Пошуковий запит: (<.>K=поширення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Taraszkiewicz J. Początki działalności zakonu pijarów w Lubieszowie czyli Nowym Dolsku na Ukrainie/J. Taraszkiewicz // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 2
|
>2.
| Єсипенко Д. Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица"/Д. Єсипенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.7-13
|
>3.
| Шестопалова Т. Жанрові особливості сучасної української медіакритики/Т. Шестопалова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.32-38
|
>4.
| Бабенко В. Образ жінки похилого віку в наративах мас медіа під час російсько-української війни/В. Бабенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 2.-С.87-94
|
>5.
| Гудошник О. Дискусійні аспекти міждисциплінарної взаємодії журналістики та усної історії/О. Гудошник, Л. Темченко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 2.-С.95-103
|
>6.
| Rosinska O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")/O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.146-155
|
>7.
| Zhuravska O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one/O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.164-174
|
>8.
| Zhuravska O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "the russian warship" meme. Part two/O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.211-217
|
>9.
| Солодовник Д. Візуалізація даних у новітніх конвергентних медіа України/Д. Солодовник // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 2.-С.157–165
|
>10.
| Гоцур О. Українські науково-популярні блоги на платформі YouTube: особливості функціонування/О. Гоцур, Дмитро Спорняк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.226-232
|
>11.
| Зозуля Д. Діджипоетика сучасної української літератури: специфіка QR-коду/Д. Зозуля // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 4.-С.248-255
|
>12.
| Коваленко А. Психологічні аспекти сатиричної комунікації в сучасній українській воєнній меметиці/А. Коваленко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 30,N № 1.-С.24-33
|
>13.
| Пендикова И. Г. Визуальная концептуализация экзистенциальных проблем человека в актуальных жанрах графического дизайна/И. Г. Пендикова // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.115-119
|
>14.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>15.
| Степура І. С. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua/І. С. Степура // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.126-133
|
>16.
| Андрієвська В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів/В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.1-9
|
>17.
| Староста В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.216-230
|
>18.
| Opryshko T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine/T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.121-129
|
>19.
| Погромська Г. С. Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту/Г. С. Погромська, Н. А. Махровська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.130-145
|
>20.
| Економова О. С. Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності/О. С. Економова, Л. І. Гаркуша // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.111-115
|
>21.
| Мартич Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект/Р. В. Мартич // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.13-29
|
>22.
| Гаврілова Л. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва/Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1
|
>23.
| Овчаренко М. Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт/М. Овчаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.76-92
|
>24.
| Бойчук О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу/О. Бойчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.158-170
|
>25.
| Стойко К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії/К. Стойко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.56-67
|
>26.
| Жадько О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів/О. Жадько // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.31-43
|
>27.
| Яненко Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки/Я. Яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.182-194
|
>28.
| Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/К. Осадча // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.147-162
|
>29.
| Калінічева Г. Академічна автономія: відповідальність університету за якість вищої освіти/Г. Калінічева // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 1.-С.39-73
|
>30.
| Київські історичні студії - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
|
|