Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (100)Мережеві ресурси (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=об’єкти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жуйкова, Маргарита
Назва : Поточне знання vs. наукове знання в дефініціях загальних тлумачних словників [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Том 30, № 1. - С. 34-42. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.5 (Шифр С325934233/2024/30/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тлумачний словник--дефініція--вади дефініцій--натуроб’єкт--поточна картина світу--наукова картина світу--наукова термінологія
Анотація: Актуальність розвідки визначається постійним інтересом, який викликають у мовознавців словникові визначення, особливо дефініції іменникової лексики. Кожне визначення є мікротекстом, який відбиває певний погляд на світ того кола лексикографів, які працювали над конкретним словником. У сучасних тлумачних словниках проявляються дві протилежні тенденції при описі лексичного значення: по-перше, орієнтація на те знання, яким володіє пересічний мовець, по-друге, намагання втілювати в них сучасні наукові досягнення. Мета дослідження: показати різницю в способах і формах представлення знань про позамовні об’єкти в тлумачних словниках різної орієнтації, а також проаналізувати деякі вади так званих наукових дефініцій. Предметом аналізу є дефініції конкретної іменникової лексики, які вибрано зі словників української, польської та англійської мов, створених у другій половині XX ст. Основним методом дослідження матеріалу є семантичний аналіз словникових дефініцій, доповнений прийомом зіставлення визначень із різних словників. Результати дослідження. Труднощі побудови словникових визначень іменників — номінацій природних об’єктів (наприклад, крові, вуха, ока, блискавки, місяця, зірок, грибів тощо) — викликані тим, що пізнання таких реалій є тривалим процесом. Людина як суб’єкт пізнання відкриває в реаліях багато різноманітних рис і будує свої уявлення про них залежно від глибини аналізу та рівня їх осмислення. Відповідно, словникові дефініції можуть бути побудовані або з орієнтацією на поточне знання, або з опертям на досягнення науки. Дефініції останнього типу неминуче включають до свого складу терміни, які позначають понятійний апарат певної галузі знань. Через це наукові дефініції втрачають необхідну для користувачів словників пояснювальну спроможність і виявляються неадекватними. Саме в наукових визначеннях трапляється чимало вад, недоліків, а інколи й прямих фактичних помилок, спричинених відсутністю енциклопедичних знань у самих лексикографів і потребою отримувати ці знання зі спеціалізованих джерел.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савкина, Анна Александровна
Назва : Художественное наследие и педагогическая практика музеев на примере музейной образовательной программы Санкт-Петербургского музея-института семьи Рерихов [Електронний ресурс]
Місце публікування : АРТ-простір: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 26-30 (Шифр А986022216/2016/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музейна педагогіка--експозиція--інтерактивні об’єкти--етнографія--археологія
Анотація: У статті здійснено аналіз досвіду сучасних меморіальних та художніх музеїв щодо актуалізації художньої спадщини. Висвітлено вирішення проблеми діалогу в музейному просторі. В експози-цію вводяться інтерактивні об’єкти, розробляються освітні програми.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе Н. В., Вембер В. П., Бойко М. А.
Назва : Організація STEAM-занять в інноваційному класі
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 88-106. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екосистема steam-навчання--steam-освіта--steam-заняття--ка2
Анотація: У статті окреслено проблему підготовки майбутніх вчителів до впровадження STEAM-освіти за допомогою інноваційних моделей навчання та нових підходів до організації освітнього процесу. Автори здійснили аналіз особливостей використання інноваційного класу для організації STEAM-навчання майбутніх учителів початкової школи на основі застосування інноваційних педагогічних технологій та інноваційних форм організації навчальної діяльності студентів, що базуються на ротаційній моделі. Зокрема, визначено об’єкти екосистеми STEAM-навчання, місце та роль навчальних середовищ на прикладі інноваційного класу (ICR) в них. В статті представлено результат дослідження визначених студентами Київського університету імені Бориса Грінченка освітніх трендів, інноваційних педагогічних технологій та методів для використання в інноваційному класі, який буде задовольняти потреби учасників освітнього процесу. Описано характеристики інноваційного класу, його структура та організація залежно від моделі ротації та кількості ротаційних станцій, їх переваги та недоліки. Подано опис інноваційного класу в Університеті Грінченка, який спроектовано як інноваційний освітній центр для підготовки майбутніх учителів початкової школи, навчання вчителів інноваційним технологіям, зокрема з метою реалізації завдань STEAM-освіти. Наведено сценарій тренінгу проведення STEAM-заняття з використанням вказаних інноваційних технологій та моделей. Учасники тренінгу виконували навчальний проєкт, застосовуючи дослідницько-пізнавальний метод, кожен етап якого здійснювався на окремій ротаційній станції інноваційного класу. Дослідження, результати якого викладені в статті, проведено в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2- CBHE-JP.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук В. М., Уманець В. О., Фу Г.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 33-42. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.104 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.104
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--фахівець--професійне навчання--ікт--steam
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх викладачів художньомистецьких дисциплін із використанням міждисциплінарного напряму – STEAM-освіти. Метою статті є аналіз сучасних інноваційних технологій у підготовці фахівців. Нами проаналізовано вітчизняний та закордонний досвід щодо запровадження STEAM підходів у освітній процес закладів освіти. У статі розглянуто питання сучасної стратегії STEAM – освіти, яка успішно розвивається в наш час, яка є результатом інтеграції науки і мистецтва, внаслідок якої народжуються наукові технології. Проаналізовано деякі історико-педагогічні аспекти цієї проблеми. Привернуто увагу до п’яти складників STEAM-освіти: S – science (природничі науки), T – technology (технологія), E – engineering (інженерне мистецтво), A – art (творчість) і M – mathematics (математика) та акцентовано на важливості мистецької складової в міждисциплінарному формуванні цілісної особистості. Висвітлено результати окремих досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. Проаналізовано підходи до впровадження таких норм освіти у США та Австрії, інших країнах Євросоюзу. Визначено, що для педагогічних представників, зокрема, майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін, впровадження STEAM допомагають підвищити власний рівень професіоналізму, покращити якість освітнього процесу, зменшити час підготовки до занять, дозволяє внести кардинально нове в роботу педагога. Художньо-творча діяльність є важливим показником формування творчої особистості здобувача освіти, особливу роль у ставленні до образотворчої діяльності відіграє розвиток художнього сприйняття при ознайомлені з творами живопису, графіки, скульптури, декоративно-прикладного мистецтва. Це ознайомлення може мати різні форми, зокрема і з використанням сучасних інформаційних технологій та STEAM-підходів. Нами зроблено висновки, що всебічне розуміння наукових проблем, творчий та інженерний підхід до їх вирішення, критичне мислення, здатність обробляти дані, що представляють образні та символічні об’єкти; здатність аналізувати кілька потоків даних одночасно, інтегроване застосування наукових та художніх методів пізнання сприяє розвитку всіх важливих компетентностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриневич, Лілія
Назва : Холістичний підхід до моніторингу якості освіти
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 70-75. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.7075 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.7075. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.7075
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): холістичний підхід--моніторинг якості освіти--форми моніторингу
Анотація: У статті досліджено моніторинг якості освіти з позиції холістичного підходу; розглянуто основні сфери функціонування моніторингу якості освіти; виокремлено основні об’єкти освітнього моніторингу; представлено огляд форм моніторингу загальної середньої освіти у відповідності до завдань, об’єктів та джерел даних; підкреслено необхідність інституційного забезпечення цілісності системи моніторингу якості освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Київські історичні студії -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Срібняк І. В. Створення та діяльність комітету культурної помочі українцям у Німеччині у таборі Раштат/ І. В. Срібняк (стр.3-8)
Саган Г. В. Навчання південних слов’ян у Київській духовній академії/ Г. В. Саган (стр.9-18)
Лях О. Формування культурного осередку у Гринвіч-Віллидж/ О. Лях (стр.19-25) Кл.слова: культура,Гринвіч-Віллидж,ньо-йоркська богема
Надтока Г. Участь російської православної церкви в діяльності чорносотенних організацій на українських землях на початку XX століття/ Г. Надтока (стр.26-34)
Головченко В. Історико-інформаційна складова гібридної агресії Росії проти Української держави/ В. Головченко (стр.35-45) Кл.слова: агресія,гібридна війна,стратегія
Гражевська Я. Сеймова конституція 1611 року: контекст українських воєводств Речі Посполитої/ Я. Гражевська (стр.46-53) Кл.слова: сеймова конституція,українські воєводства,Річ Посполита
Куляниця Н. Уряд старости у місті Кременець в 1560-1627 роках/ Н. Куляниця (стр.54-59) Кл.слова: місто,замок,уряд
Брехуненко В. Адвокатський хліб: заробітки адвокатів у Гетьманщині/ В. Брехуненко (стр.60-67) Кл.слова: судова система,адвокати,клієнти
Щербак В. Соціально-економічний розвиток Києва у XVIII ст./ В. Щербак (стр.68-75)
Ковальов Є. Київський текст Миколи Костомарова (до двохсотліття з дня народження історика)/ Є. Ковальов (стр.76-81)
Куцик Р. Прийоми інформаційного впливу Російської імперської влади на населення Київської, Подільської, та Волинської губерній у 1914-1917/ Р. Куцик (стр.82-87) Кл.слова: патріотизм,пропаганда,засоби масової інформації
Бонь О. І. Діяльність всеукраїнського комітету сприяння вченим у Києві в 1920-х рр.: соціальний контроль/ О. І. Бонь (стр.88-94)
Довжик А. Репресії проти жінок - викладачів вишів (за матеріалами архівно-слідчої справи Теофілії Войславської)/ А. Довжик (стр.95-102) Кл.слова: політичні репресії,Польський педагогічний інститут,жінки - викладачі вишів
Черкаська Д. Робота Лазаря Славіна у Державній академії історії матеріальної культури/ Д. Черкаська (стр.103-109) Кл.слова: історія археології,радянська археологія,матеріальна культура
Тарнавський І. Місцева допоміжна поліція Донеччини в період нацистської окупації (1941-1943рр.)/ І. Тарнавський (стр.110-119) Кл.слова: окупація,допоміжна поліція,колаборація
Кривошея І. Кримські об’єкти культурної спадщини ЮНЕСКО: постанексійний синдром (на матеріалі електронних видань)/ І. Кривошея, Л. Якименко (стр.120-128) Кл.слова: ЮНЕСКО,Україна,Росія
Мицик Ю. Маєтності Анастасії Скоропадської на Кролевеччині/ Ю. Мицик (стр.129-135) Кл.слова: гетьман,маєтності,Кролевецька сотня
Будзар М. Історія Києва в Ego-документах: лист Г. П. Галагана до О. В. Кочубея 1857 р./ М. Будзар (стр.136-139)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кривошея, Ігор, Якименко, Людмила
Назва : Кримські об’єкти культурної спадщини ЮНЕСКО: постанексійний синдром (на матеріалі електронних видань)
Місце публікування : Київські історичні студії. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 1(4). - С. 120-128. - DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.1228 (Шифр К269584624/2017/1). - DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.1228
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнеско--україна--росія
Анотація: У статті проаналізовано співпрацю Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) з Україною в питаннях збереження та примноження культурної спадщини. Акцентується увага на кримських об’єктах, які потрапили під іноземний вплив після загарбання півострова Росією, і діяльності українського зовнішньополітичного відомства в цьому питанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майєр Н.
Назва : Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 61-65. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)6165 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)6165
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладач--методична компетентність--професійно орієнтована--методичні вміння--рольова гра--французька мова
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність моделювання ситуацій професійно-методичної діяльності викладача для формування й розвитку у студентів магістратури методичних умінь на основні набутих методичних знань. Витлумачено поняття професійно орієнтованої рольової гри як методичного прийому для оволодіння методичними вміннями, охарактеризовано її зміст і етапи (підготовчий, етап проведення, контрольнорефлексивний етап), конкретизовано об’єкти контролю у процесі її реалізації й обґрунтовано критерії оцінювання методичних умінь майбутніх викладачів французької мови, визначено чинники, що сприяють підвищенню ефективності перебігу й результатів професійно орієнтованої рольової гри.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)