Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1304)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (41)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 177
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-177 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терещенко М. В., Щербань Є. А.
Назва : Освіта і картина світу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 1. - С. 142-152. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--культура--розвиток особистості--навчання виховання--світогляд--картина світу
Анотація: У статті розкривається поняття картини світу, світогляду, освіти, культури. А також робиться спроба розглянути розвиток людини під впливом освітніх процесів як розвиток її картини світу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Байталюк О. М.
Назва : Дитина в сімейних правовідносинах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 134-142. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитина--сім’я--сімейні правовідносини--народження дитини--реєстрація дитини--майнові та немайнові права дитини
Анотація: У статті розкривається поняття сімейних прав та обов’язків, дається визначення даного поняття, аналізуються поняття майнових і немайнових прав дитини у сім’ї.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чудіна О. Л.
Назва : Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 35-45. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): географічне наукове поняття--засвоєння поняття--повнота засвоєння поняття--коефіцієнт засвоєння змісту--взаємозв’язків поняття--рівень сформованості поняття
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблеми визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі їх оволодіння студентами-географами. Автором уточнені основні коефіцієнти повноти засвоєння окремих логічних складових понять та на основі комплексної оцінки останніх розроблені рівні сформованості географічних понять за вимогами Болонського процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маслов В.
Назва : Концептуальні засади розробки орієнтовних стандартів змісту компетентності фахівців [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 162-167. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті розкрито поняття компетентісного підходу, визначено відмінності між поняттями «компетенція» та «компетенції». Автор описує структурні складові стандартів компетентності фахівців та зводить їх до загального стандарту компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паращенко Л. І.
Назва : Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 34-46. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток освіти--державне управління розвитком загальної середньої освіти--критерії розвитку освіти--навчальний заклад--курикулум
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку системи загальної середньої освіти (ЗСО), досліджено розробленість категорій «розвиток освіти», «розвиток загальної середньої освіти», критеріїв розвитку ЗСО. Запропоновано визначення поняття «розвиток системи загальної середньої освіти».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єременко О.
Назва : Текстуальні параметри роду літературного твору як носії синкретичних явищ [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжродовий синкретизм--поетика--образ
Анотація: У статті досліджується категорія літературного роду як центральне наукове поняття для типології і систематизації явищ мистецтва слова, первинне для подальшої класифікації за жанрами. Поліфункціональність образу постає передумовою родового поділу літератури. Взаємопроникнення посутніх родових властивостей – міжродовий синкретизм – розглянуто починаючи від спорадичних його проявів на межі віків і до постмодерної еклектики. Носіями міжродового синкретизму визначені рівень художньої умовності (імітація реальних подій, моделювання психічних станів); змістоутворювальні компоненти тексту; формозмістові елементи твору; поетикальні домінанти; авторська індивідуальність (задум, психологічний портрет, художній світ); рецептивні параметри. Отже, явище міжродового синкретизму постає як наслідок комплексу властивостей художнього тексту
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грипас О.
Назва : Про засадничі принципи функційної граматики [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 3/4. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/3/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функційна граматика--функційно-семантичне поле--функція--методика формування поля
Анотація: У статті окреслено засадничі принципи функційної граматики, методологію функційно-граматичного дослідження. Подано характеристику функційно-семантичного поля та методику його формування, з’ясовано значення поняття «функція»
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Недавня К.
Назва : Метафора тіла як основний спосіб концептуалізації хвороби у текстах двотисячників [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хвороба--двотисячники--метафора--тіло--тілесність
Анотація: У статті порушено проблему концептуалізації хвороби в сучасній українській поезії. Представлено різні підходи до розуміння поняття «хвороба». Розкрито феноменологію здоров’я та хвороби як полюсів континууму людського буття. Індивідуальний досвід переживання захворювання значно модифікується під впливом панівних у суспільстві когнітивних, етичних і естетичних настанов щодо способів інтерпретації тілесних феноменів. У статті показано залежність концепту «хвороба» від існуючих в культурному суспільстві уявлень про будову людського тіла.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малахова Е.
Назва : Мотив песенной лирики как объект композиторской интерпретации (на материале творчества Вячеслава Полянского) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пісенна лірика--інтерпретація--мюзикл--композитор
Анотація: У статті подано аналіз поняття «інтерпретація» з позицій літературо- та музикознавства. На прикладі пісенної лірики з мюзиклу однойменній п'єсі Григорія Горіна «Чума на обидва ваші будинки» (режисер Борис Озеров) розглянуто основні засади інтерпретації композитором В'ячеславом Полянським поетичних текстів Михайла Євшина.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищук Ю. В.
Назва : Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 112-120. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник І. О.
Назва : Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 172-178. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорова М. А.
Назва : Характеристика поняття "моральні цінності особистості" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 247-257. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Освітологія -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Lewowicki Т. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej/ Т. Lewowicki (стр.11-16)
Сисоєва С. О. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології/ С. О. Сисоєва (стр.17-22)
Соколова І. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті/ І. Соколова (стр.23-29) Кл.слова: вища освіта,компаративне дослідження,компаративний аналіз
Побірченко Н. Психолого-дослідницькі позиції в освітології/ Н. Побірченко (стр.29-33) Кл.слова: дослідницька позиція,консультативно-орієнтоване спілкування,освітологія
Щурек-Борута. Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти/ Аліна Щурек-Борута (стр.34-40) Кл.слова: ідентичність,навчання,конструктивізм
Грабовська Б. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу/ Б. Грабовська (стр.40-45) Кл.слова: маргіналізація,освітня політика,підготовка вчителів
Батечко Н. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система/ Н. Батечко (стр.45-52) Кл.слова: магістр,магістратура,педагогічна система
Суходольська Й. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування/ Й. Суходольська (стр.52-58)
Огнев’юк В. О. Освітня політика як державний пріоритет/ В. Огнев’юк (стр.59-65)
Мосьпан Н. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект/ Н. Мосьпан (стр.65-69)
Гриневич Л. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти/ Л. Гриневич (стр.70-75)
Слюсаренко О. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу/ О. Слюсаренко (стр.75-81)
Братко М. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття/ М. Братко (стр.81-88)
Панченко А. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект/ А. Панченко (стр.88-93)
Мєшальскі С. Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій/ С. Мєшальскі (стр.94-99)
Купрій Т. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект/ Т. Купрій (стр.99-105)
Урбан Я. Рік важливих ювілеїв - про що нагадує освіта?/ Я. Урбан (стр.105-109)
Кузьменко О. Лібералізація сучасної університетської освіти/ О. Кузьменко (стр.109-114)
Беднарська Н. Навчання в епоху Інтернету/ Н. Беднарська (стр.115-121)
Чернуха Н. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку/ Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн (стр.122-125)
Ющак К. Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів?/ К. Ющак (стр.126-130)
Попова Д. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії/ Д. Попова (стр.130-135)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панченко, Алла
Назва : Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 88-93. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8893 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8893. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8893
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): планування--планування діяльності--самоаналіз діяльності--swot-аналіз--google-календар
Анотація: В статті обґрунтовано актуальність планування діяльності в оновленні та розвитку сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Визначено сутність поняття «планування» як полівалентного поняття, його значення в системі управління закладом загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття)/ Є. Б. Антипін (стр.1-9)
Білова Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей/ Ю. А. Білова (стр.10-21)
Благова Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект/ Т. О. Благова (стр.22-33)
Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.)/ В. С. Бугрій (стр.34-43)
Варченко-Троценко Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.44-55)
Василевич Л. Ф. Нечітка математична філософія/ Л. Ф. Василевич (стр.56-66)
Венгловська О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.)/ О. А. Венгловська (стр.67-80)
Галицька М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.81-92)
Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України/ С. Ю. Головчук (стр.93-99)
Грабовий А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)/ А. К. Грабовий (стр.100-111)
Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі/ Ю. В. Грищук (стр.112-120)
Гуменюк О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора/ О. М. Гуменюк (стр.121-129)
Євтух М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти/ М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва (стр.130-143)
Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.144-155)
Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті/ Л. В. Козак (стр.156-171)
Колесник І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен/ І. О. Колесник (стр.172-178)
Кузьменко О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу/ О. М. Кузьменко (стр.179-190)
Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу/ Н. В. Мосьпан (стр.191-198)
Муромець В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії/ В. Г. Муромець (стр.199-207)
Саврасова-В’юн Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.208-218)
Січкар А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття)/ А. Д. Січкар (стр.219-230)
Степура І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників/ І. С. Степура (стр.231-236)
Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування)/ В. І. Тернопільська (стр.237-246)
Федорова М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості"/ М. А. Федорова (стр.247-257)
Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій/ О. М. Хомік (стр.258-268)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Братко, Марія
Назва : Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 81-88. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8188 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8188. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8188
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--освітнє середовище--інтелектуальна діяльність
Анотація: У статті на основі аналізу наукових підходів до тлумачення сутності понять «управління», «освітнє середовище вищого навчального закладу та з урахуванням особливостей цих феноменів сформульовано зміст поняття управління освітнім середовищем вищого навчального закладу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Житинська М. О.
Назва : Забезпечення якості життя людей похилого віку як соціальна проблема [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 116-124. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість життя--люди похилого віку--якість життя людей похилого віку--об’єктивні та суб’єктивні показники якості життя
Анотація: Стаття присвячена проблемі якості життя людей похилого віку. У статті проаналізовано основні підходи до визначення поняття «якість життя», сформульовано визначення терміну «якість життя людей похилого віку» та визначено її об’єктивні та суб’єктивні показники
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Неведомська Є. О., Михайловська А. П.
Назва : Як визначити педагогу психологічний портрет студента? [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 158-166. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асиметрія головного мозку--коефіцієнт асиметрії головного мозку--темперамент--типи темпераменту--пам’ять--види пам’яті
Анотація: У статті розкрито поняття асиметрії головного мозку людини, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідження довело, що функціональна асиметрія головного мозку має вплив на темперамент та процеси пам’яті студента. У результаті проведеного дослідження виявлено певні закономірності між коефіцієнтом асиметрії головного мозку студентів та їхніми особливостями темпераменту й процесів пам’яті. Ці дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пляченко Т. М.
Назва : Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 179-191. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учитель музичного мистецтва--учнівський музично-інструментальний колектив--особистість--особистісні компетенції--професійно-педагогічні компетенції
Анотація: У статті проаналізовано науково-педагогічні і мистецтвознавчі праці, в яких сформульовано вимоги до особистості вчителя музичного мистецтва як керівника учнівського музично-інструментального колективу. Досліджено сутність поняття «особистість» у філософському, психологічному й соціально-педагогічному аспектах. Визначено структуру професійно-педагогічних та особистісних компетенцій, володіння якими забезпечує успішність фахової діяльності вчителя музичного мистецтва у шкільних оркестрах та інструментальних ансамблях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дишко О. Л.
Назва : Педагогічні умови формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 95-103. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні умови--професійна взаємодія--споживачі туристичних послуг--бакалавр з туризму
Анотація: У статті проаналізовано та розкрито методологічну сутність поняття «педагогічні умови». Визначено та схарактеризовано комплекс педагогічних умов, які сприяють ефективності процесу формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабійчук С. М.
Назва : Геоінформаційна компетенція старшокласників як складова інформаційної компетенції [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 1-12. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): геоінформаційна система--геоінформаційна компетенція--старшокласники--компетенція--компетентність
Анотація: Сучасна освіта ґрунтується на практичному використанні знань, одним з компонентів якого є формування в учнів певної компетентності. Вивчення основ геогінформаційних систем у старших класах ґрунтується на формуванні в учнів геоінформаційної компетенції. Геоінформаційна компетенція є складовою інформаційної компетенції учня. Означення цього поняття багатогранне, оскільки містить комплекс компетенцій, які повинні формуватися в учня. У статті розглядається практичне формування в учнів секції «ГІС у географії» Київської Малої академії наук геоінформаційної компетенції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гвоздій С. П.
Назва : Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 36-48. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура безпечної життєдіяльності--багаторівневий практичний тренінг--нормативні дисципліни з безпеки
Анотація: Актуальність роботи викликана ситуацією на сході України і необхідністю швидкого та якісного навчання питанням безпеки життєдіяльності. Запропоновано авторську методику багаторівневого практичного тренінгу, який визначається як пов’язане із життям інтенсивне навчання із практичним відпрацюванням певних умінь та навичок викладачами та студентами у навчальному закладі та за його межами. Наводиться досвід використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів. Автор дає визначення поняття «культура безпечної життєдіяльності». Доводиться ефективність запропонованого методичного підходу у викладанні питань безпеки та його подальше використання у вищих навчальних закладах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грабовий А. К.
Назва : Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 49-60. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хімія--загальноосвітні навчальні заклади--екологія--екологізація освіти--екологічна культура учнів--екологічна складова шкільного курсу хімії--екологізований хімічний експеримент--екологізовані завдання
Анотація: У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади формування екологічної культури учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Теоретичний аналіз літератури з проблем дослідження показав, що проблема формування екологічної культури учнів під час вивчення хімії в школі є актуальною, але недостатньо вивченою. В узагальненому значенні поняття «екологічна культура» протрактовано як здатність людей послуговуватися своїми екологічними знаннями й уміннями в практичній діяльності. Складниками екологічної культури є знання, ціннісні орієнтири, досвід діяльності. Екологічна культура учнів формується в процесі вивчення шкільного курсу хімії: екологічна складова змісту оновленого курсу хімії, екологізований хімічний експеримент, екологізовані завдання, задачі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Муромець В. Г.
Назва : Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 219-227. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): естетотерапія--майбутні педагоги--освітнє середовище--превенція--конфліктні ситуації
Анотація: У статті розглядається процес формування готовності майбутніх педагогів до попередження та подолання конфліктів в освітньому середовищі; здійснений теоретичний аналіз поняття «превенція», розкрито потенціал використання засобів естетотерапії у позааудиторній діяльності як превентивного фактору запобігання міжособистісних конфліктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва С. О.
Назва : Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 261-269. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--компетентність--компетенції--компетенція--результати навчання
Анотація: У статті порушується проблема формування наукового тезаурусу компетентнісно зорієнтованої вищої освіти. Проаналізовано основні поняття, включені до нового Закону про вищу освіту Украіни (2014 р.). Показано, що гармонізація ступеневих моделей підготовки фахівців на національному рівні з вимогами європейського простору вищої освіти, вироблення загального розуміння змісту кваліфікацій на рівні бакалавра та магістра у термінології результатів навчання актуалізували в Україні дослідження, метою яких була розробка різних моделей компетентностей; підкреслено, що важливого значення у таких дослідженнях та нормативних документах має адекватне тлумачення змісту понять, що вводяться відповідно до змісту усталених понять вітчизняного простору педагогічної науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваниця Г. А.
Назва : Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 140-152. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): «добродійність»--«добродійність молодшого школяра»--дефінітивний аналіз--структурно-компонентний аналіз--критерії сформованості
Анотація: У статті презентовано дослідження категорії добродійності, яка побіжно вивчена у сучасній педагогіці початкової школи. Пріоритетним завданням стало уточнення сутності поняття «добродійність» та його педагогічна інтерпретація в контексті вікових особливостей молодших школярів – дефінітивний аналіз поняття «добродійність молодшого школяра». Здійснено структурно-компонентний аналіз добродійності молодшого школяра та визначено критерії, показники сформованості цього особистісного утворення. Перспективою подальшого дослідження проблеми є виділення рівнів сформованості добродійності у молодших школярів на основі виокремлених критеріїв та показників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маркова Т. В.
Назва : Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 211-218. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка до міжкультурної комунікації--міжкультурна комунікація--підготовка--позааудиторна навчальна діяльність
Анотація: У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації та розкрито базові поняття в науковій літературі, проаналізовано стан досліджувальної проблеми та виокремлено основні визначення базових понять щодо вивчення проблеми міжкультурної комунікації та формування готовності до її здійснення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

28.

Назва журналу :Київські історичні студії -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Тараненко С. Площі Подолу в Києві доби Княжої Русі/ С. Тараненко (стр.3-10)
Івакін В. Сучасна тафологія: основні поняття та інформативні можливості/ В. Івакін (стр.11-16)
Черкаська Д. Про відновлення роботи Ольвійського історико-археологічного заповідника у післявоєнні роки/ Д. Черкаська (стр.16-20)
Ігор Срібняк І. Табір полонених українських офіцерів у Кляйнмюнхені (Австро-Угорщина) навесні 1918 року/ Срібняк І. Ігор (стр.21-25)
Дуднік О. Геополітичні й суб’єктивні чинники в історії українсько-словацьких міждержавних взаємовідносин періоду незалежності/ О. Дуднік (стр.25-30)
Дзира О. Діяльність союзу українців самостійників у Канаді в міжвоєнний період/ О. Дзира (стр.31-37)
Щербак В. Османський чинник у становленні українського державотворення ранньомодерної доби/ В. Щербак (стр.38-43)
Баранова Н. Позиція київських митрополитів хіх століття щодо змін форм діяльності Києво-Печерської лаври та Київської Академії/ Н. Баранова (стр.43-48)
Іванюк О. Питання етнічного складу населення Російської імперії у допереписних формах обліку в хіх СТ./ О. Іванюк (стр.48-54)
Бонь О. Київ ранньототалітарної доби очима київських гуманітаріїв/ О. Бонь (стр.54-61)
Марочко В. Німецькі дипломати і Голодомор 1932–1933 РР. в Україні/ В. Марочко (стр.62-66)
Губицький Л. Становлення торговельно-економічної освіти (середня спеціальна та вища ланки) в Україні у 1939–1941 рр./ Л. Губицький (стр.67-72)
Салата О. Творчість української інтелігенції на сторінках окупаційної періодики 1941–1943 років/ О. Салата (стр.73-77)
Виноградов С. Формування антинацистської позиції ОУН Та її інформаційно-пропагандистська робота/ С. Виноградов (стр.77-84)
Тарнавський І. Політика румунської влади щодо циган на окупованих українських землях (1941–1944 рр.)/ І. Тарнавський (стр.84-90)
Киридон А. Хрещення України-Русі в культурно-цивілізаційній системі координат: темпоральний модус репрезентацій/ А. Киридон (стр.91-97)
Будзар М. Художньо-культурна спадщина панської садиби Лівобережної України xix — початку xx ст.: варіанти історичних презентацій/ М. Будзар (стр.98-107)
Тарасенко О. Формування наукових шкіл істориків в університеті Св. Володимира: Іван Васильович Лашнюков/ О. Тарасенко (стр.108-114)
Мохнатюк І. Відображення історичного процесу в художньо-літературній творчості Івана Франка/ І. Мохнатюк (стр.114-119)
Ігнатенко М. Краєзнавчий аспект діяльності бібліотек Чернігівщини другої половини XX ст./ М. Ігнатенко (стр.120-126)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі


29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Івакін, Всеволод
Назва : Сучасна тафологія: основні поняття та інформативні можливості
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 1. - С. 11-16. - ISSN 2524-0749 (Шифр К269584624/2015/1). - ISSN 2524-0749
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тафологія--поховальні традиції--обряд--смерть--світогляд
Анотація: Стаття присвячена питанням вивчення тафології — розділу некрології, який досліджує сферу діяльності людини, пов’язану із захороненням померлих членів соціуму. Автор аналізує її застосовування у сучасній історичній та археологічній науках.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Казанцева Л. І.
Назва : Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 55-64. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетенція--компетентнісний--увиразнення мовлення--вихователів дошкільних навчальних закладів
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню методологічних засад увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Пріоритетним підходом у статті визначено компетентнісний. Автором аналізуються ключові поняття компетентнісного підходу «компетенція», «компетентність», компетентнісний підхід в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-177 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)