Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (63)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітній простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Rakityanska L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension/ L. Rakityanska (стр.10-16) Кл.слова: емоційний інтелект,майбутній викладач,духовно-моральний
Hatziolou E. Teaching how to write a research paper/ E. Hatziolou, ou S. Sofi (стр.17-26) Кл.слова: наукова стаття,написання,навчання
Spirina T. Social workers training in continuing education system/ T. Spirina, T. Liakh (стр.27-34) Кл.слова: соціальні працівники,підготовка,неперервна освіта
Voyevutko N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks/ N. Voyevutko, O. Protsenko (стр.35-41) Кл.слова: недискримінаційний,освітній простір,контент-аналіз
Tryhub I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts/ I. Tryhub (стр.42-49) Кл.слова: експертиза,освіта,базові поняття
Batechko N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect/ N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak (стр.50-56) Кл.слова: енергоефективність,європейські практики,освітній аспект
Durdas A. University education in the French republic: structure and legal framework/ A. Durdas (стр.57-65) Кл.слова: університетська освіта,криза,конфлікт
Horban O. Videogames as means of increasing students’ motivation/ O. Horban, M. Maletska (стр.66-74) Кл.слова: відеоігри,підвищення мотивації,студенти
Gladushyna O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine/ O. Gladushyna (стр.75-85) Кл.слова: криза,конфлікт,університети
Kabeera P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China/ P. Kabeera (стр.86-100) Кл.слова: критичний аналіз,інтернаціоналізація,вища освіта Китаю
Rapti S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece/ S. Rapti, G. Pavlidis (стр.101-120) Кл.слова: дислексія,вищі навчальні заклади,читання студентів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Voyevutko N., Protsenko O.
Назва : Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2019. - № 4. - С. 35-41. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.4 (Шифр T017777504/2019/4). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.4. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): недискримінаційний--освітній простір--контент-аналіз
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кукушкін, Дмитро Володимирович, Колеснікова, Вікторія Вікторівна
Назва : Практичні аспекти діджиталізації дуальної форми освіти у закладах фахової передвищої освіти
Паралельн. назви :Practical aspects of digitalization of dual forms of education in institutions of professional pre-higher education
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 12. - С. 69-79. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.126 (Шифр В505452853/2022/12). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.126
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діджиталізація--освітній простір--іт-технології--дуальна форма освіти
Анотація: В сучасних умовах надання освітніх послуг на фоні вируючих пандемій, коли більшість процесів переведено в онлайн, одним із завдань підвищення ефективності освітнього процесу беззаперечно є впровадження дуальної форми освіти та її діджиталізація. Відтак актуалізується потреба оновлення змісту інновацій, що потребує сучасна педагогіка у цьому напрямі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Освітологія -2019р.,N 8
Цікаві статті :
Сушик О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви/ О. Сушик, І. Сушик (стр.8-18) Кл.слова: освітній простір,мобільність,міграція
Kamińska M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy/ M. Kamińska (стр.19-25) Кл.слова: командна робота,вдосконалення,співробітництво
Батечко Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.26-33) Кл.слова: доброчесінсть,синергетичний підхід,системний підхід
Старостіна О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії/ О. Старостіна (стр.34-42) Кл.слова: ціннісне виховання,шкільна освтіа,моральний розвиток
Власова І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії/ І. Власова (стр.43-49) Кл.слова: державні гранти,фінансування,автономія
Євтушенко Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.50-56) Кл.слова: вдосконалення,післядипломна освіта,кваліфікація
Chmielewska M. Zjawisko agresji jako problem społeczny/ M. Chmielewska (стр.57-64) Кл.слова: агресія,винуватець,неповнолітній
Charchuła J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta/ J. Charchuła (стр.65-71) Кл.слова: громадянська освіта,еліта,суспільний
Сисоєв О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти/ О. Сисоєв (стр.72-80) Кл.слова: ліцензування,державне регулювання,контроль
Перерва В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України/ В. Перерва (стр.81-88) Кл.слова: дистанційний спецкурс,компетентність,фахова підготовка
Приходько В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету/ В. Приходько [и др.] (стр.89-96) Кл.слова: компетентність,екологічна компетентність,відходи
Зайцева Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури"/ Ю. Зайцева, С. Новік (стр.97-102) Кл.слова: фізичне виховання,підготовка,професіоналізм
Черепєхіна О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології/ О. Черепєхіна (стр.103-110) Кл.слова: компетентність,професіоналізм,викладач
Заскалєта С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти/ С. Заскалєта (стр.111-116) Кл.слова: якість освіти,національна система,ефективні шляхи
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сушик О., Сушик І.
Назва : Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2019. - № 8. - С. 8-18. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.818 (Шифр О168872740/2019/8). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.818. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.818
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--мобільність--міграція
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ошуркевич Н.
Назва : Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 209-221. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.79301 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.79301
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна стежина--екологічне виховання дітей дошкільного віку--еколого-розвивальне середовище--освітній простір--освітнє середовище
Анотація: Стаття розкриває зміст понять «освітнє середовище», «розвивальне середовище» та «еколого-розвивальне середовище», можливості та необхідність створення екологічного розвивального середовища для дошкільників. У статті наведено визначення поняття «екологічна стежина» та обґрунтовано актуальність використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти. Розроблено проект екологічної стежини на території закладу дошкільної освіти, визначено етапи роботи по створенню екологічної стежини та оформлено паспорт екологічної стежини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О.
Назва : Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 19-34. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.1934 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.1934
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відеогра--гейміфікація освіти--гра--навчання на основі гри--освіта--освітні ігри--освітній простір
Анотація: У статті з’ясовуються особливості відеогри як особливого феномену в житті сучасної людини. Обґрунтовується ідея про необхідність вироблення якісно нової стратегії розвитку освітнього простору, заснованої на активному залученні в освітній процес новітніх комунікаційних технологій на відеоігрових платформах. З’ясовано, що діяльність людини переплітається з грою або включає в себе певні ігрові елементи від самого початку формування суспільства. Гра виконує зокрема виховну функцію, моделює певні ситуації та дозволяє отримати базові практичні навички. При цьому, ігровий процес навчає через розваги, виховує з невимушеністю, якої подекуди не вистачає класичній освіті. Виявлені освітній потенціал та проаналізовані освітні перспективи відеоігор. Наголошується на використанні відеоігор в освітньому процесі за трьома напрямками: освітні ігри, гейміфікація освіти та навчання на основі гри (Game Based Learning). Зроблений висновок про перспективи залучення відеоігор до навчального процесу як новаційного методичного інструментарію, здатного сформувати відповідні навчальні та професійні компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волинець Ю., Волинець К.
Назва : Формування професійних здібностей майбутніх педагогів дошкільної освіти в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 80-91. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.7 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): євроінтеграція--майбутні дошкільні педагоги--мотивація--освітній простір--освітній простір
Анотація: У статті розкриваємо проблему формування професійних здібностей майбутніх дошкільних педагогів в умовах євроінтеграції. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в сучасній теорії та практиці; з’ясовано особливості формування професійних здібностей майбутніх дошкільних педагогів; охарактеризовані професійні здібності студентів-майбутніх дошкільних педагогів в процесі освітньої діяльності. Окреслено ймовірні шляхи щодо інтенсифікації руху сучасної професійної освітньої системи у європейську освітньо-наукову спільноту та перспективні напрями подальших наукових досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)