Пошуковий запит: (<.>K=праця<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Шаповал А. Співпраця Д. І. Абрамовича з Всеукраїнською академією наук через призму епістолярних документів/А. Шаповал // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 1(8).-С.92-100
|
>2.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2018г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Руснак І. Борис Грінченко про способи регулювання творчого натхнення/І. Руснак // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 4.-С.238-244
|
>4.
| Рижков А. Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати"/А. Рижков // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 3.-С.195-203
|
>5.
| Освітологічний дискурс - 2019г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Освітологічний дискурс - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./О. П. Міхно // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.1-13
|
>8.
| Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/О. Д. Літіченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.43-56
|
>9.
| Клименко Н. Співпраця О. Лотоцького й Б. Грінченка щодо створення та поширення україномовної книжкової продукції у 1894–1900 рр./Н. Клименко // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.98-105
|
>10.
| Гаращенко Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку/Л. Гаращенко, О. Літіченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.110-120
|
|
|