Пошуковий запит: (<.>K=особистість<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Єсипенко Д. Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица"/Д. Єсипенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.7-13
|
>2.
| Бабенко А. Урбаністичні та аксіологічні домінанти у романі Сергія Жадана "ДЕПЕШ МОД"/А. Бабенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 1
|
>3.
| Бхіндер Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія/Н. Бхіндер // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.321-336
|
>4.
| Васьків М. До проблеми актуальності, оригінальності та вторинності сучасної української прози/М. Васьків // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 2
|
>5.
| Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір/М. Гальченко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7.-С.8-14
|
>6.
| Главацька Ю. Особливості особистісної самоідентифікації: біограма «ДИТИНСТВО» На матеріалі літературної біографії В. Айзексона «Steve Jobs: А Biography»/Ю. Главацька // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 4.-С.281-287
|
>7.
| Гладкова В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю/В. Гладкова, Д. Юйцзін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.280-293
|
>8.
| Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/Н. В. Гончаренко-Закревська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.17-29
|
>9.
| Горбань О. Критичне мислення як основа сучасних освітніх підходів у формуванні особистості учня/О. Горбань, В. Федюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 4.-С.66-83
|
>10.
| Грищук Ю. В. Роль полікультурних європейських традицій у реформуванні педагогічної освіти Республіки Польща/Ю. В. Грищук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.106-118
|
>11.
| Даценко М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена/М. С. Даценко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.54-59
|
>12.
| Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/Л. В. Задорожна-Княгницька // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 4.-С.144-155
|
>13.
| Згурська Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано/Н. М. Згурська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.105-110
|
>14.
| Катерина Ч. Психологія митця і творчості в записках Лесі Воронюк та Кларісе Ліспектор/Ч. Катерина // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.1-6
|
>15.
| Клюев А. С. Музыка: синергетическая модель/А. С. Клюев // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 2.-С.8-16
|
>16.
| Колосова Н. Дизайн інтер’єру в дошкільному навчальному закладі/Н. Колосова, К. Ніколюк // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N Вип. 4.-С.208-224
|
>17.
| Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/А. Курінна, Д. Фролов // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.253-267
|
>18.
| Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/І. В. Леонтьєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.197-210
|
>19.
| Мережко Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект/Ю. Мережко, С. Румянцева // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.255-266
|
>20.
| Мирошниченко В. М. Зміст навчання джазової імпровізації майбутнього артиста-вокаліста/В. М. Мирошниченко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.75-79
|
|
|