Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (591)Грінченкознавство (3)Рідкісні та цінні видання (9)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=правила<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Сінченко О. Теорія сюжету Бориса Навроцького/О. Сінченко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1
2.

Чик Д. Наратив повсякденності: "садибні романи" "Persuasion" Дж. Остен і "Прогулка с удовольствием и не без морали" Т. Шевченка/Д. Чик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 4
3.

Борщ С. "Легендовий стиль" на прикладі "Просторого житія Костянтина (Кирила) Філософа"/С. Борщ // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 1.-С.11-16
4.

Чорнобильський А. Соціальний обмін емоціями в системі соціальних медіа: результати аналізу коментарів до крипіпасти на платформі Reddit/А. Чорнобильський, О. Кирилова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 4.-С.245-251
5.

Лугова Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки/Т. А. Лугова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.42-59
6.

Тітаренко С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку/С. А. Тітаренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.147-153
7.

Воробець О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів/О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.165-173
8.

Житєньова Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі/Н. Житєньова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.127-132
9.

Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.26-40
10.

Линьова І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва/І. Линьова, Т. Плешко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.141-155
11.

Позднякова І. Учнівські квартири: з історії повсякденного життя учнів Єлисаветградської шестикласної прогімназії 80-х років XIX століття/І. Позднякова // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.111-116
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)