Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (283)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=обслуговування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Базиляк Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови/ Н. О. Базиляк (стр.1-12)
Бєлікова Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності/ Н. О. Бєлікова (стр.13-22)
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.23-32)
Грищук Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи/ Ю. В. Грищук (стр.33-40)
Дудка І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства"/ І. Г. Дудка (стр.41-50)
Качур А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.)/ А. М. Качур (стр.51-62)
Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/ І. В. Когут (стр.63-73)
Козак Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти/ Л. В. Козак (стр.74-85)
Кульбашна Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Я. А. Кульбашна (стр.86-96)
Ластовка К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект/ К. І. Ластовка (стр.97-109)
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.110-117)
Лідека І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю/ І. А. Лідека (стр.118-127)
Мазур Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи/ Н. П. Мазур (стр.128-140)
Павлишина Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку/ Н. Б. Павлишина (стр.141-151)
Павлюк Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці/ Р. О. Павлюк (стр.152-163)
Побірченко Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин/ Н. А. Побірченко (стр.164-170)
Руденко Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу/ Н. М. Руденко (стр.171-184)
Сватенков О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді/ О. В. Сватенков (стр.185-195)
Степура І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу/ І. С. Степура (стр.196-200)
Таранник А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття/ А. О. Таранник (стр.201-209)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 1/2
Цікаві статті :
Горбань О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства/ О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна (стр.1-21)
Міхно О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках/ О. Міхно (стр.22-37)
Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена/ М. Мартьянова (стр.38-46)
Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/ С. Лупаренко (стр.47-59)
Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/ В. Прохорчук (стр.60-71)
Бондаренко Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті/ Г. Бондаренко, Н. Кипиченко (стр.72-82)
Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/ О. Бульвінська (стр.83-103)
Баренкова Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів/ Н. Баренкова, Н. Лашук (стр.104-114)
Сукач Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості/ Т. Сукач, Т. Бірюкова (стр.115-127)
Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/ Н. Дячок (стр.128-140)
Гвоздій С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців/ С. Гвоздій, О. Устянська (стр.141-160)
Чижикова О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти/ О. Чижикова (стр.161-175)
Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/ N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk (стр.176-188)
Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету/ О. Бурко (стр.189-201)
Лук'янець А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму/ А. Лук'янець (стр.202-214)
Кошарна Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть/ Н. Кошарна (стр.215-228)
Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація/ О. Нежива (стр.229-241)
Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.242-258)
Світайло С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва/ С. Світайло (стр.259-271)
Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/ Л. Теряєва (стр.272-285)
Михалюк А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів/ А. Михалюк (стр.286-296)
Панченко А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи/ А. Панченко, Н. Кравчук (стр.297-309)
Тимчик О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців/ О. Тимчик (стр.310-320)
Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/ О. Солдатенко (стр.321-335)
Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/ В. Гладкова (стр.336-343)
Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст/ О. Проценко (стр.344-354)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pavlyshyna N., Kovalchuk O.
Назва : Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку в Україні
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 176-188. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні соціальні працівники--компоненти готовності до професійної діяльності--люди похилого віку--педагогічна модель--соціальне обслуговування
Анотація: У статті здійснено аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження моделі формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Модель передбачала виділення таких її складових, як: концептуально-цільова, змістовно технологічна і рефлексивно-діагностична. Концептуально-цільова складова виконує функцію наукового обгрунтування поставленої проблеми. Змістовно технологічна складова відображає зміст, функції, форми організації навчання, методи, засоби, етапи навчального процесу і педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Рефлексивно-діагностична складова включає в себе структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Результатом впровадження моделі виступає готовність майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку, структура якої визначається за допомогою виділення мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного компонентів. Критеріями сформованості цих компонентів є аксіологічний, пізнавальний, діяльнісний і рефлексивний критерії, кожен з яких має оптимальний, достатній і критичний рівні. Результати педагогічного експерименту свідчать про суттєві позитивні зміни рівнів сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку у студентів експериментальної групи в порівнянні зі студентами контрольної групи. Зокрема в експериментальній групі кількість студентів з оптимальним рівнем сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування літніх людей збільшилася на 11,81%, а в контрольній групі  тільки на 6,08%.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лук'янець А.
Назва : Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 202-214. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.202214 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.202214
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--менеджер міжнародного туризму--міжнародний туризм--обслуговування--професійна діяльність--професійна культура--туризм
Анотація: У статті розглянуто сучасний стан ринку туристичних послуг в Україні, як ефективного шляху виходу країни на новий економічний рівень. Визначено поняття професійної культури, як показника ефективності функціонування як одного підприємства, так і держави в цілому. Надано характеристику професійної культури менеджера міжнародного туризму, як одного з найважливіших складових успіху у галузі туризму. Охарактеризовано найважливіші складові професійної культури менеджера туризму, та подано функції, які вони виконують. Описано критерії до професійної культури менеджера міжнародного туризму, з наголошенням на необхідність їх дотримання, як базової складової обслуговування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Линьова І., Плешко Т.
Назва : Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 141-155. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.9 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): веб-сайт школи--заклад освіти--інформаційна відкритість--прозорість--державна служба якості освіти
Анотація: У статті запропоновано розгляд результатів аналізу управлінням Державної служби якості освіти у м. Києві сайтів закладів освіти комунальної, державної та приватної форм власності міста Києва стосовно їх наявності та наповнюваності за 21 індикатором: статут закладу освіти; ліцензії на провадження освітньої діяльності; структура та органи управління закладу освіти; кадровий склад згідно з ліцензійними умовами; освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою; територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти); ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються; мова (мови) освітнього процесу; наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення); матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами); результати моніторингу якості освіти; річний звіт про діяльність закладу освіти; правила прийому; умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами; розмір плати за навчання для приватних шкіл); перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати; правила поведінки здобувача освіти; план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти; порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти, реагування та відповідальність осіб в закладі освіти, причетних до булінгу (цькування). Авторами статті опрацьовано 518 сайтів шкіл різних форм власності: державної та комунальної форми власності – 437, приватної – 81. В середньому за 21 показником 56% шкіл оприлюднюють необхідну інформацію на сайтах закладів загальної середньої освіти. Автори сподіваються, що зауваження та пропозиції, викладені у висновках до статті, допоможуть школам систематизувати інформацію щодо своєї життєдіяльності та перспектив розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павлишина Н. Б.
Назва : Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 2. - С. 141-151. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кропивко, Олена
Назва : Повсякденне життя київського студентства у 1960–1970-х рр.: соціально-побутові аспекти
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 141-145. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.18 (Шифр К269584624/2016/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.18
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вищі навчальні заклади--житлова проблема--гуртожитки--їдальні--поліклініки
Анотація: У статті розглядаються соціально-побутові аспекти повсякденного життя студентів та особливості розвитку вишів м. Києва в період 60–70-х років ХХ ст. Аналізується законодавча і нормативна база розвитку соціально-побутової інфраструктури вищих навчальних закладів. Значну увагу приділено питанням розвитку складових соціальної інфраструктури: забезпеченості навчальних фондів, поліпшенню житлово-комунальних умов, громадського харчування та медичного обслуговування студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)