Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (41)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна спадщина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Огнев’юк, Віктор Олександрович, Сисоєва С.
Назва : Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2021. - № 10. - С. 6-14. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.101 (Шифр О168872740/2021/10). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.101. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.101
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна освіта--професійна підготовка вчителя--педагогічна спадщина
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Некрутенко О. Б., Орлова Ю. В.
Назва : Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 193-204. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа саммерхілл--вільне виховання--педагогічна спадщина
Анотація: У статті розглянуто взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософськопедагогічними теоріями. Загальнопедагогічний контекст формування його педагогічної концепції становлять ідеї вільного виховання реформаторської педагогіки (кінец XIX – початок XX ст.). Ми дійшли висновку, що педагогічна спадщина О. Нілла ґрунтується на філософському розумінні ідеї свободи як природного стану людини й тісно взаємопов’язана зі світоглядом відомих філософів і педагогів різних історичних епох (філософія раннього даосизму, екзистенціалізму), концепції теоретиків і практиків вільного виховання – Ж.-Ж. Руссо, М. Монтессорі, Л. Толстого, К. Вентцеля, Е. Кей, Г. Лейна).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)