Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1304)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (41)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 177
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-177 
1.

Мережко Ю. В. Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу/Ю. В. Мережко, І. М. Ходоровська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.99-104
2.

Ракітянська Л. М. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва: результати педагогічного експерименту/Л. М. Ракітянська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.92-98
3.

Падалка Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку/Г. М. Падалка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.16-21
4.

Соколова Г. Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури/Г. Соколова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.32-37
5.

Никонова С. Б. Искусство homo aestheticus, или Возможно ли эстетически воспринимаемое искусство?/С. Б. Никонова // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.6-10
6.

Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.134-143
7.

Лу С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури/С. Лу // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.65-74
8.

Лященко І. С. Музична семіотика: міждисциплінарний аспект/І. С. Лященко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.51-59
9.

Проців Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій/Л. Й. Проців // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.16-23
10.

Маліновський Б. Цифрова компетентність майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання: сутнісний аналіз поняття/Б. Маліновський // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.24-29
11.

Сухолова М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах/М. А. Сухолова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.134-139
12.

Ковальов Є. "…Пани, люб’язні народу": репрезентація початку Селянської реформи 1861 року в листах Василя Тарновського (старшого) Григорію Ґалаґану/Є. Ковальов, Т. Терещенко // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.70-79
13.

Маскович Т. Професійно-творчі та індивідуально-особистісні якості педагога в процесі організації навчально-виховного процесу/Т. Маскович, Х. Казимирів // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.61-66
14.

Вишневецька М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми/М. В. Вишневецька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.43-48
15.

Рахманова О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів/О. К. Рахманова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.32-35
16.

Лобода О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів/О. Є. Лобода // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.120-127
17.

Ракітянська Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/Л. М. Ракітянська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.112-119
18.

Харченко Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик/Т. Харченко, М. Зверева // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7.-С.65-71
19.

Сисоєва С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст/С. Сисоєва // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7.-С.49-58
20.

Vynar V. Development of youth identity and i-concept/V. Vynar // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2022,N № 7.-С.41-52
21.

Rudnik Y. Teacher students training to implement ar and vr technologies in foreign language teaching/Y. Rudnik // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2022,N № 7.-С.84-93
22.

Дурдас А. Роль та місце письмових завдань у вивченні іноземної мови в університеті/А. Дурдас // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.76-83
23.

Братко М. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття/М. Братко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.81-88
24.

Панченко А. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект/А. Панченко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.88-93
25.

Złociak M. Uprzedzenia i stereotypy w relacjach/M. Złociak // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7.-С.116-124
26.

Камінська М. Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода/М. Камінська // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.9-17
27.

Мельниченко О. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект/О. Мельниченко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.18-26
28.

Зайцева В. Енкаустика як живописна техніка древності: традиція, що зникає/В. Зайцева, А. Буйгашева, Н. Прохорова // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N Вип. 4.-С.36-54
29.

Пилипушко Б. Становлення феномену «внутрішньої еміграції» у західному науковому дискурсі/Б. Пилипушко // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2018,N Вип. 3.-С.19-24
30.

Пучков А. До питання про семантичний ореол друкованої художньої форми (на прикладі обкладинок Володимира Фаворського і Дмитра Мітрохіна початку 1920-х рр.)/А. Пучков // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2018,N Вип. 3.-С.101-110
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-177 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)