та одержимість статистикою в монографії . Критики праць, присвячених російсько-українській війні, звинувачували автора в пересмикуванні фактів. Порівняння В. Путіна з А. Гітлером і Й . Сталіним вважали невиправданим, а характеристики путінського режиму як фашистського — недоречними. Водночас чимала кількість публічних інтелектуалів відзначають и ого внесок у розкриття вагомих проблем історії Східної Європи — менш досліджуваного порівняно з іншими регіону. Сьогодні дослідник продовжує привертати увагу світу до минулого України та и ого зв’язку з рештою європеи ських народів, аналізує перипетії сучасності и стоїть на сторожі свободи і демократії . З огляду на це є необхідність подальшого вивчення як публіцистики Т. Снаи дера, так і критики и ого поглядів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сметаніна Л. С.
Назва : Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 90-102. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алгоритмічна діяльність--професійна підготовка учителів--системно-алгоритмічне мислення
Анотація: У статті проаналізовані особливості професійної освіти майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму та обґрунтована необхідність організації алгоритмічної діяльності майбутніх учителів як потужного апарату підвищення ефективності їх професійної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слюсаревський Н. М.
Назва : Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 177-187. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.17787 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.17787
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура--корпоративні цінності--життєві цінності--лідерство служіння--регресійний аналіз
Анотація: Ґрунтуючись на результатах дослідження «Особливості сприйняття принципів корпоративної культури викладачами та студентами Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ)» у статті показано необхідність враховувати в педагогічній комунікації життєві цінності (Ш. Шварц) студентської спільноти, що можуть як сприяти, так і перешкоджати успішному засвоєнню цінностей корпоративної культури. В результаті дослідження встановлено, що на засвоєння студентами цінностей корпоративної культури КУБГ життєві цінності доброзичливості, універсалізму та стимуляції впливають позитивно, а гедонізм негативно
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скорнякова О.
Назва : Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 87-95. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.9 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--компетентісний підхід--конкурентоспроможність
Анотація: В статті здійснюється спроба узагальнення ключових підходів до формування конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності фахівця представлені у вигляді аналізу загальних проблем конкуренції та конкурентоспроможності. Пропонується визначення поняття «конкурентоспроможність фахівця», уточнюється розуміння конкурентоспроможності стосовно фахівця у галузі ІТ. Досліджуються умови створення конкурентного освітнього середовища, що забезпечить розвиток конкурентної активності між учасниками освітнього процесу; створення професійно-мотиваційного середовища для активізації процесу професійного зростання майбутнього фахівця; застосування в процесі навчання інноваційних педагогічних технологій; підвищення рівня професійності викладачів і конкурентоспроможності самого закладу освіти. Здійснюється огляд найбільш ефективних педагогічних методів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності ІТ-фахівців і обґрунтовується необхідність застосування в освітньому процесі інформаційнокомунікаційних технологій. Звертається увага на те, що навчання майбутніх ІТ-фахівців неможливо без створення специфічних педагогічних умов, що забезпечують процес формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця. В першу чергу йдеться про створення конкурентного освітнього середовища, що забезпечить розвиток конкурентної активності між учасниками освітнього процесу; створення професійно-мотиваційного середовища для активізації процесу професійного зростання майбутнього фахівця; застосування в процесі навчання інноваційних педагогічних технологій; підвищення рівня професійності викладачів і конкурентоспроможності самого закладу освіти. Описані в роботі методи із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, спрямовані на формування фахових компетентностей, комунікативних здібностей фахівця, таких як вміння взаємодіяти з оточенням, працювати в колективі, нести відповідальність перед колективом, що є необхідною складовою конкурентоспроможності фахівця в галузі ІТ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ситченко А.
Назва : Літературна освіта школярів у викликах компетентнісного навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 51-63. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.5 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісне навчання--літературна освіта--педагогічні ризики--навчальні технології--виклики компетентнісного навчання--технологізований розбір твору
Анотація: У статті висвітлюються питання практичної реалізації компетентнісного навчання української літератури. Аналізуються філософські та педагогічні напрацювання з проблеми, висвітлюються сучасні можливості модельованого навчання, важливою формою якого є освітні технології, цілком доречні у здійсненні літературної освіти. Підвищення ефективності навчання літератури в умовах технологізованого педагогічного процесу пов’язується у дослідженні з формуванням способів розумової роботи, які дають учням змогу самостійно критично осмислювати прочитані твори, аргументовано їх інтерпретувати, не лише сприймати авторські, а й продукувати власні смисли, що робить їхні дії особистісно значущими. Наголошується процедурний аспект проблеми компетентнісного навчання літератури, спрямованого на формування знаючого та вмілого, культурного учня-читача, його ціннісних орієнтацій. Стверджується, що особливості художньої літератури та її вивчення в школі зумовлюють позитивний вплив на рівновагу технократичного і гуманістичного чинників сучасної освіти, оскільки твори мистецтва слова мають не лише компетентнісний потенціал, а й естетичні якості та можливості, морально-етичні взірці людської поведінки. Водночас у статті вказується на певні ризики, пов’язані з рядом труднощів, що виникають на шляху реформування сучасної школи на засадах компетентнісного підходу. Автор звертає увагу на суперечності між компетентністю і моральністю; напрацюваннями вітчизняної педагогіки і впровадженням зарубіжних моделей освіти; знаннями і вміннями та уявленнями і переконаннями; суб’єктним досвідом школярів та їх навчальною діяльністю, що загострюють проблеми реформування школи, реалізації компетентнісного підходу, особистісно орієнтованого навчання, переконують у необхідності технологізації освіти. Йдеться насамперед про необхідність урівноваження ділових якостей компетентного фахівця з його моральними цінностями; умови перенесення на національний ґрунт зарубіжних освітніх ідей і проєктів; досягнення єдності знань, умінь та переконань суб’єкта діяльності; узгодження змісту компетентностей із процесом їх практичної реалізації. Стаття розрахована на вчителів, учених та студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Січкар А., Дем'яненко В.
Назва : Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 214-230. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.14 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.14
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--мотиви--педагогічна практика--навчальна практика--професійне самовдосконалення
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування мотивації до професійного самовдосконалення студентів спеціальності «Дошкільна освіта» в ході педагогічної практики. За результатами дослідження охарактеризовано різні підходи до проблеми розвитку процесів самовдосконалення, саморозвитку, саморефлексії у наукових працях сучасних українських та зарубіжних вчених. З’ясовано, що професійне самовдосконалення як внутрішній процес якісних самозмін, можливий, насамперед, за умови усвідомлення педагогом потреби у самовдосконаленні, формування внутрішньої мотивації у саморозвитку та цілеспрямованої й організованої діяльності, направленої на пошук можливостей максимальної професійної самореалізації. Розкрито сутність й види мотивів (педагогічні, особистісні, соціальні), що спонукають студентів до професійного самовдосконалення; аргументовано необхідність формування у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти внутрішньої мотивації до професійного зростання. Обґрунтовано вплив педагогічної практики (обов’язкової складової освітнього процесу закладу вищої освіти) на формування професійного самовдосконалення; висвітлено завдання, зміст навчальної (психолого-педагогічної) практики студентів першого курсу спеціальності «Дошкільна освіта», як першооснови професійного самовизначення, особливості підготовки студентів до неї (майстер-класи, самодіагностика, індивідуальні консультації з вирішення різних завдань практики) на базі Центру самопізнання та саморозвитку, який функціонує в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка. Здійснено аналіз результатів емпіричного дослідження щодо актуальності потреби студентів у професійному самовдосконаленні, визначено мотиви професійного самовдосконалення та проаналізовано динаміку змін мотивів, що спонукають студентів першого, другого та третього курсів до професійного зростання. Окреслено умови, що сприяють формуванню внутрішньої мотивації до професійного самовдосконалення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти впродовж різних видів педагогічної практики; акцентовано увагу на включення до змісту практик завдань із формування рефлексії та впровадження ІКТ (електронне портфоліо «Особистісно професійне зростання студента»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попова, Діана
Назва : Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 130-135. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.130135 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.130135. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.130135
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобалізація--екстремізм--ксенофобія--полікультурна освіта--програми профілактики
Анотація: В статті обґрунтована необхідність полікультурної освіти як ефективного та дієвого засобу соціальної профілактики екстремізму і ксенофобії серед молоді. Автор розкриває роль полікультурної освіти у підготовці молодої людини до міжнаціонального діалогу в полікультурному соціальному та культурному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панченко А. Г.
Назва : Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 168-176. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертиза--експертне оцінювання--методична робота
Анотація: У статті обґрунтована необхідність запровадження експертного оцінювання методичної роботи як інструменту розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Автором запропоновані показники для оцінювання рівня організації методичної роботи у ЗНЗ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-71 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)