Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (15)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=парадигмальний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Гудошник, О.
    Дискусійні аспекти міждисциплінарної взаємодії журналістики та усної історії [Електронний ресурс] / О. Гудошник, Л. Темченко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
масмедіа -- усна історія -- наративність -- цифровий сторітелінг -- мультимедійність
Анотація: У статті представлено контекст сучасної наукової полеміки навколо кордонів міждисциплінарності. Предметом дослідження стали поширені практики використання в масмедіи ному просторі усноісторичних практик. Разом із тим сама усна історія стрімко змінюється під шаленим тиском цифрових платформ на кшталт StoryCorps (США), Listening Project (Велика Британія), The Story Project (Австралія), The Tale of a Town (Канада). Зміни торкнулися не лише технологічного процесу архівації та поширення інформації , але й засадничих основ усної історії — ї ї методології . На зміну глибинному інтерв’ю приходять метод «збору швидких реакціи » та історичний сторітелінг. Мета статті — окреслити дискусійне поле сучасного наукового дискурсу проблеми, на прикладі світових та українських медіа представити наи показовіші аспекти міждисциплінарної взаємодії , а саме: висвітлення суперечливих і неоднозначних для потрактувань історичних фактів; наративність; пролонговану комунікацію; мультимедій ність і багатоплатформність. Методами дослідження стали традиційні емпіричні методи спостереження та опису, а також парадигмальний аналіз функціональних особливостей усноісторичних практик у журналістиці. Результати дослідження. Запропоновано базові характерологічні напрями, що дають змогу різноаспектно представити головні дискусійні моменти: використання усноісторичних матеріалів, особливо «прихованої історії » очима очевидців, стає додатковим джерелом журналістських уточнень, розслідувань і розширення інформаціи ного порядку денного; звернення до маргінесних тем історії , надання голосу терористичним угрупованням та учасникам геноцидів ставить перед аудиторією вкраи складні и етично суперечливі питання; мультимедіи ність і багатоплатформність надають усноісторичніи інформації нового життя, при цьому до узвичаєних практик нових медіа додаються перформанс, театр, партисипативність. Наи виразнішим проявом змін у зазначеному міждисциплінарному дискурсі стали поширені в різних сферах практики цифрового сторітелінгу; медіи не и ого використання проілюстроване проєктом BBC’s Capture Wales digital storytelling project. У межах наукової дискусії , що точиться в останні роки, актуалізовані питання демократизації історії , масового долучення до цифрових архівів, створення потужних соціальних проєктів і намагання дистанціювати усну історію як окрему дисципліну. Разом із тим міждисциплінарність, як будь-яка творча практика, залишається широким полем для експериментів і творчості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Темченко, Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: Н057263/2017/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії / Л. Хоружа. - С.7-13
Овчаренко, Н. Парадигмальний простір сучасної музичної освіти / Н. Овчаренко. - С.13-20
Куземко, Л. Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи / Л. Куземко. - С.20-25
Степаненко, С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації / С. Степаненко, Н. Степаненко. - С.26-33
Стихун, Н. Розвиток професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва в умовах неперервної педагогічної освіти / Н. Стихун. - С.34-37
Киричок, І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти / І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук. - С.38-45
Безкоровайна, Л. Системна модель професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства та алгоритм її реалізації / Л. Безкоровайна. - С.45-50
Замотаєва, Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови / Н. Замотаєва. - С.50-56
Лисенко, О. Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя / О. Лисенко. - С.57-60
Майєр, Н. Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови / Н. Майєр. - С.61-65
Заскалєта, С. Професійна підготовка економістів: напрями реалізації / С. Заскалєта. - С.66-70
Падалка, О. Формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів у процесі позааудиторної роботи / О. Падалка. - С.71-74
Лілік, О. Мистецька компаративістика у професійній підготовці майбутніх учителів української літератури / О. Лілік. - С.75-80
Заярна, І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників / І. Заярна. - С.81-87
Вей, Чжеюань . Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів / Ч. Вей. - С.88-92
Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / І. Касілов. - С.93-98
Сисоєва, С. Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу / С. Сисоєва, Л. Козак. - С.99-109
Батечко, Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини / Н. Батечко. - С.109-115
Когут, С. Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща / С. Когут. - С.115-121
Кристопчук, Т. Полікультурність у європейській освітній політиці / Т. Кристопчук. - С.122-126
Дудіна, О. Самостійна робота у професійній підготовці магістрів з технічного перекладу в США / О. Дудіна. - С.127-131
Дурдас, А. Вища освіта Франції в контексті сучасних євроінтеграційних процесів / А. Дурдас. - С.132-138
Слозанська, А. Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / А. Слозанська. - С.138-144
Якименко, Н. Дистанційна освіта як інтерактивна форма навчання фахівців з документознавства та інформаційної діяльності / Н. Якименко. - С.145-149
Кравченко, О. Професійні компетенції керівника вищого навчального закладу як суб’єкта моделювання стратегічного розвитку університету / О. Кравченко. - С.150-155
Троцький, Р. Формування готовності до управлінської діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України у процесі фахової підготовки / Р. Троцький. - С.155-160
Каричковський, В. Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України / В. Каричковський. - С.160-165
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Задорожна-Княгницька, Л.
    Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. Задорожна-Княгницька. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 19-26, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)1926. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
деонтологічна компетентність -- конструкт -- концепція деонтологічної підготовки -- освітня парадигма -- ядро концепції
Анотація: У статті викладено концепцію деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти. Визначено сукупність її нормативно-правових і теоретичних засад, обґрунтовано аспекти деонтологічної підготовки та відповідні до них групи професійних вимог (нормативно-правових, професійно-технологічних, особистісно-професійних), сформульовано її мету й завдання у контексті виділених аспектів.Розкрито методологічні засади конструювання змісту деонтологічної підготовки (обґрунтовано парадигмальний простір концепції, дано характеристику філософських підходів до її здійснення). У межах теоретичного концепту визначено систему дефініцій, вихідних параметрів, оцінок, які покладено в основу її змісту й структури та моделювання її системи. Розкрито практичний концепт авторської концепції, що передбачає перевірку ефективності структурно-компонентноїмоделі деонтологічної підготовки, визначення відповідних педагогічних умов, критеріїв і показників результату.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Овчаренко, Н.
    Парадигмальний простір сучасної музичної освіти [Електронний ресурс] / Н. Овчаренко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 13-20, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)1320. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
парадигма -- аксіологічна -- музична освіта -- антропологічна
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність проблеми парадигмального спрямування сучасної музичної освіти в глобалізаційно-інтеграційний період розвитку світового суспільства. Окреслено парадигми сучасної музичної освіти та системний взаємозвʼязок між ними. Визначено, що парадигмальний простір музичної освіти охоплює: аксіологічну, антропологічну, культурологічну, гуманістичну, гуманітарну парадигми.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)