Пошуковий запит: (<.>K=праця<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2018г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Васьків М. Перша велика праця з біблійної герменевтики в українській літературі XI–XVIII століть/М. Васьків // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018,N № 2.-С.66-67
|
>3.
| Рижков А. Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати"/А. Рижков // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 3.-С.195-203
|
>4.
| Руснак І. Борис Грінченко про способи регулювання творчого натхнення/І. Руснак // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 4.-С.238-244
|
>5.
| Освітологічний дискурс - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Освітологічний дискурс - 2019г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./О. П. Міхно // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.1-13
|
>8.
| Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/О. Д. Літіченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.43-56
|
>9.
| Гаращенко Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку/Л. Гаращенко, О. Літіченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.110-120
|
>10.
| Андрєєв В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина ІІ. Алжир. Лютий-травень 1894 р.)/В. Андрєєв, С. Андреєва, О. Каряка // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 1.-С.8-19
|
|
|