Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2685)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=права<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Назва журналу :Освітологія -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Кремень В. Трансформаційний потенціал класичної моделі університету/ В. Кремень (стр.8-13)
Lewowicki Т. O modelu szkolnictwa wyzkszego - uniwersytecka tradycja, przemiany, problemy i sugestie rozwiazan/ Т. Lewowicki (стр.13-23)
Іваній О. Історичні засади відродження та популяризації римського права середньовічними університетами/ О. Іваній (стр.23-27)
Дерека Т. Тенденції розвитку фізкультурної освіти в Україні на початку XXI століття/ Т. Дерека (стр.28-33)
Сліпчук В. Мережа фармацевтичних закладів освіти в Україні у 90-х рр. XX століття/ В. Сліпчук (стр.33-36)
Огнев’юк В. О. Освіта та конкурентоспроможність суспільства/ В. Огнев’юк (стр.37-44)
Мосьпан Н. Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі/ Н. Мосьпан (стр.45-50)
Линьов К. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства/ К. Линьов (стр.50-56)
Чернуха Н. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці"/ Н. Чернуха, Н. Головач (стр.56-62)
Szafranska-Gajdzica A. Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo/ A. Szafranska-Gajdzica (стр.63-69)
Батечко Н. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект/ Н. Батечко (стр.69-75)
Грищук Ю. Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук (стр.75-80)
Сисоєва С. Наукові ступені Ph.D. та Ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти/ С. Сисоєва (стр.81-87)
Вдовиченко Є. Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці)/ Є. Вдовиченко (стр.88-93)
Іваницька О. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти/ О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко (стр.94-99)
Korczak L. Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy/ L. Korczak (стр.100-102)
Zieba B. Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi/ B. Zieba (стр.103-106)
Bartosiak L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak (стр.107-113)
Karpinska A. Tozsamosc kobiety z atypowa cielesnoscia/ A. Karpinska (стр.114-121)
Kwolek K. Wychowanie do odbioru kultury masowej/ K. Kwolek (стр.122-126)
Вей Ч. Обґрунтування технології міжкультурного виховання студентів у позааудиторній роботі засобами музики/ Ч. Вей (стр.127-132)
Grabowska B. Poczucie tozsamosci polakow na evigracji/ B. Grabowska (стр.132-139)
Дічек Н. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект/ Н. Дічек (стр.140-146)
Мартинчук О. Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту/ О. Мартинчук (стр.147-151)
Олексюк О. Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть/ О. Олексюк (стр.152-157)
Minczanowska A. Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan/ A. Minczanowska (стр.158-163)
Лозова О. Освітні інновації у підготовці практичного психолога на компетентнісній основі / О. Лозова (стр.164-169)
Лисенко О. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення/ О. Лисенко (стр.169-172)
Кульбашна Я. Педагогічне оцінювання у підготовці компетентного лікаря в Україні: проблеми застосування і перспективи вирішення/ Я. Кульбашна, О. Астапенко (стр.173-179)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2015.4,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Мороз О. О. Медіа-освіта: історичний аспект розвитку/ О. О. Мороз (стр.1-11)
Алексеєв О. М. Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування/ О. М. Алексеєв (стр.12-23)
Хорошайло О. С. Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду)/ О. С. Хорошайло (стр.24-34)
Чудіна О. Л. Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії/ О. Л. Чудіна (стр.35-45)
Шовковий В. М. Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю/ В. М. Шовковий (стр.46-58)
Ляшенко І. В. Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування/ І. В. Ляшенко (стр.59-67)
Олексенко В. М. Самостійна робота іноземних студентів у фаховій підготовці/ В. М. Олексенко (стр.68-77)
Сенчук О. В. Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі/ О. В. Сенчук (стр.78-89)
Сметаніна Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму/ Л. С. Сметаніна (стр.90-102)
Безпалько О. В. Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі/ О. В. Безпалько (стр.103-111)
Кузьменко О. М. До проблеми становлення освітології в Україні/ О. М. Кузьменко (стр.112-120)
Литовченко О. В. Соціально-виховне середовище позашкільних навчальних закладів як чинник соціального становлення особистості/ О. В. Литовченко (стр.121-133)
Байталюк О. М. Дитина в сімейних правовідносинах/ О. М. Байталюк (стр.134-142)
Калашнікова С. А. Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів/ С. А. Калашнікова (стр.143-167)
Панченко А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі/ А. Г. Панченко (стр.168-176)
Стороженко О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах/ О. М. Стороженко, О. Б. Німко (стр.177-184)
Канафоцька Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості/ Г. П. Канафоцька (стр.185-196)
Пішун С. Г. Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента/ С. Г. Пішун (стр.197-210)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Ярошенко О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу/ О. Ярошенко (стр.7-13)
Pappas G. Educational system and neoliberal educational policy/ G. Pappas (стр.14-18) Кл.слова: система освіти,неоліберальна
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні/ О. Сисоєв (стр.19-24)
Іванюк Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик/ Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін (стр.19-24)
Голота Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу/ Н. Голота, А. Карнаухова (стр.35-41)
Batechko N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity/ N. Batechko [и др.] (стр.42-49)
Shepel M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language/ M. Shepel (стр.50-56)
Островська Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури/ Г. Островська (стр.57-64)
Мотуз Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України/ Т. Мотуз (стр.65-71)
Machynska N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training/ N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych (стр.72-77)
Sysoieva S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision/ S. Sysoieva, O. Protsenko (стр.78-84)
Binytska K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries/ K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel (стр.85-90)
Golzar J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan/ J. Golzar, M. A. Miri (стр.91-103)
Соколова І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти/ І. Соколова (стр.104-113)
Zaskaleta S. Higher education quality assurance: finland’s experience/ S. Zaskaleta (стр.114-119)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 1/2
Цікаві статті :
Сисоєва С. О. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва (стр.7-14) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенція,результати навчання
Гриневич Л. М. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі/ Л. М. Гриневич (стр.14-19) Кл.слова: євроінтеграційні тенденції,освіта,освітня політика
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою)/ М. М. Галицька (стр.20-24) Кл.слова: комунікація,міжкультурна комунікація,мовленнєвий етикет
Диба Т. Г. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття/ Т. Г. Диба (стр.24-31) Кл.слова: акме,акмеологія,професійна підготовка
Сачук Ю. Є. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність"/ Ю. Є. Сачук (стр.32-37) Кл.слова: адаптація,мінливість,мобілістична філософія
Олексюк О. М. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті/ О. М. Олексюк (стр.38-41) Кл.слова: наукова школа,вища мистецька освіта,парадигма
Слюсаренко О. М. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс/ О. М. Слюсаренко (стр.42-48) Кл.слова: елементно-структурний баланс,елітна вища школа,реформа вищої школи
Пушкар О. І. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів/ О. І. Пушкар, О. В. Фомічова (стр.48-52) Кл.слова: інноваційна поведінка студента,тренінг,формування поведінки студента
Піддячий В. М. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога/ В. М. Піддячий (стр.52-58) Кл.слова: вольова культура,духовна культура,естетична культура
Галян О. І. Суб'єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема/ О. І. Галян (стр.58-63) Кл.слова: інтердисциплінарний дискурс,структурно-змістова модель,суб'єкт
Цапро Г. Ю. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою)/ Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба (стр.64-67) Кл.слова: комунікативна компетенція,фільм,мотивація студентів
Лісневська А. Л. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера)/ А. Л. Лісневська (стр.68-72) Кл.слова: професійна компетентність,професійне мислення,професійна підготовка телерепортера
Колісник-Гуменюк Ю. І. Особистісна характеристика медичного працівника/ Ю. І. Колісник-Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.72-77) Кл.слова: гуманізм,медична освіта,медичний працівник
Шиян В. О. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті Болонського процессу/ В. О. Шиян (стр.78-82) Кл.слова: Болонський процес,зв’язки з громадськістю,рекламна освіта
Пастушенко Л. А. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики/ Л. А. Пастушенко (стр.82-87) Кл.слова: учитель музики,педагогічні технології,професійна компетентність
Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів/ О. В. Караман (стр.88-92) Кл.слова: методична компетентність,методична культура,структура методичної компетентності
Катернюк В. В. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк (стр.93-96) Кл.слова: домашнє читання,навичка читання,розвиток читання
Матвєєва К. С. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю/ К. С. Матвєєва (стр.96-101) Кл.слова: інноваційні методи навчання,прийоми навчання,іншомовна професійна комунікація
Матвєйченко В. В. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей/ В. В. Матвєйченко (стр.101-105)
Литвин Л. В. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках/ Л. В. Литвин (стр.106-109) Кл.слова: модель дитячого садка,реформа дошкільного виховання,концепція реформи дошкільної освіти
Нітенко О. В. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою)/ О. В. Нітенко (стр.109-113) Кл.слова: іншомовна підготовка,фахівці права,іноземна мова
Андрюшина О. В. Наслідки впровадження Закону "Жодної невстигаючої дитини" : досвід США для освітян України (англійською мовою)/ О. В. Андрюшина (стр.114-117) Кл.слова: навчальні стандарти,моніторинг,якість освіти
Заяць Л. І. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів/ Л. І. Заяць (стр.118-121) Кл.слова: університетська освіта,реформування вищої освіти,педагогіка Нідерландів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гагіна Н. В., Борисенко В. В.
Назва : Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 42-51. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--особистісно зорієнтований підхід--навчальна автономія--самоосвіта--консультування
Анотація: У статті узагальнено досвід реалізації особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні вищої школи, проаналізовано сучасні тенденції розвитку дистанційного освітнього процесу, розглянуто особливості впровадження ефективних технологій дистанційної освіти, обґрунтовано умови та шляхи використання особистісно зорієнтованого підходу як основи дистанційного навчання у вищій школі, визначено права і можливості студентів ВНЗ за умови застосування особистісно зорієнтованого підходу в процесі дистанційного навчання. Автори пропонують засоби практичної реалізації ОЗОН у дистанційній освіті, наголошують на вагомій ролі самостійної навчальної діяльності як важливому аспекті дистанційного навчання, виборі найоптимальніших підходів до організації навчального процесу, доводять значущість педагогічної підтримки та консультування для збільшення автономії студентів та посилення ролі самоосвіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стинська В. В.
Назва : Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 230-239. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна підтримка--основні тенденції--материнство--дитинство--зарубіжні країни--хх століття--правовий аспект
Анотація: У статті розкрито основні тенденції соціальної підтримки материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття. Простежено розвиток законодавства з охорони дитинства – дитячого права, в якому викристалізувалися основні вимоги щодо соціальної підтримки дитинства й материнства; здійснення конституційного захисту прав і свобод дитинства; поліпшення умов для їх повноцінного виховання та розвитку; боротьби з безпритульністю; охорони праці та здоров’я матері й дитини та ін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Браткова О. І.
Назва : Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 9-18. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.918 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.918
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні технології--фахова підготовка--суб’єкт-суб’єктна взаємодія--професійна взаємодія--іншомовне спілкування--фахівець галузі права
Анотація: В результаті аналізу наукових психолого-педагогічних джерел, з’ясовано сутність, завдання, принципи, структуру, форми та методи інтерактивного навчання у вищій школі; розкрито особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів до професійної взаємодії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Короткова Ю.
Назва : Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 48-60. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.4860 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.4860
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній юрист--міжкультурна компетентність--міжкультурне спілкування--тренінг--толерантність
Анотація: У статті розкривається сутність поняття «міжкультурна компетентність майбутнього юриста», яке тлумачимо як інтегративну багаторівневу професійно особистісну якість, що синтезує сукупність знань, умінь, ставлень, ціннісних установок, обумовлених метою і завданнями міжкультурного спілкування на засадах взаємоповаги, взаєморозуміння, взаємозбагачення. Міжкультурна компетентність розглядається як цілісна система, що складається з певних складових, відносно самостійних, утім взаємопов’язаних і взаємообумовлених. До них віднесено такі: комунікативну, соціокультурну, мотиваційно-ціннісну, афективну, когнітивну. Доведено, що формуванню міжкультурної компетентності фахівців з права сприятиме застосування інноваційних методів і форм навчальних занять (ділові/рольові ігри, диспути, дискусії, дебати, моделювання, симуляції тощо), серед яких особливе значення відіграє міжкультурний тренінг
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панченко А., Кравчук Н.
Назва : Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 297-309. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.297309 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.297309
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад загальної середньої освіти--інклюзивне навчання--нова українська школа--управління--освітнє середовище
Анотація: У статті окреслено перешкоди щодо впровадження інклюзивного навчання в систему освіти України. Висвітлено особливості функціонування та управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах реформування української школи щодо дотримання цінностей, принципів Конвенції ООН «Про права дитини», нормативної бази України з метою задоволення потреб суспільства щодо соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Розроблено рекомендації задля створення безпечного освітнього середовища для забезпечення розвитку особистості дітей з особливими освітніми потребами та управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням щодо формування ціннісних орієнтирів і стандартів поведінки зацікавлених сторін
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Додонова В. І.
Назва : Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 96-108. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.9618 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.9618
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модерн--просвітництво--раціональність--«релігійна раціоналізація»--«релігії спасіння»--реформація--секуляризація--університет
Анотація: Стаття присвячена аналізу загальної закономірності історичного розвитку західного суспільства, яка полягає в поступовому наростанні тенденції раціоналізації. Наслідком цієї тенденції є диференціація ціннісних сфер і поява новоєвропейських соціальних інститутів: ринка, права, бюрократії. Модерні трансформації стають можливими завдяки релігійній раціоналізації та секуляризації. З’ясовується значення релігійної раціоналізації для появи модерних освітніх інституцій, зокрема, світської школи та університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)