Пошуковий запит: (<.>K=поведінка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Glagush N. Translation of Indirect Speech Acts/N. Glagush // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 2
|
>2.
| Великорода Ю. Типологія метафор у науково популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic)/Ю. Великорода // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 3.-С.108-117
|
>3.
| Федик Т. Травмування Чорнобилем: залежність ментальна і фізична (художні моделі адикції в п'єсах Григорія Штоня і Павла Ар'є/Т. Федик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.189-195
|
>4.
| Освітологія - 2018г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>5.
| Chmielewska M. Nauczyciel wobec dziecka z zespołem aspergera/M. Chmielewska, M. Chmielewska // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7.-С.90-96
|
>6.
| Освітологічний дискурс - 2019г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/К. О. Линьов // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.153-164
|
>8.
| Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/Н. В. Гончаренко-Закревська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.17-29
|
>9.
| Стойко К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії/К. Стойко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.56-67
|
>10.
| Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/В. Гладкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.336-343
|
>11.
| Київські історичні студії - 2022г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>12.
| Драч О. Поведінка учениць як соціально-виховний засіб: за матеріалами Варшавської жіночої прогімназії початку XX ст./О. Драч // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.38-47
|
|