Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (509)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поведінка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Glagush N. Translation of Indirect Speech Acts/N. Glagush // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 2
2.

Великорода Ю. Типологія метафор у науково популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic)/Ю. Великорода // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 3.-С.108-117
3.

Федик Т. Травмування Чорнобилем: залежність ментальна і фізична (художні моделі адикції в п'єсах Григорія Штоня і Павла Ар'є/Т. Федик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.189-195
4.

Освітологія - 2018г.,N 7 (Введено оглавление)
5.

Chmielewska M. Nauczyciel wobec dziecka z zespołem aspergera/M. Chmielewska, M. Chmielewska // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7.-С.90-96
6.

Освітологічний дискурс - 2019г.,N 1/2 (Введено оглавление)
7.

Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/К. О. Линьов // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.153-164
8.

Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/Н. В. Гончаренко-Закревська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.17-29
9.

Стойко К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії/К. Стойко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.56-67
10.

Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/В. Гладкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.336-343
11.

Київські історичні студії - 2022г.,N 2 (Введено оглавление)
12.

Драч О. Поведінка учениць як соціально-виховний засіб: за матеріалами Варшавської жіночої прогімназії початку XX ст./О. Драч // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.38-47
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)