Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (198)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поширення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-34 
1.

Taraszkiewicz J. Początki działalności zakonu pijarów w Lubieszowie czyli Nowym Dolsku na Ukrainie/J. Taraszkiewicz // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 2
2.

Єсипенко Д. Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица"/Д. Єсипенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.7-13
3.

Шестопалова Т. Жанрові особливості сучасної української медіакритики/Т. Шестопалова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.32-38
4.

Бабенко В. Образ жінки похилого віку в наративах мас медіа під час російсько-української війни/В. Бабенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 2.-С.87-94
5.

Гудошник О. Дискусійні аспекти міждисциплінарної взаємодії журналістики та усної історії/О. Гудошник, Л. Темченко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 2.-С.95-103
6.

Rosinska O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")/O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.146-155
7.

Zhuravska O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one/O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.164-174
8.

Zhuravska O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "the russian warship" meme. Part two/O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.211-217
9.

Солодовник Д. Візуалізація даних у новітніх конвергентних медіа України/Д. Солодовник // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 2.-С.157–165
10.

Гоцур О. Українські науково-популярні блоги на платформі YouTube: особливості функціонування/О. Гоцур, Дмитро Спорняк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.226-232
11.

Зозуля Д. Діджипоетика сучасної української літератури: специфіка QR-коду/Д. Зозуля // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 4.-С.248-255
12.

Коваленко А. Психологічні аспекти сатиричної комунікації в сучасній українській воєнній меметиці/А. Коваленко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 30,N № 1.-С.24-33
13.

Пендикова И. Г. Визуальная концептуализация экзистенциальных проблем человека в актуальных жанрах графического дизайна/И. Г. Пендикова // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.115-119
14.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
15.

Степура І. С. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua/І. С. Степура // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.126-133
16.

Андрієвська В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів/В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.1-9
17.

Староста В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.216-230
18.

Opryshko T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine/T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.121-129
19.

Погромська Г. С. Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту/Г. С. Погромська, Н. А. Махровська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.130-145
20.

Економова О. С. Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності/О. С. Економова, Л. І. Гаркуша // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.111-115
21.

Мартич Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект/Р. В. Мартич // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.13-29
22.

Гаврілова Л. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва/Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1
23.

Овчаренко М. Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт/М. Овчаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.76-92
24.

Бойчук О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу/О. Бойчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.158-170
25.

Стойко К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії/К. Стойко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.56-67
26.

Жадько О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів/О. Жадько // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.31-43
27.

Яненко Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки/Я. Яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.182-194
28.

Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/К. Осадча // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.147-162
29.

Калінічева Г. Академічна автономія: відповідальність університету за якість вищої освіти/Г. Калінічева // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 1.-С.39-73
30.

Київські історичні студії - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
 1-30    31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)