Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (237)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-44 
1.

Курбан О. Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни/О. Курбан // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.21-27
2.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
3.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
4.

Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/Т. С. Терлецька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.136-146
5.

Морзе Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес/Н. Морзе, В. Вембер // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.44-54
6.

Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті/І. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.101-118
7.

Буйницька О. П. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету/О. П. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.1-16
8.

Дущенко О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання/О. Дущенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.15-25
9.

Makhachashvili R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs/R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.54-68
10.

Nalyvaiko О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view/О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.79-94
11.

Фамілярська Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті/Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.169-180
12.

Васильченко Л. В. Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії/Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.43-55
13.

Кузьмінська О. Г. Засоби підтримки життєвого циклу наукового дослідження: цифровізація наукової комунікації та рекомендації магістрам/О. Г. Кузьмінська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.103-115
14.

Морзе Н. В. Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти/Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.149-165
15.

Староста В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.216-230
16.

Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.71-79
17.

Opryshko T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine/T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.121-129
18.

Староста В. І. Мотивація навчання студентів різних курсів/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.158-173
19.

Фамілярська Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти/Л. Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.174-183
20.

Староста В. І. (Не) змішане навчання у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не) змішування/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 12.-С.133-153
21.

Кравець Р. Б. Інформаційне забезпечення проведення онлайн-опитувань студентів/Р. Б. Кравець, Вікторія Михайлівна Терещук, О. В. Марковець // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.53-61
22.

Кузьмінська О. Г. Групова динаміка і комунікації: добір засобів підтримки проєктного навчання студентів/О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 14.-С.26-39
23.

Староста В. І. Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні)/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 14.-С.63-77
24.

Кошарна Н. В. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів/Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 15.-С.62-72
25.

Староста В. І. (Не)комп’ютерно орієнтоване тестування у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)зручності використання/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024,N N 16.-С.173-193
26.

Освітологія - 2022г.,N 11 (Введено оглавление)
27.

Цехмістер Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів/Я. Цехмістер, О. Лисенко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7.-С.131-137
28.

Баценко С. Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування/С. Баценко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.58-67
29.

Линьов К. Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану/К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.30-41
30.

Освітологічний дискурс - 2018г.,N 3/4 (Введено оглавление)
 1-30    31-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)