Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (37)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна практика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Minchanowska, A.
    The significance of pedagogical internships in the process of preparing students for the teacher’s profession [Електронний ресурс] = Значення педагогічної практики у процесі підготовки студентів до професії вчителя / A. Minchanowska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P106-114, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- вища освіта -- професія вчителя
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мінчановська Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Музика, Леся.
    Фортепіанні твори для дітей у творчості С. Борткевича [Електронний ресурс] / Л. Музика // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 67-72, DOI 10.28925/2518-766X.2023.810. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
фортепіанне виконавство -- педагогічна цінність -- педагогічний репертуар -- навичка -- педагогічна практика
Анотація: У статті здійснена спроба розглянути художньо-педагогічний арсенал фортепіанної музики на матеріалі видатного композитора української діаспори Сергія Борткевича.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

3.


    Тимчик, О. В.
    Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики [Електронний ресурс] / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 153-159. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- комплексний підхід -- початкова освіта -- види діяльності
Анотація: У статті розкривається важливість інтеграції різноманітних видів діяльності у процесі проходження практики майбутніми вчителями початкових класів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Полковенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Мерзлякова, О. Л.
    Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації [Електронний ресурс] / О. Л. Мерзлякова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 108-120, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1108120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційна грамотність -- подання інформації -- педагогічна практика -- способи інформаційної репрезентації -- об’ємна інформаційна репрезентація
Анотація: Стаття знайомить з особливостями лінійного та об’ємного(візуального, графічного) способів інформаційної репрезентації. Показано переваги та недоліки кожного з означених способів подання інформації. Автор демонструє нагальну потребу більш активного використання вчителем візуальних форм інформаційної репрезентації, що пов’язане з різким розширенням сучасного інформаційного простору знань. Оволодіння вчителем сучасними засобами роботи з інформаційними масивами сприяють загальному розвиткові його інформаційної грамотності. Окреслено можливості використання об’ємного способу інформаційної репрезентації в повсякденній педагогічній практиці. Візуалізація інформаційних масивів знань сприятиме зростанню інформаційної грамотності вчителя, що є перспективним напрямом подальших розвідок.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Твердохліб, Т.
    Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) [Електронний ресурс] / Т. Твердохліб. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 26-37, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.52613. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовна академія -- духовна семінарія -- жіночий навчальний заклад Православної Церкви -- педагогіка -- зміст навчання -- педагогічна практика
Анотація: У статті на основі аналізу першоджерел та історико-педагогічної літератури представлено погляди В. Белікова, А. Васильєва, П. Лашкарьова, П. Ліницького І. Малишевського, А. Шереметинського та інших педагогів і релігійних діячів стосовно навчання педагогіки у освітніх закладах Православної Церкви в 1867-1884 рр. Встановлено, що теоретичні наробки з означених питань представлені у проектах і публікаціях духовних періодичних видань «Волынские епархиальные ведомости», «Православное обозрение», «Полтавские епархиальные ведомости», «Труды Киевской духовной академии» тощо. Визначено і розкрито ідеї педагогів і релігійних діячів стосовно змісту, навчально-методичного забезпечення, організаційних аспектів, форм, кадрового забезпечення навчання педагогіки в академіях, семінаріях і жіночих навчальних закладах Православної Церкви.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Січкар, А.
    Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів [Електронний ресурс] / А. Січкар, В. Дем'яненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 214-230, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- мотиви -- педагогічна практика -- навчальна практика -- професійне самовдосконалення
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування мотивації до професійного самовдосконалення студентів спеціальності «Дошкільна освіта» в ході педагогічної практики. За результатами дослідження охарактеризовано різні підходи до проблеми розвитку процесів самовдосконалення, саморозвитку, саморефлексії у наукових працях сучасних українських та зарубіжних вчених. З’ясовано, що професійне самовдосконалення як внутрішній процес якісних самозмін, можливий, насамперед, за умови усвідомлення педагогом потреби у самовдосконаленні, формування внутрішньої мотивації у саморозвитку та цілеспрямованої й організованої діяльності, направленої на пошук можливостей максимальної професійної самореалізації. Розкрито сутність й види мотивів (педагогічні, особистісні, соціальні), що спонукають студентів до професійного самовдосконалення; аргументовано необхідність формування у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти внутрішньої мотивації до професійного зростання. Обґрунтовано вплив педагогічної практики (обов’язкової складової освітнього процесу закладу вищої освіти) на формування професійного самовдосконалення; висвітлено завдання, зміст навчальної (психолого-педагогічної) практики студентів першого курсу спеціальності «Дошкільна освіта», як першооснови професійного самовизначення, особливості підготовки студентів до неї (майстер-класи, самодіагностика, індивідуальні консультації з вирішення різних завдань практики) на базі Центру самопізнання та саморозвитку, який функціонує в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка. Здійснено аналіз результатів емпіричного дослідження щодо актуальності потреби студентів у професійному самовдосконаленні, визначено мотиви професійного самовдосконалення та проаналізовано динаміку змін мотивів, що спонукають студентів першого, другого та третього курсів до професійного зростання. Окреслено умови, що сприяють формуванню внутрішньої мотивації до професійного самовдосконалення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти впродовж різних видів педагогічної практики; акцентовано увагу на включення до змісту практик завдань із формування рефлексії та впровадження ІКТ (електронне портфоліо «Особистісно професійне зростання студента»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дем'яненко, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Літіченко, Олена.
    Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Літіченко, Д. Мастерук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 23-36, DOI 10.28925/2312-5829.2023.22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- колір -- мотивація -- мотиви -- педагогічна практика -- навчальна (психолого-педагогічна) практика -- професійне самовдосконалення -- стереотипи -- художньо-продуктивна діяльність
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні аспекти формування уявлень про кольори у дітей від 1 до 7 років. З’ясовано, що колір є важливим засобом виразності у мистецькій діяльності, способом організації естетики побуту, самовираження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мастерук, Дар’я


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Ковальчук, І.
    Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. Ковальчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 94-99, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.9499. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- методист -- практикант -- педагогічна практика
Анотація: У статті розглядаються методичні аспекти підготовки майбутніх вчителів до педагогічної діяльності. Автор звертає увагу на доцільність у навчальних планах предметів, що мають методичну вагу для майбутнього педагога: «риторика», «мовна культура вчителя», «дидактичне забезпечення уроку», «інноваційні форми роботи з учнями». Підкреслено, що важливу роль відіграє педагогічна складова підготовки шкільного і вузівського методиста до роботи з практикантом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Павлова, Н.
    Педагогічна практика в системі професійної підготовки вчителів інформатики [Електронний ресурс] / Н. Павлова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 36-44, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
учитель інформатики -- пропедевтична практика -- педагогічна практика -- дослідні завдання
Анотація: Охарактеризовано значимість практичної підготовки студентів, а саме педагогічної практики в процесі здобуття кваліфікації «вчитель інформатики» за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Інформатика)». Узагальнено актуальні науково-методичні праці із досліджуваної проблеми. Проаналізовано освітньо-професійні програми першого (бакалаврського) рівня, за якими навчаються майбутні вчителі інформатики на вміст різних видів практик. Представлено адаптаційну, дидактичну, розвиваючу, діагностичну, прогностичну, комунікативну і рефлексивну функції практики. Виокремлено пропедевтичну і виробничу педагогічні практики, кожна з яких спрямована на формування професійних компетентностей та дозволяє студентам реалізувати себе в ролі вчителя. У вигляді схеми відображено взаємозв’язки між навчальними дисциплінами та пропедевтичною практикою на прикладі освітньої програми Рівненського державного гуманітарного університету. Конкретизовано завдання виробничої практики в закладі середньої освіти. Педагогічна практика представлена як: метод навчання, що спрямований на закріплення обізнаності з психології, педагогіки, інформатики та методики її навчання; засіб розвитку в студентів особистісних і професійно значимих якостей; форма поєднання освітньої діяльності студентів із педагогічною працею вчителя інформатики в закладі середньої освіти. Запропоновано впроваджувати педагогічні практики в різних формах з першого року навчання в закладі вищої освіти, поєднуючи практичну, навчально-пізнавальну, дослідну діяльності, використовуючи здобуті результати в курсових і кваліфікаційних проєктах, індивідуальних навчально-дослідних завданнях із циклу дисциплін професійного блоку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)