Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (685)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=потенціал<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Гринь, Дмитро.
    Звіти делегацій СВУ як джерело для вивчення специфіки міжнаціональних відносин та умов перебування полонених царської армії в Австро-Угорщині, 1915 р. / Д. Гринь, І. Срібняк, Н. Яковенко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 27-34, DOI 10.28925/2524-0757.2023.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- табір -- визволення України -- Австро-Угорщина
Анотація: У статті проаналізовано джерельно-інформаційний потенціал звітів делегацій Союзу визволення України, які відряджалися до багатонаціональних таборів полонених солдатів царської армії з метою укладання списків українців та подальшого переведення їх до українського табору Фрайштадт. Отримана із цих звітів інформація дає змогу з’ясувати подробиці повсякденного життя таборян, а також зрозуміти деякі риси національного характеру, репрезентовані в поведінці полонених. Разом з тим звіти переконливо ілюструють окремі аспекти організаційної діяльності Союзу, які сприяли закладенню тривкого підґрунтя для згуртування українців у багатонаціональних таборах полонених зі складу царської армії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Срібняк, Ігор
Яковенко, Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Гедьо, А.
    Санітарно-епідеміологічна ситуація в Києві в умовах соціальної нестабільності на шпальтах міської преси кінця XIX – початку XX ст. / А. Гедьо, М. Мілютін // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 125-133, DOI 10.28925/2524-0757.2022.214. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
газети -- «Киевлянин» -- Київ -- епідемії -- хвороби -- лікарні -- охорона здоров’я
Анотація: Стаття присвячена висвітленню санітарно-епідеміологічної ситуації в Києві на сторінках періодичних видань «Киевлянин», «Южная Копейка», «Киевские вести», «Киевская мысль» наприкінці ХІХ — початку ХХ ст. З’ясовано інформаційний потенціал газетних повідомлень у дослідженні міської системи охорони здоров’я, визначено передумови епідемічних спалахів у Києві. Опрацювання матеріалів газет дало змогу виявити проблемні напрями роботи міської влади у санітарній та комунальній сферах, а саме: неналежний контроль за дотриманням санітарних норм у місцях соціальної активності, невідповідність системи міського господарства потребам часу, нерозвиненість систем водопостачання і каналізації, стихійні сміттєзвалища, збільшення кількості безхатченків та інших маргінальних представників. Зазначені чинники були передумовою для інфекційних спалахів у місті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мілютін, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Меняйло, В.
    Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. Меняйло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 67-75, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)6775. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- науково-дослідницька діяльність -- стратегія розвитку
Анотація: У статті визначено роль і місце дослідницько-інноваційної діяльності в діяльності вищого навчального закладу та розкрито її сутність. Показано, що дослідницько-інноваційна діяльність базується на науково-дослідницькій складовій і є основним видом діяльності, що визначає основу формування стратегії розвитку і місію сучасного університету, його роль в інноваційних процесах. Необхідною умовою здійснення ефективної дослідницько-інноваційної діяльності є наявний інноваційний потенціал, який забезпечується, насамперед, інтеграцією освітньої та наукової діяльності, а також іншими видами діяльності ВНЗ, які надають необхідні ресурси. Дано визначення дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу та показано, що вона може здійснюватися у двох напрямках: науково-інноваційному та проектно-інноваційному, які тісно пов’язані між собою на технологічному та методологічному рівнях.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Овсянкіна, Людмила Анатоліївна.
    Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні процеси -- цінності освіти -- інноваційний потенціал особистості

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Троцко, Г.
    Модернізація виховних практик в педагогічних університетах [Електронний ресурс] / Г. Троцко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 84-89, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)8489. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
виховна робота -- гідність -- модернізація -- педагогічна етика -- педагогічна комунікація
Анотація: У статті розглядаються трансформації практик виховної роботи в педагогічних університетах з урахуванням сучасних мінливих соціокультурних контекстів. Доводиться, що моральні смисли ідеї університету активізують суспільно перетворюючий потенціал освіти завдяки включенню до системи навчальних і виховних практик. Суспільна самопрезентація педагогічної освіти є можливою лише як гуманізована стратегія модернізації соціумів, яка передбачає широке залучення педагогічних ідей, норм, цінностей у життєвий світ суспільства та особистості. Виховання в дусі миру, педагогіка співробітництва, взаємозв’язок морального і правового виховання є вагомими складовими політичного виховання. Одним із важливих завдань виховної роботи має стати формування світоглядної культури відповідального педагога, здатного до самопiзнання, саморозвитку, самовиховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Олексюк, О. М.
    Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі = Strategic guidelines for development of artistic education in interdisciplinary discourse / О. М. Oleksiuk / О. М. Олексюк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2018. - № 3. - С. 4-8, DOI 10.28925/2518-766X.2018.48 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
духовний потенціал -- мистецька освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Даценко, М. С.
    Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена [Електронний ресурс] / М. С. Даценко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 54-59, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.10 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
фахова підготовка -- творча особистість -- мистецька освіта
Анотація: У статті визначено сутність та зміст феномену творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва. Домінантою в стратегії освітньої політики сьогодні стала гуманізація вітчизняної педагогічної науки й практики. Основним освітнім орієнтиром виступає повага до гідності особи, розвиток її потенціалу, спрямованого в майбутнє.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Растригіна, Алла Миколаївна.
    Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 25-30DOI 10.28925/2518-766X.20172.2530. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- духовність виховання -- творчий потенціал
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Якубовський, І.
    Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини / І. Якубовський // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 117-123, DOI 10.28925/2524-0757.2021.215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Голодомор -- районна преса -- учні -- школа -- виконавці
Анотація: На матеріалі районних газет Київської та Чернігівської областей досліджується інформаційний потенціал низової преси для з’ясування ролі, яку відводила влада учням сільських шкіл у механізмі Голодомору 1932–1933 рр. Простежено закономірності відображення у районках різних аспектів, пов’язаних зі втягуванням владою учнів до кола осіб, причетних до втілення її планів. Визначено пріоритети влади й напрямки залучення школярів. Доведено, що навіть учнів послідовно перетворювали на специфічну ланку виконавців Голодомору, що, крім реалізації поточних цілей, мало на меті значні морально-психологічні дивіденди на шляху до радянізації нового покоління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Андрєєв, Віталій.
    Ранньосередньовічна історія Східної Європи у рецепції Віктора Петрова / В. Андрєєв // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 12-19, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
В. Петров -- підсічне землеробство -- родовий лад -- раннє середньовіччя -- Східна Європа
Анотація: У статті здійснено спробу визначити сутність поглядів відомого вченого В. Петрова на соці-ально-економічний, політичний, етнічний розвиток ранньосередньовічної Східної Європи. Автором вперше реконструйовано концептуальне бачення В. Петровим закономірностей розвитку Східної Європи у порівнянні із Західною в різних методологічних парадигмах. У 1930-ті роки науковець творчо використав потенціал марксизму і запропонував свою схему розкладу родового ладу та становлення феодалізму. У середині — другій половині 1940-х років на еміграції В. Петров у контексті своєї «теорії епох» розумів перехід Європи й України від античності до середньовіччя як міжепохальний злам. У СРСР у 1960-ті роки вчений деталізував деякі моменти ранньосеред-ньовічної історії Середнього Подніпров’я й включив до неї найновіші наукові відкриття. Водночас методологічні засади своєї концепції В. Петров впроваджує в завуальованій формі, адаптує її до реалій радянської науки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)