Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (889)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-39 
1.

Єсипенко Д. Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица"/Д. Єсипенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.7-13
2.

Бабенко А. Урбаністичні та аксіологічні домінанти у романі Сергія Жадана "ДЕПЕШ МОД"/А. Бабенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 1
3.

Бхіндер Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія/Н. Бхіндер // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.321-336
4.

Васьків М. До проблеми актуальності, оригінальності та вторинності сучасної української прози/М. Васьків // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 2
5.

Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір/М. Гальченко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7.-С.8-14
6.

Главацька Ю. Особливості особистісної самоідентифікації: біограма «ДИТИНСТВО» На матеріалі літературної біографії В. Айзексона «Steve Jobs: А Biography»/Ю. Главацька // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 4.-С.281-287
7.

Гладкова В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю/В. Гладкова, Д. Юйцзін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.280-293
8.

Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/Н. В. Гончаренко-Закревська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.17-29
9.

Горбань О. Критичне мислення як основа сучасних освітніх підходів у формуванні особистості учня/О. Горбань, В. Федюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 4.-С.66-83
10.

Грищук Ю. В. Роль полікультурних європейських традицій у реформуванні педагогічної освіти Республіки Польща/Ю. В. Грищук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.106-118
11.

Даценко М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена/М. С. Даценко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.54-59
12.

Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/Л. В. Задорожна-Княгницька // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 4.-С.144-155
13.

Згурська Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано/Н. М. Згурська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.105-110
14.

Катерина Ч. Психологія митця і творчості в записках Лесі Воронюк та Кларісе Ліспектор/Ч. Катерина // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.1-6
15.

Клюев А. С. Музыка: синергетическая модель/А. С. Клюев // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 2.-С.8-16
16.

Колосова Н. Дизайн інтер’єру в дошкільному навчальному закладі/Н. Колосова, К. Ніколюк // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N Вип. 4.-С.208-224
17.

Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/А. Курінна, Д. Фролов // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.253-267
18.

Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/І. В. Леонтьєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.197-210
19.

Мережко Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект/Ю. Мережко, С. Румянцева // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.255-266
20.

Мирошниченко В. М. Зміст навчання джазової імпровізації майбутнього артиста-вокаліста/В. М. Мирошниченко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.75-79
 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)