Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (444)Грінченкознавство (3)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=праця<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрєєв В., Андреєва С., Каряка О.
Назва : Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина ІІ. Алжир. Лютий-травень 1894 р.)
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 1. - С. 8-19. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.11 (Шифр К269584624/2022/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.11
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бернов михайло--іспанія--алжир--сахара--пішохідний туризм--подорожні записки
Анотація: У статті продовжено розгляд і реконструкцію маршруту пішої мандрівки Михайла Бернова колоніальними володіннями Франції у Північній Африці в 1894 р. як кореспондента паризького видання «Le Petit Journal». Джерельну основу дослідження становить його праця «Испания, Алжир и Сахара» (Санкт-Петербург, 1899) і відомості столичної та колоніальної французької періодики. Увагу приділено сприйняттю М. Берновим особливостей національного характеру та способу життя народів, які населяли регіон наприкінці ХІХ ст. Визначено внесок мандрівника у популяризацію пішохідних подорожей і ознайомлення широкого загалу з туристичним потенціалом Алжиру й частково Тунісу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 1-13. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.113 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.113
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): типологія характерів--вивчення учня--характеристика учня--план характеристики
Анотація: У статті проаналізовано типологію учнівських характерів П. Лесгафта у теоретико-методичному аспекті, визначено мету та принципи її створення, відзначено використання педагогічної та психологічної термінології, відтворено план вивчення учня, що є основою опису шкільних типів: 1) сімейні умови, 2) прояви учня у фізичній, розумовій, моральній сферах, 3) ставлення до вчителя та однокласників, 4) прогнози щодо майбутнього школяра, 5) план можливої корекції. З’ясовано практичне значення праці «Шкільні типи», що полягає у використанні її вчителями як зразка у процесі вивчення учня та складання його характеристики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л., Літіченко О.
Назва : Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 110-120. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.110120 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.110120
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предметно-практична діяльність--предметно-практична компетентність--художня праця
Анотація: У статті здійснено огляд сучасних тенденцій у сфері трудового виховання дітей дошкільного віку. Досліджено роль художньої праці у забезпеченні їхнього різнобічного гармонійного розвитку. В результаті аналізу наукової та методичної літератури розглянуто шляхи удосконалення змісту художньої праці дошкільників. З’ясовано фактори впливу на розширення змісту художньої праці дітей дошкільного віку. Розглянуто особливості використання художньої праці з метою формування предметно-практичної компетентності дітей дошкільного віку. Обґрунтовано доцільність застосування художньої праці з метою розвитку творчих здібностей особистості, формування пізнавальної активності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Літіченко О. Д.
Назва : Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 43-56. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.4356 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.4356
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--діти дошкільного віку--трудове виховання--праця--педагогічна преса
Анотація: Соціально-педагогічні процеси на початку другої половини ХХ сторіччя сприяли розвитку системи дошкільного виховання. З’ясовано, що трудове виховання було провідною ідеєю радянської держави, проте в системі освіти мало місце калькування завдань трудового виховання школи на дитячий садок. Відставання трудового виховання на теоретичному та практичному рівнях від соціального замовлення спонукали до удосконалення та реформування освіти в 1958-1959 роках. В статті проаналізовано передумови формування ідей трудового виховання дітей дошкільного віку. З’ясовано, що завдання організації праці дітей дошкільного віку були відокремлені від завдань навчання в школі. Підняті проблеми знаходили своє відображення в педагогічній пресі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шаповал А.
Назва : Співпраця Д. І. Абрамовича з Всеукраїнською академією наук через призму епістолярних документів
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 1(8). - С. 92-100. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.14 (Шифр К269584624/2019/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.14
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): епістолярні--інтелігенція--радянська влада
Анотація: У статті на основі аналізу епістолярної спадщини українських вчених відображена наукова спів-праця історика літератури і мови, археографа та палеографа Д.І. Абрамовича з Всеукраїнською академією наук. Джерелом дослідження стали епістолярні документи українських вчених Д. І. Абрамовича, С. Ю.Гаєвського, О. А. Назаревського, В. М. Перетца й К. В. Харламповича, що збе-реглися у фондах Інституту рукопису та Інституту архівознавства Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Особливу увагу звернено на діяльність Д. І. Абрамовича в Комісії давнього українського письменства Всеукраїнської академії наук. Висвітлена наукова співпраця Д. І. Абрамовича з Товариством дослідників української історії, письменства та мови у Ленінграді, Комісією для складання біографічного словника діячів України Всеукраїнської академії наук, Всенародною бібліотекою України і журналом «Україна»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васьків М.
Назва : Перша велика праця з біблійної герменевтики в українській літературі XI–XVIII століть [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - № 2. - С. 66-67. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2018/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко Н.
Назва : Співпраця О. Лотоцького й Б. Грінченка щодо створення та поширення україномовної книжкової продукції у 1894–1900 рр.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 98-105. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.14 (Шифр К269584624/2020/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.14
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): книжкова продукція--книговидавнича справа--рукопис
Анотація: У статті проаналізовано співпрацю знаного вітчизняного письменника, публіциста і видавця Олександра Лотоцького з визначним українським письменником, педагогом, літературознавцем Борисом Грінченком впродовж 1894–1900 рр. Дослідження епістолярної спадщини дало можливість встановити, що їх активна діяльність була направлена, у першу чергу, на поширення О. Лотоцьким в Києві української друкованої продукції Бориса Грінченка, виданої у Чернігові. Уперше публікуються архівні матеріали, що розкривають маловідомі подробиці цієї роботи. Підкреслено, що самовіддана та копітка праця О. Лотоцького зі «збирання спадщин» до збірника видавництва «Вік», часто всупереч несприятливим обставинам (цензурі та заборонам), творили підґрунтя національної культури. Крім співпраці у літературній та видавничій сферах, упродовж 1894–1900 рр. відносини обох культурних діячів були дружніми, попри на різні «незручності», які виникали.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руснак І.
Назва : Борис Грінченко про способи регулювання творчого натхнення [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 4. - С. 238-244. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): естетичні категорії--психологія мистецтва--творчий процес--натхнення--божевілля
Анотація: У пропонованій статті вперше в українському літературознавстві об’єктом дослідження стала теоретична праця «Регулирование вдохновения» (1893) Бориса Грінченка про естетичну категорію натхнення, рукопис якої зберігається в Інституті рукописів Національної бібліотеки Украї ни ім. В. І. Вернадського. Предметом дослідження є погляди письменника на психологію творчості. Метою розвідки стало осмислення теоретичних поглядів мислителя на проблему натхнення як особливого творчого стану митця, регулювання якого може впливати на и ого продуктивність. У результаті дослідження в Грінченкових теоретичних поглядах на художню творчість відстежено відбитки як ідеалістично, так і позитивістськи орієнтованої естетики. Любомудр рішуче відкидав тезу про натхнення як швидкоминучии некеровании письменником особливии стан, заперечував можливість продуктивної творчості тільки в моменти коротких поривів чи хвилин осяяння. Б. Грінченко послідовно обґрунтував тезу про те, що геніальні письменники систематично переживали натхнення через вироблену роками здатність творити в чітко визначении момент. На и ого думку, уміння координувати час для різного виду діяльності дало ї м можливість викликати духовнии піди ом у певні години, коли мистецька діяльність була наи більш результативною. У статті Б. Грінченко наполягав на необхідності для кожного творця керувати свої м натхненням шляхом маи стерної організації творчої праці. Свої ми думками про можливість врегульовувати натхнення Борис Грінченко потвердив геґелівську тезу про творче натхнення як закономірнии результат напруженої праці художника. Украї нськии мислитель розглядає натхнення як рушіи ну силу, яку можна запустити в дію щоденною унормованою працею. У кожного митця момент наи вищого одкровення протікає по-особливому, кожен и ого етап може відбирати різну кількість часу, енергії . Однак Борис Грінченко висловив сподівання, що в маи бутньому розвиток літературної діяльності приведе більшість письменників до впорядкованої та регламентованої певними потребами методи творчої праці. Висловлені в статті погляди Б. Грінченка на зв’язок натхнення з титанічною роботою митця звучать цілком по-сучасному.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рижков А.
Назва : Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 3. - С. 195-203. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корейсько-український переклад--корейська поезія--кім мінджон--перекладознавчий аналіз--коментований переклад--корейська література
Анотація: У розвідці запропоновано два варіанти перекладу вірша сучасної південнокореи ської поетеси Кім Мінджон украї нською мовою. Обидва – з відповідними коментарями, що дозволяють читачеві зазирнути у лабораторію перетворень, котрі відбуваються з оригінальним твором: и ого темпом, метрикою, стилістичними та виразовими засобами тощо. Отже, аналіз процесу прии няття рішень з відбору тих чи інших ресурсів, проведении на матеріалі перекладу твору «Вона вперше... почала відчувати» становить предмет дослідження. Мета статті – показати, чим зумовлені відповідні перекладацькі рішення. Водночас варто зазначити, що ця праця не ставить за мету провести вичерпнии аналіз усіх аспектів, що можуть становити труднощі під час опрацювання оригіналу, а зосереджується лише на деяких прикладах. З огляду на стабільнии розвиток кореєзнавчих студіи в Украї ні, а також на дедалі більшу зацікавленість кореи ською мовою, літературою та культурою, можна припустити, що робота стане в пригоді на заняттях з перекладу сучасної поезії Краї ни ранкової свіжості. Таким чином, актуальність розвідки пояснюється практичними потребами філологічної кореї стики, а новизна – відсутністю перекладених творів, які б супроводжувалися перекладознавчими коментарями. Тож є сподівання, що ця робота буде корисною як матеріал для зіставного аналізу з оригіналом для опрацювання форм і варіантів перетворень і трансформаціи . Інтерес до постаті Кім Мінджон зумовлении відвертістю, критичністю і безпосередністю стилю мисткині, а також ї ї увагою до зовсім неліричних і непростих тем. У результаті дослідження було продемонстровано, які механізми залучаються перекладачем під час застосування двох відмінних підходів. Зокрема, було показано, що відбувається з темпом, виразовими та стилістичними засобами тощо. Водночас дослідження виходить з того, що єдиного правильного способу перекладу не існує. Тому праця лише запрошує до діалогу стосовно доцільності та необхідності прии няття певних перекладацьких рішень і тим самим робить наголос на значущості самого процесу авторефлексії під час роботи над іншомовним твором.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Копельман З. Отражение еврейских хронотопов: роман А. Аппельфельда "Могучие воды" и работа А. Д. Гордона "Человек и природа"/ З. Копельман (стр.1-15)
Башкирова О. Тілесність як експеримент і перформанс у романі Олега Полякова "Рабині й друзі пані Векли"/ О. Башкирова (стр.16-26)
Журавська О. Хронотоп-мультиверсум химерного роману в аспекті проблеми його жанротворення/ О. Журавська (стр.27-33)
Жигун С. Вплив ідеологічних конструктів на жіночу творчість (на матеріалі лірики Р. Троянкер)/ С. Жигун (стр.34-41)
Девдюк І. Феміністичний дискурс у творчості Ірини Вільде та Вірджинії Вулф (на матеріалі циклу повістей "Метелики на шпильках" та роману "Місіс Делловей")/ І. Девдюк (стр.42-55)
Штолько M. Семантика тексту М. Зузака "Крадійка книжок" у візуальній інтерпретації Б. Персіваля/ M. Штолько (стр.56-65)
Васьків М. Перша велика праця з біблійної герменевтики в українській літературі XI–XVIII століть/ М. Васьків (стр.66-67)
Вірченко Т. Осмислення буття літературного твору: від теорії до практики/ Т. Вірченко (стр.68-69)
Черкашина Т. Українська еміграційна мемуарна проза в історико-літературному контексті/ Т. Черкашина (стр.70-72)
Чибор І. Слов'янські літературні мови: теоретичний аспект. - C. 73-75./ І. Чибор (стр.73-75)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)